Celica 5th gen. 3SGE swap to 3SGTE
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23 Ное 2007 17:39
Celica 5th gen. 3SGE swap to 3SGTE
Мнение от chocho9999 » 02 Сеп 2009 13:39
разгледах доста подобни теми, но не намерих отговор на въпроса:
Ако си намеря двигател 3SGTE от Celica 2.0 GTI TURBO 4x4 ( 1990-1993 ) - 204 конски сили, мога ли да го сложа на мястото на сегашния 3SGE - 156кс като колата си остане с предно ?
При положени, че двете коли са еднакви лесно ли би станало това и
проблем ли е това, че 3SGTE е за 4х4 ?
Благодаря предварително за отделеното време.
chocho9999
- CybeR_SurfeR
- Мнения: 132
- Регистриран на: 22 Фев 2008 20:48
- Местоположение: Bulgaria
Мнение от CybeR_SurfeR » 02 Сеп 2009 15:53
До колкото съм гледал подобни постове няма да ти трябва само двигателя ... Ще ти е нужна и електрониката и турбокит и т.н.
Аз съм със същата като твоята селика и в началото мислех да правя нещо подобно, но на края мисля че се оказва че няма смисъл ... карай си я така ... ако пък направиш SWAP-а ще имаш по-мощен двигател /хубаво/ но само на предно ... Все пак ти си решаваш ... ако излезе нещо хубаво казвай може и аз да се пробвам /все още не съм решил да си развалям вървящата кола/ ...

CybeR_SurfeR
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23 Ное 2007 17:39
Мнение от chocho9999 » 08 Сеп 2009 13:16
Аз точно за това искам да я направя малко по-мощна, защото не ми се разделя с нея, а е малко тежичка и трудно тръгва.
Разбрах обаче, че да и сложиш турбо е твърде рисковано и сложно.
Надявах се обаче на повече мнения по този въпрос, но явно хората им е писнало от тази тема ( до някъде ги разбирам

Най-добре ще е ако има някой, който го е правил ( или поне е опитвал )
chocho9999
Re: Celica 5th gen. 3SGE swap to 3SGTE
Мнение от bambo » 08 Сеп 2009 15:18
3SGTE не е за 4х4 ! Скоростната му кутия е за 4х4 :-) имайки предвид че блоковете на 3S-GE и 3S-GTE са еднакви, направи си извод. Това е при положение че искаш да караш със твоята кутия де. Не че няма да издържи, въпроса е колко зор ще и даваш и дали после няма да се почне с "тунинг" на турбо двигатея (както обикновено става).chocho9999 написа:Здравейте,
разгледах доста подобни теми, но не намерих отговор на въпроса:
Ако си намеря двигател 3SGTE от Celica 2.0 GTI TURBO 4x4 ( 1990-1993 ) - 204 конски сили, мога ли да го сложа на мястото на сегашния 3SGE - 156кс като колата си остане с предно ?
При положени, че двете коли са еднакви лесно ли би станало това и
проблем ли е това, че 3SGTE е за 4х4 ?
Благодаря предварително за отделеното време.
Ето ти тема за размисъл:
Вземаш от Англия една цяла GT4. Сваляш двигател, скорости, електроника, кабели, мостове от нея и ги прехвърляш на твойта. Резултат - имаш си истинска GT4 с ляв волан и още един гараж части (ламарини)

И за да изпредваря следващия ти въпрос - да правил (правили) съм го варианта който ти предлагам, не точно със селика, но за сметка на това няколко пъти с различни коли

bambo
uzi
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23 Ное 2007 17:39
Мнение от chocho9999 » 10 Сеп 2009 11:06
А GT4 не е ли само следващата генрация (6) - след 1994 ?
Няма ли други скорости, които да могат да се сложат, примерно от MR2 ?
И по този начин да се смени само двигателя с кабели и електроника
и скоростната кутия, а колата да си остане с предно.
chocho9999
Мнение от diver » 10 Сеп 2009 11:43
chocho9999 написа:Аз не, че не обичам 4х4, но ми се струва твърде сложно да се сменят и мостове и т.н. пък и ако верно купетата са различни може да не паснат и ще стане дълга и широка.
А GT4 не е ли само следващата генрация (6) - след 1994 ?
Няма ли други скорости, които да могат да се сложат, примерно от MR2 ?
И по този начин да се смени само двигателя с кабели и електроника
и скоростната кутия, а колата да си остане с предно.
писах трих, писах трих....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
uzi
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23 Ное 2007 17:39
Мнение от chocho9999 » 16 Сеп 2009 13:37
Ясно е, че с '' пръдня боя не става ''

Живот и здраве по-нататък ще има парички за някоя по-мощна колица

Дай боже Supra

chocho9999
Мнение от bambo » 16 Сеп 2009 16:54
И аз така, няколко пъти вечеdiver написа:chocho9999 написа:Аз не, че не обичам 4х4, но ми се струва твърде сложно да се сменят и мостове и т.н. пък и ако верно купетата са различни може да не паснат и ще стане дълга и широка.
А GT4 не е ли само следващата генрация (6) - след 1994 ?
Няма ли други скорости, които да могат да се сложат, примерно от MR2 ?
И по този начин да се смени само двигателя с кабели и електроника
и скоростната кутия, а колата да си остане с предно.
писах трих, писах трих....

bambo
Мнение от diver » 16 Сеп 2009 19:30
Частта със скоростите от мр2 ме развесели най-много laugh.gif laugh.gif laugh.gifbambo написа:И аз така, няколко пъти вечеdiver написа:chocho9999 написа:Аз не, че не обичам 4х4, но ми се струва твърде сложно да се сменят и мостове и т.н. пък и ако верно купетата са различни може да не паснат и ще стане дълга и широка.
А GT4 не е ли само следващата генрация (6) - след 1994 ?
Няма ли други скорости, които да могат да се сложат, примерно от MR2 ?
И по този начин да се смени само двигателя с кабели и електроника
и скоростната кутия, а колата да си остане с предно.
писах трих, писах трих....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от bambo » 16 Сеп 2009 21:26
Да кажа направо, за да не се впускам в излишни обяснения и да няма недоразумения:chocho9999 написа:Ми май така ще си остане.
Ясно е, че с '' пръдня боя не става ''
Живот и здраве по-нататък ще има парички за някоя по-мощна колица![]()
Дай боже Supra
има два варианта да стане това което искаш
1. (евтин вариант) взема се 3S-GTE двигател от celica / MR2 втора генерация т.е. от кола произведена до 94 година. Нужни са: двигател (пълен комплект с всички прилежащи агрегати), ел.инсталацията за него, ЕКУ (ЕКУ-то е задължително да е от celica за да стане суап-а без излишни преправяници), интеркулер - тук може да се избира между air-water-air интеркулера оригинално от celica или някой афтърмаркет отпред (зад бронята). По моя оценка за чаркове и труд ще са ти нужни към 3500лв. (+/- 200-300лв.)
При този вариант си остава твоята кутия, като уговорката е че почнеш ли да "тунинговаш" двигателя - кутията най-вероятно ще се предаде (мога да потърся колко нютонметра може да издържи принципно). Но ако си запазиш сток варианта - 204-225 коня най-вероятно ще си караш дълго и безпроблемно

2. (скъп вариант, истинската работа) Взема се GT4 от UK. От нея се свалят: двигател, ел. инсталация, ЕКУ, скорости, ПРЕДЕН и ЗАДЕН МОСТ (казвам мост за улеснение, да не се хване някой за думата) със прилежащите им чарколяци. Получаваш "истинска бегачка" с потенциал за тунинг. Приблизителна оценка на инвестицията (купуване на кола, докарване, труд за подмяна)- 8000лв. (+/- 500-1000лв. зависимост на каква цена ще се намери GT4 в англия)
Това е най-изчерпателният отговор на който съм способен

bambo
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 16 Сеп 2009 22:55
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Мнение от bambo » 16 Сеп 2009 23:31
Е, вярно като прочета сега как съм го написал, излиза че едва ли не е работа за 10 минути пред блока biggrin.gif. Естествено че не е лесно. Основна трудност са ел.диаграмите. Нямаш ли репеър мануал-а със EWD и на двете коли си загубен. Ако се загледаш в прогнозните цени които съм дал, и предполагам си наясно с приблизителни цени на двигател / кола от UK, ще видиш че има заложена немалка сума за труд - точно щото някой неща трябва да се направят на точно определено място, с точните инструменти и от някой дето е пипал точно таковаGeorgimitrovich написа:Не мисля че и двата варианта са толкова просто изпълними, но като се видим ще приказваме. Аз от една година събирам инфо дали такова нещо може да се направи и дали изобщо има смисъл. При МР-а е почти елементарно но при селиката е доста по кофти хава.

Ако остане време за лаф в неделя - ще обменим информация. Пък ако си решил да предприемеш нещо такова - и ще помогнем

П.С. Суаповете на МР-ките не ги коментирам, щото са абсолютно елементарни и стават за 2 дена на улицата пред блока / паркинга

bambo
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 16 Сеп 2009 23:53


В неделя между сесиите ще има време и за лафче

1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 8 госта