и аз имах проблеми с оборотите на празен ход на Карината. след проверка с Гугъл стана ясно, че е най-лесно да се пробва рестартиране на компютъра - разкачваш акумулатора за няколко часа (аз го държах 4-5 часа разкачен) - после закачваш и чудо - при мен вървеше чудесно без играене на оборотите на празен ход или ниски обороти и тресене. това е най-лесното, ако не е то, пробваш вече други работиКлимент написа:Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрахmafiota написа:При мен направих тзи процедура:
http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htmи при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0
Еми затова - междинен вариант - Liftback... със един фабричен спойлер от GTi изглежда прекрасноNikolaev написа:Май ще е по-силният двигател. Сега започна друго чудене: седан или комби? За естетиката - безспорно седан. За функционалност - комби (трябва да има и поне 50-60л газова бут.). Но, има ли разлика в управляемостта и въобще в поведението на пътя между двете? Комбито не е ли малко по-високо? Или това е само зрителна измама?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Комбито ще вози по-добре ако има нещо отзад, като 60л бутилка за гъз
Колега, Карината е супер машинка, взимай или лифтбек или комби, че да можеш много багаж да събираш
Първата ни Тойота беше Карина II 1.6 115к.с. двигателя, лифтбек, прилично МНОГО багаж събира, така че епсилона ще събира не по-малко
А возията е много добра - а за дълъг път определено по-големия мотор, ще ти даде почти пренебрежими разлики в горене на дълго и по магистрали 
Колега,PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега не е важно колко си нов , а какви знания имаш ! Ако имаш източник с инфо за този мотор или пък си виждал подобно нещо няма нищо лошо да споделиш или дори да спориш ! Важна е истината , а не чувствата или разбиранията на някой колкото и стар да е той !
Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора
. Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !
Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Грешиш колега...Най много мнения си натрупал от спорове с дизелджиите...Bass_Man написа: Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора. Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !
Ама така и не си призна, че си сгрешил... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
desotodorov
Ами...да кажа и аз - Карина Е 97г. комби 2.0 GLi, 3S-FE, 125к.с. ама май са 133, макар че в талона от Италия пише 125...едва ли е чак толкова важно това. Моето впечатление, а и не само мое, е че колата върви прексрасно - да не кажа, че на старт си е направо пушка, при 120, оборотите мисля че са 3500, над 130 - наистина започва да става шумен двигателя, ама аз съм много кротък и икономичен шофьор, преди карах дизел и мога да кажа че като въртящ момент - колата е супер - лесно се потеглq, трудно гасне, добре поема от ниски обороти - не знам 1.6 варианта как е в това отношение.
Разхода - като за 2 литров агрегат е повече от добър - малко под 7 извънградско 6.8 някъде - при 120 + климатик, 3 ма възрастни малко дете и пълен багажник. Градско - не съм засичал, защото и не карам.
Седалките - верно - имало е как и да са малко по-удобни, ама на мен са ми добре, и огледалата са наистина малко мънички, но се свиква.
Досега и направих 10 000 някъде, като и смених кормилните накрайници и предните лагери - от които единия беше разбит...заради вибрации във волана над 100км/час, които вибрации в крайна сметка се оказаха от криви спирачни дискове
Ще я метанизирам - с инжекцион обаче и то добър, макар че колегите тук ме порицават в темата ми
като стане - ще споделя впечатления.
Разхода - като за 2 литров агрегат е повече от добър - малко под 7 извънградско 6.8 някъде - при 120 + климатик, 3 ма възрастни малко дете и пълен багажник. Градско - не съм засичал, защото и не карам.
Седалките - верно - имало е как и да са малко по-удобни, ама на мен са ми добре, и огледалата са наистина малко мънички, но се свиква.
Досега и направих 10 000 някъде, като и смених кормилните накрайници и предните лагери - от които единия беше разбит...заради вибрации във волана над 100км/час, които вибрации в крайна сметка се оказаха от криви спирачни дискове
Ще я метанизирам - с инжекцион обаче и то добър, макар че колегите тук ме порицават в темата ми
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми не имам повече мнения от други споровеmartod написа:Грешиш колега...Най много мнения си натрупал от спорове с дизелджиите...Bass_Man написа: Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора. Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !
![]()
Ама така и не си призна, че си сгрешил... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Но и дизелджийте повечето не са първа младост
И да наистина е грешка да се спори с тях
Моята пущина е същата като твоята и се води 126 коня. Има и такава модификация.Ракета комби biggrin.gifdesotodorov написа:Ами...да кажа и аз - Карина Е 97г. комби 2.0 GLi, 3S-FE, 125к.с. ама май са 133, макар че в талона от Италия пише 125...едва ли е чак толкова важно това. Моето впечатление, а и не само мое, е че колата върви прексрасно - да не кажа, че на старт си е направо пушка, при 120, оборотите мисля че са 3500, над 130 - наистина започва да става шумен двигателя, ама аз съм много кротък и икономичен шофьор, преди карах дизел и мога да кажа че като въртящ момент - колата е супер - лесно се потеглq, трудно гасне, добре поема от ниски обороти - не знам 1.6 варианта как е в това отношение.
Разхода - като за 2 литров агрегат е повече от добър - малко под 7 извънградско 6.8 някъде - при 120 + климатик, 3 ма възрастни малко дете и пълен багажник. Градско - не съм засичал, защото и не карам.
Седалките - верно - имало е как и да са малко по-удобни, ама на мен са ми добре, и огледалата са наистина малко мънички, но се свиква.
Досега и направих 10 000 някъде, като и смених кормилните накрайници и предните лагери - от които единия беше разбит...заради вибрации във волана над 100км/час, които вибрации в крайна сметка се оказаха от криви спирачни дискове![]()
Ще я метанизирам - с инжекцион обаче и то добър, макар че колегите тук ме порицават в темата микато стане - ще споделя впечатления.
Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe
Не съм пробвал това с акумолатора...не винаги тресе но някой път направо ми къса нервите...утре и спирам тока па да видимvalen_tin написа:и аз имах проблеми с оборотите на празен ход на Карината. след проверка с Гугъл стана ясно, че е най-лесно да се пробва рестартиране на компютъра - разкачваш акумулатора за няколко часа (аз го държах 4-5 часа разкачен) - после закачваш и чудо - при мен вървеше чудесно без играене на оборотите на празен ход или ниски обороти и тресене. това е най-лесното, ако не е то, пробваш вече други работиКлимент написа:Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрахmafiota написа:При мен направих тзи процедура:
http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htmи при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe
-
desotodorov
....е - твоята пък - 126
... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Щом си GLI двигателя ти е 133 к.с.desotodorov написа:....е - твоята пък - 126... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.
Другата модификация на 2.0 мотора е наистина 126 к.с.
Има и една 135 к.с. и четвъртият вариант е 175 к.с....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
175 коня на Carina E нема ! (даже е 176 двигателя) Слаган е само на МР2 и на Селика. Carina E GTi е със 2.0л 156 коня. Най-новата такава която може да се намери със ЛЯВ волан е 1994г. Това е двигателя за който стана въпрос по-горе 3S-GE във двете му поколения - 2 поколение 156 коня и 3-то поколение 176 коня.martod написа:Щом си GLI двигателя ти е 133 к.с.desotodorov написа:....е - твоята пък - 126... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.
Другата модификация на 2.0 мотора е наистина 126 к.с.
Има и една 135 к.с. и четвъртият вариант е 175 к.с....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта