Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 15 Авг 2009 01:15
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
IVOtuning
Kiki
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 15 Авг 2009 12:47
Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
Vesko
Мнение от mitkoa » 15 Авг 2009 13:03
Аз съм правил 3.8 разход извънградско, но не го казвам като постоянния ми такъв.Имал съм и 3.9.И даже този 3.9 разход го направих последните 100 км от едно пътуване от 500 км.
Бургас-София - 400 км - магистрала - разход 6.7.Стигам София излизам от нея, нулирам разхода, сменям стила на шофиране и правя 3.9 за следващите 100 км от Благоевград до София, където не е магистрала.И какво....правилно ли е да кажа, че ми харчи извънградско 7, правилно ли е да кажа, че ми харчи 3.5.
При еднакви условия, дизела харчи 1л-2.0л+ по-малко от бензина.ФАКТ.
mitkoa
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 15 Авг 2009 14:50
версото не сам го купувал ново, аи го карах само 1месец, окVesko написа:Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
IVOtuning
Мнение от misho09 » 15 Авг 2009 21:55
В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за моретоKiki написа:И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmisho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


misho09
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 15 Авг 2009 22:24
не засягайте суприте, те са друг вид животно biggrin.gifmisho09 написа:В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за моретоKiki написа:И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmisho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifможе да не останат за плажно масло.Освен ако не си на гас де
Важното е че ще ти е кеввв да слушаш добрия рев на резачката!!!
тук говорим за "по-нормални" автомобили
който има нещо против суприте да отвори друга тема laugh.gif
IVOtuning
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Мнение от Kiki » 15 Авг 2009 23:41
Не виждам никакъв смисъл да се заяждаме един друг, вместо да си помагаме за решение на проблемите.
Разбирам, че всеки реагира когато се почувства засегнат, защото в този форум има хора които с удоволствие го правят, но за радост те са единици.
Заровете томахавките! От това никой не печели! От това губим всички.

А, че има проблем с маховика на Авенсис 1, това е безспорен факт.
Добре, че проблема при Авенсис 2 е отстранен. Говорих с един таксиджия в гърция-гр Солун, който ми каза, че е сменил съединител на Авенсис 2 Д4Д на 230 000км. при 90% градско каране.
А мужду другото, вече има много Авенсис 2 във форума. Някой сменял ли е съединител? На колко хиляди и на какъв двигател?
Kiki
misho09
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Мнение от Kiki » 16 Авг 2009 21:56
При софийското градско не знам дали можеш да изкараш 300 000.misho09 написа:Е все пак и при бензина и при дизела съединителя е консуматив и е нормално да се смени след някакъв пробег.На колко хиляди е въпрос на стила на шофиране.Може да издържи и над 300 000 х.к а може и на 100 000 да е заминал.
Kiki
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 16 Авг 2009 22:10
Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет

А и също никой никога не е твърдял , че турбо бензин харчи по-малко от турбо-дизел !!!!!!!!
Но аз твърдя , че вместо да давам една торба пари за нов турбо-дизел ( и да си изхарча парите за плажно масло за 100 години напред , и също така да си мисля , че съм много динамичен ) е по-добре да си карам стария турбо бензин . Щото така или иначе за 30 000лв. няма да мога да му сипя бензин biggrin.gif . А , като искам работно добиче няма да си взема нито Супра нито Авенсис по-скоро някоя Карина 2 на газ .
Относно това , кой вид гориво е най-икономичен и подходящ за таксита и тн то това са CNG и LPG . Просто няма по-евтино нещо от тях ФАКТ !
И не е лошо да видите заглавието на темата .
Bass_Man
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 16 Авг 2009 22:35
Bass_Man написа: Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет.


Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам
IVOtuning
Мнение от vessonik » 16 Авг 2009 23:26
vessonik
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 17 Авг 2009 01:38
Значи самата дума сходни трябва да ти говори за резултата демек сходен .IVOtuning написа:Без да искам да се заяждам и без никакви лоши чувства
![]()
Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам
Това , че VAG-овете са мъртавци мисля , че е ясно на всички ( или поне повечето ) в този форум .
Та да си дойдеме на думата доускорението на "сходни двигатели" защо трябва да доускорявам на 4-та/5-та/6-та до 120 и да се мисля за бърз ? Като всяка нормална кола вдига най-малко 140 на трета ? Аз ще ти кажа тест измислен за дизелите и то за турбо дизелите . Всяко едно чудо , което има буст от 1200 оборота и някви 400-500Nm ще "доускорява" по-добре на по-висока предавка щото има по-голям върятщ момент в ниските обороти( и въобще ) . Демек точно това му е силния режим на работа на двигателя . И не може да се правят такива сравнения без да се сложат и двата двигателя в оптималните им режими . Не може да искаш нещо с макс момент на 4000 оборота да ти ускорява от 1500 оборота , като нещо с макс момент на 2000 оборота ( а да видиме сега кой какво ще разбере ) . Защото по тази логика твоя дизел 160 коня ще дойде по-еластичен от Хонда S2000 която е 240 коня щото на Хондата момента и е над 5000 оборота . Само дето , като върнеш една трета и твоята еластичност отива по-дяволите . Кой разбрал разбрал , кой не не .
За сравнението без много да търся намерих два подходящи двигателя :
БМВ 525i (3 литров) 525d( 3 литров !)
Power(HP) 218 197
0-100 7.1 7,6
80-120 7,8 6,5
MaxSpeed 248 237
И да поясня дизела ще е по-бърз само ако задминаваме и не ни се връща предавка ! Ако караме от 0 до 120 и си редиме до червено няма да е по-бърз !
Интересното е , че по БГ ценова листа дизела е по-евтин с 2000лв.

ПС я да ти дам и аз една задачка . Ако може да ми намериш някой дизел дето да прави от 0-100 под 4 секунди ?
ПС2 понеже виждам , че явно има някаква неяснотия с термините . Значи аз си мисля , че еластичност и динамичност не означава да забиеме една предавка и цял ден да караме на нея ( демек доускорение ) ами по-скоро означава възможността автомобила да ускорява , спира и завива . Демек никаде не е казано , че динамичност се мери на 4-та ! Динамичност е когато караш на една скорост да ускориш или да намалиш по-бързо от някой друг . А не да го правиш непременно на 4-та или , която и да е друга предавка . В крайна сметка въобще какво значение има на коя предавка си ? Какво значи единия доускорявал с 1 секунда по-бързо на директна предавка . Ми , че ти ако правиш изпреварвания в , които секундата ти решава живота и нямаш право да сваляш предавки под 4-та значи играеш в някаква много малоумна игра . Със сигурност ще доускоря много по-бързо на 3-та отколкото с най-еластичния дизел на 6-та . Тва явно е някакъв много модерен параметър , който показва колко безмислен е автоматика на извънградско

Bass_Man
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 17 Авг 2009 03:20
по темата споделих моите впечетления от 2.2д4д 136кс, дотук добре..
а по това за еластичността: аз предпочитам да карам кола която набира добре от ниски обороти, не на всяко изпреварване да връщам 1 или 2 предавки
а стресираните коли като с2000 или сивик 1,6 вти да ги карат младежите

мен много-много не ме интересува кога е момента на колата, дали на 2000 или на 3000, просто искам като натисна и да тръгва
виж наистина се порови в каталозите и виж доускорението защото в някои случаи бензина е просто "смешен", особено при по-малките кубатури
аз за мен съм избрал: за дълги пътувания дизел, за забавление супра
от примера който си дал се вижда че дизела е по еластичен и аз точно за това говорех
да не засягаме 520и и 520д или дори 530и (който е с турбо, ако не се лъжа) и 530д, въпреки че имаме 37кс в полза на турбо бензина

не се чувствай длъжен да ми отговаряш, аз за мен имам отговор кой е по-еластичния мотор
знам че си поклонник на бензина, но не трябва да си такъв фанатик
2 модела си имат предимства и недостатъци....
от ВАГ мотор нямам никакви оплаквания (там пък тди 110кс прави за резил 1,8 20в 125кс)
IVOtuning
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта