EGR клапана

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 26 Юли 2009 09:37

martod написа:
Bass_Man написа:Бедно/богато ?!?! Не говорим ли за дизел ?
Той diver като чуе за нещо обеднено, и веднага му се въртят в главата, едни Джи Ди Айки с пробити бутала ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

То щото само Джи Ди Айки-те гърмят кат обеднее сместа laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Юли 2009 15:50

По-скоро Жи Ес Айки си мисля аз ама както кажете tongue.gif .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 26 Юли 2009 16:20

Bass_Man написа:По-скоро Жи Ес Айки си мисля аз ама както кажете tongue.gif .
При другите, заиграването с обеднени смеси, е по голямо... tongue.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 26 Юли 2009 17:35

При дезила, за което иде дума в момента - се натоварва топлино двигателя при горене по линия на разширението - примерно при по-мека работа на двигателя, си реч при по-малък аванс. ЕГР клапана вкарва изгорели газове обратно във смукателната система, при което се регулира - уж от компютъра момента на подаване на гориво и сместа, все пак това е елемент единствено и само за намаляване на изгорелите газове, не за нещо друго - в случая топлинно не се натоварва мотора, ако клапана работи както е предвиден, а не да не се затваря плътно и да е почти постоянно отворен, тъй като наща нафта прави добър нагар този вариант е често срещан и аз затова съм го махнал и съм сменил помпата с механична. Д4-Д двигател работи перфектно с механични помпи, но е вариант единствено при прецакване на оригинална такава.

Аватар
dany.killmister
Мнения: 200
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Re: EGR клапана

Мнение от dany.killmister » 16 Мар 2013 18:24

Здравейте.да попитам къде се намира EGR клапана на Toyota Auris 1.4d4d ?
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: EGR клапана

Мнение от JapCar » 17 Мар 2013 00:54

dany.killmister написа:Здравейте.да попитам къде се намира EGR клапана на Toyota Auris 1.4d4d ?
Най-добре да питаш чичо гугъл или YouTube.
Само да споделя ...за тази стара тема, макар, че другаде май го бях споменавал:
Моя ДВГ е D-4D, 1AD-FTV и EGR-а е електрически (няма вакуумни тръбички/маркучета) и е на много удобно място отпред. Развиване на 4 болта и 2 гайки-20мин с почистването. На 1CD-FTV двигателите май е на по-кофти място и е различен.
Отворих го за да го почистя и въпреки, че съм противник на елиминирането му, сложих ламаринка само за проба.Карах 1 седмица и не усетих никаква разлика, даже чек лампата не светна. После го възстанових.Тези които казват, че колата им е литнала след елиминирането, или са имали блокирал отворен клапан или е...просто плацебо ефект.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта