EGR клапана
- TATI
- Мнения: 3042
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
EGR клапана
Айде и аз с тъпите питания
Дилемата е следната:
Дали да го изолирам или да не се занимавам с глупости?
Проблеми нямам, освен че оня ден забелязах леко овлажнено около него с масло. Тия дни ще го сваля да го видя в какво състояние е, та се чудя дали да не го елиминирам като го отворя.
Всякакви мнения са добре дошли. Четох другите форуми за и против.
Дилемата е следната:
Дали да го изолирам или да не се занимавам с глупости?
Проблеми нямам, освен че оня ден забелязах леко овлажнено около него с масло. Тия дни ще го сваля да го видя в какво състояние е, та се чудя дали да не го елиминирам като го отворя.
Всякакви мнения са добре дошли. Четох другите форуми за и против.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: EGR клапана
Изолирай го, и повече не се занимавай с глупости... laugh.gifTATI написа: Дилемата е следната:
Дали да го изолирам или да не се занимавам с глупости?
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ne vijdam kak ponijava temparaturite kato vlizat goreshti gazove vutre?!?jim_beam написа:@TATI
откъде ще се появи масло там,през него минават само изгорели газове?
освен за екология този вентил понижава темп. в цилиндрите,дали няма да се генерира грешка към ECU-то?
ps: няма глупави въпроси,има само глупави отговори!
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
омазнява щото си със затворена система
и картерните газове влизат обратно , ако си отвориш колектора ше е черно-мазен - ЕГР без него по-добре, с него затормозяваш още повече мотора лятото, а и откъм екология - не знам каква разлика щи даде - сравни си изгорелите газове и димността с без него - най -добре на техническия преглед и си виш протоколите.
и картерните газове влизат обратно , ако си отвориш колектора ше е черно-мазен - ЕГР без него по-добре, с него затормозяваш още повече мотора лятото, а и откъм екология - не знам каква разлика щи даде - сравни си изгорелите газове и димността с без него - най -добре на техническия преглед и си виш протоколите.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ne vijdam kak ponijava temparaturite kato vlizat goreshti gazove vutre?!?[/quote]ugabuga написа:
обяснява се с това,че вместо да влезе само въздух за най-добро изгаряне влизат и изгорели газове което прави сместа бедна на кислород и оттам по-ниска темп. в цилиндрите.според това доколко е отворен EGR-а,но това го задава ECU-то като следи определени параметри.в крайна сметка ако само се затвори този кръг би трябвало да се получат някои промени в показанията на сензорите и може би грешка,нямам представа.при всички случаи ще се увеличат вредните емисии на изгорелите газове.
това за картерните газове не го знаех,но така има логика за омазняването.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта