Палене Авенсис дизел
Палене Авенсис дизел
Мнение от shterev » 29 Апр 2009 20:19
shterev
martod
Мнение от shterev » 01 Май 2009 21:28
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.martod написа:А какъв е мотора?...
И забелязал ли си, дали не го прави като спреш под обратен наклон....
Т.е. когато предницата е на високо а задницата на ниско...
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
shterev
Мнение от desotodorov » 01 Май 2009 23:31

desotodorov
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 01 Май 2009 23:31
Ами пробвай я тази работа с наклона, защото по някога от клапана за обратното гориво го прави този номер, и когато е спряна предницата на високо, горивото се връща в резервоара.....shterev написа:
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
Ако го прави независимо от терена, ако можеш да намериш читав акумулатор, в който си сигурен че работи добре, смени акумулатора, и ако запали, значи проблема е в акумулатора.....Ако не запали и с другият акумулатор, проблема е или в стартера, или в центровката на помпата....
martod
desotodorov
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 01 Май 2009 23:40
Единописането е чисто съвпадение, а единомислието е от дългогодишна практика.....desotodorov написа:Абе Марто - как го постигнахме това бе - ебати единомислието, по-точно - единоотговорието - в една и съща минута.... laugh.gif

martod
АВЕНСИСА
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 02 Май 2009 00:06
То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gifАВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
martod
Мнение от shterev » 02 Май 2009 07:43
Колеги много благодаря за съветите.Наистина се съмнявам в акумулатора защото правих профилактика на стартера като му смениха четки и там каквото е необходимо.Ще пробвам с друг акумулатор и ще пиша,защото само това не съм пробвал.Ако имате други съвети давайте.martod написа:То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gifАВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
shterev
Мнение от desotodorov » 02 Май 2009 08:59
desotodorov
Мнение от shterev » 02 Май 2009 21:59
Прави ми впечатление че когато не подгрявам пали веднага а когато подгрявам като изгасне реотанчето всичко светва по силно и мисля че е акумулатор т.е като подгрее черпи доста ток и акумулатора отслабва за развъртането на мотора. Споделете какво мислите.desotodorov написа:...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
shterev
Мнение от desotodorov » 02 Май 2009 23:36
desotodorov
Мнение от shterev » 05 Май 2009 20:02
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.desotodorov написа:Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
shterev
Мнение от ing » 05 Май 2009 20:53
http://japancar.pp.ru/info/180.shtml
http://japancar.pp.ru/info/136.shtml
http://japancar.pp.ru/info/036.shtml
ing
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта