Турбо на Авенсис 2008
Мнение от kopeldaka » 03 Апр 2009 22:52
kopeldaka
Мнение от dimd00d » 03 Апр 2009 23:55
276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.slowtraveler написа: Не знам на колко сте изцедили дизелака, но едва ли е над 190к.с.
За сравнение - аналогичен седан 276bhp. започва да се зори при около 240км/ч, така, че и тази скорост ми се струва оптимистична, освен ако е била по надолнище...
Инак и за километражите си има стандарт за отклонението:
http://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer#Error
dimd00d
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 04 Апр 2009 00:19
Авенсис 2.2 нее рядкост в БГ така че сме виждали. Снимката дето си показал няма общо с курса на долараkopeldaka написа:Ебати философите дет сте всичките в тоя форум. Аз едно ви пиша, вие всичките развивате теории, дето нямат нищо общо с курса на долара. Докарайте един стандартен Авенсис, пускаме ги с моя, правя му 3-4 коли на 400 м. (вече проверено) и въпроса е приключен. Ето ви клипове с две "бързи" Алфи http://www.youtube.com/watch?v=7TOowic3VkE , едната е бензинова 1.8 145 коня, другата 1.9 мултиджет 150 коня.

Vesko
Me4oKyX
Мнение от kopeldaka » 04 Апр 2009 04:52
kopeldaka
kopeldaka
- slowtraveler
- Мнения: 6347
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 368 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Апр 2009 08:27
Ами това седанче няма прекъсвач, и току задминава някое БМВ, но те не знам реално на колко са ограничени - дали 240 или 250км/ч по километраж (което е сигурно реални 230км/ч?)..dimd00d написа:276hp не знам, но 286 удря прекъсвача на 250 без да се замисли изобщо.
Kopeldaka - споко колега - никой не спори дали ти върви колата или не...
Както всеки турбодизел и този позволява пипане и модифициране на мощността. Пък ако добавиш едни 30 коня разбира се, че ще късаш конкуренцията.
Въпроса е, че силно ме съмнява мощността да е скочила над 190к.с. - просто обема на двигателя е малък.
Та в тоя смисъл - просто няма как с тази мощност да движиш това купе с такава скорост (260км/ч), при условие, че колите с почти 100к.с. отгоре се мъчат на нея. Просто въздушното съпротивление и необходимата мощност растат в геометрична прогресия..
За таблицата - добре изглежда, но все пак колата, за която споделих чист сток дава 0-60mph около 5.8-5.9сек, 400м - горните 13сек, като нищо не е олекотявана, и често си е с включен климатик.
Та тази кола също трудно достига такива скорости (ако въобще ги стига де - не съм я мерил с GPS - впечатленията са от изпреварване на 'ограничени' БМВ-та)..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от борис » 06 Апр 2009 16:47
колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec
борис
Мнение от diver » 06 Апр 2009 20:05
Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от kopeldaka » 06 Апр 2009 20:18
Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.diver написа:Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
kopeldaka
Мнение от kopeldaka » 06 Апр 2009 20:23
Борисе, няколко пъти написах, че колата не е стандартна. Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.борис написа:колега kopeldaka ти се возил в моята кола (беше ми съсед) обясни ми как авенсиса, който в най-добрия вариант е 100 коня надолу и един мост назад - вдига 260? И само секунда по-бавен на 400 м? справка:kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=4
14,8 sec
kopeldaka
Мнение от diver » 06 Апр 2009 20:32
Извинявай колега, ма не видях къде си писал, че не става дума за авенсиса. Другия път ще хвърлям боб преди да се усъмня в думите ти.kopeldaka написа:Ти четеш ли изобщо какво съм писал? Колата, която даде 12,7 на 400 м. е Eagle Talon Turbo AWD, никъде не съм писал, че Авенсиса дава такива времена. В сайта съм пуснал резултатите от замерването. 15,53 сек. на 400м. 88,9 мили/ч терминална скорост. Четете първо, преди да пишете глупости.diver написа:Когато дизеловия авенсис даде 12.7 ще ти направя свирка. Интересно ти какво ще направиш, когато не даде това време?! Тези дни пътувам към Бургас, имаш време да си помислиш!kopeldaka написа:Ето линк към сайта с времената на някои бургаски коли http://www.dragburgas.hit.bg/ погледнете 21-ви номер. Г-тека, с който е замерван е тестван на писта Бършен- Сливен. Колата, в която беше Г-тека по апаратура даде 12.65 сек. на 400 м. , а Г-тека беше показал 12.68 сек. което ме навежда на мисълта, че показва вярно. Чакам следващия компетентен да се изкаже по въпроса. laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 06 Апр 2009 23:00

Me4oKyX
martod
- slowtraveler
- Мнения: 6347
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 368 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 07 Апр 2009 08:13
Колега, никой не се заяжда с теб (освен може би дайвъра, ама на него такъв му е стилаkopeldaka написа:.....Какъв е проблема да вдига 250-260? Какво общо има ускорението с максималната скорост? Твойта кола нали е 4WD, нормално е на високите скорости по-бавно да ускорява.

4WD на борис си преминава на 2WD когато не сработва 'стабилизацията' (т.е. е на 4WD само при сериозен завой или при старт). Затова и по принцип се държи повече като FWD...
За максимална скорост няма значение AWD, FWD, RWD ли е колата.
Важна е аеродинамиката и мощността, предавана на колелата.
Като мощността трябва да ти расте в геометрична прогресия за да можеш да увеличиш скоростта.
Това е така защото въздушното съпротивление расте в геометрична прогресия от скоростта, а мощността трябва да преодолява това съпротивление...
Затова и битката за максимална скорост със стандартен автомобил е толкова плътна.
Затова е невъзможно с кола с аеродинамика на Авенсис да вдигне 260км/ч с мощност например 200к.с....
Мерил ли си мощността на дизелака, защото както казах, много ме съмнява мощността да е скочила над 200к.с.(което си е 30% по-висока мощност от стоковия)

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта