Страница 2 от 2

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 05 Мар 2024 08:59
от mapamop
Крушката я виждаш че е DOT 23 година, като гледам метадатата на снимките със разлепения фар сглобяването се е случило на 8.05.2021. Т.е. примерно за 2 години и 1-2 месеца буксите са вече леш.
Алтернатора беше рециклиран 3 дни след като кенефчето излезе от автоморгата. На всичкото отгоре в момента алтернатора е почти чисто нов, и напрежението според волтметъра на таблото никога не е прехвърлял 14.3 волта.
Вероятно наличието на заводски DRL е доста замесено в изгорелите букси. Чисто по бабешки погледнато - при дъждовно време и карана кола от рода на 5-6 километра градско, като капнеше дъжд във фокусното петно на лупата и капката се изпаряваше. В момента със Филипсите успява почти да премине цялото петно и може и да се изпари, може и да не се изпари. Зимата стана по-бавно разтопяването на светнатия фар. Но да кажем че всичко на последните 2 реда са си мои "халюцинации". Реалните факти ги има горе на снимките, и на първите 2 реда....

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 05 Мар 2024 10:47
от iovkito
На моята кола също горят много габаритите отзад и късите светлини, така си е от нова. На 380 000 ми заминаха четките на алтернатора и бяха подменени заедно с диодния блок, в момента е същото. Досега съм сменил поне 10 крушки на късите и може би 40-50 на задните габарити.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 06 Мар 2024 11:09
от ivo_67
Същите Osram H7 на личната ми кола Логан от нова до сега на 5 години, горят средно на година и половина. Къси и дълги са заменяеми. Цокълът и кабелите нямат никакъв нагар. "Изпотяване" на фаровете съм виждал само веднъж тази година. Други крушки не съм сменял.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 06 Мар 2024 11:32
от mapamop
ivo_67 написа: 06 Мар 2024 11:09Логан
Фаровете от Ярис или Авенсис стават ли за този автомобил? Или поне конструкцията на фаровете на Логан-а да е същата като на Ярис или Авенсис?
По спомен Рено ползват Продукция на Valeo, докато Тойота ползват масово Koito. И примерно на Опел ЗаПира-та на баща ми отдушниците на фаровете са поне двойно по-широки от на Авенсиса, и крушките не са забити в "чашка", "щора"/"бленда" и лупа. Имат повече шанс да се охладят сравнени с кофти конструкцията на Авенсиса. На Яриса мисля да са без лупи, но пък фара с е по-малък обем от на Логан-а вероятно. Има много фактори да се вземат предвид.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 10 Мар 2024 16:57
от kalata_1
Здравейте. Само за информация. Отново си смених изгорялата крушка. Отново накарах в сервиза да замерят напрежението при 2-2500 оборота и отново няма проблем, беше 14.5 V. Нагар по буксата няма и загадката си остава.
Явно ще продължавам да сменям крушки и да търся причината, ама здраве да е.
Благодаря на включилите се в дебатите, дано стигнем до истината.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 10 Мар 2024 17:43
от mapamop
Предполагам са вадили фара. Защо не огледаха откъде идва масата към купето на фара?
Кабелите вътре във фара в какво състояние са били?

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 10 Мар 2024 18:46
от WoLF
Ако играе напрежението бързо пак ще горят. Предполагам марката крушка си я елиминирал отдавна като фактор...

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 16 Мар 2024 18:08
от kalata_1
Привет. Крушки съм пробвал всякакви. Сега са "Бош". Не, не са сваляли фара. Ако се сваля фара трябва да падне предната броня и тогава фара, за да смениш крушката. Това ми е най-чудното нещо, как са го измислили братята японци. В моя случай майсторите почти с гъвкавост на Йога и търпение на вол я сменяват. Псувните не се броят. Като ме видят, че спирам пред сервиза и се хващат за главите и всеки вика на другия-сега е твой ред. :)

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 16 Мар 2024 18:27
от memorex
Халогенна крушка гори и от прекомерна вибрация.А един от поводите за вибрация е неправилна процедура за смяна или по-точно недобро закрепяне на фара.
От друга страна всяка лампа има определен живот и изненадващо този период е около споменатия.Съвсем отделен въпрос е бош бош ли е и осрам осрам ли е? :thumbsup:

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 16 Мар 2024 19:41
от gena_bs
Тка също горят и от мазни петна по стъкления балон
От пръсти, ръкавици и прочие.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 18 Мар 2024 22:32
от gena_bs
Само за информация.
Днес сменях двата фара на астролета. На единият (купен го от морга преди 10 години) стъклото беше нацяло разлепено от корпуса отдолу. Как не съм го загубил не знам.
Та на този фар с постоянно наличен течащ конденз крушка H4 не съм сменял минимум от 3 години. На десния заводския, видимо по-запазен, средно на 1.5 години изгарят късите. Инсталирам едновременно на двата фара едни и същи крушки, серия, дата на производство и т.н.
Сега на новия десен нарочно съм сложил обикновена крушка GE от моргаджийския фар.

Така, че търсете проблема в окабеляването и вътре в самия фар.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 24 Мар 2024 11:38
от kalata_1
Колеги, докато си пишем тук с вас на мен пак ми изгоря последно сменената крушка.
Ядосах се една вечер и реших сам да си сменя новата. 40 минути си загубих, изпоожулих си ръцете, напсувах се на воля, ама я смених. Та, установих, че старата, която извадих при поставянето майстора я е натиснал повечко и тя стоеше криво спрямо металния корпус. На това отдавам супер бързото изгаряне аз. Поне се научих да ги сменявам сам, та да не се занимавам със сервизи. Иначе, ще продължавам да търся, защото, който търси-намира е казано tooth.gif . Поздрави и нека светлината не ви се губи.

Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.

Публикувано на: 24 Мар 2024 20:53
от gena_bs
За пореден път се убеждавам, че са останали само "майстори", чиито ръце излизат от задника (на руски рукожоп).
Иначе цените им са като на завършили всички аспекти на автомобилната техника и с научни звания!

Пак ти пиша - крушките горят от свръхнапрежение и/ или при включване. Последното може да включва и първото.
Отделно от проблеми с проводници и конектори (механични повреди, термични влияния), каквито при теб май няма