Страница 2 от 8

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Дек 2022 19:41
от mfandakov
Благодаря за предложението,ако стигна до там ще бъда благодарен ако ми дадеш да си свърша работа.
Но това на по късен етап.
Искам да коментирам скрийншотовете по горе първите които са просто живи данни за състоянието на хибридната система са... ясни.
Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем/онзи ден ремонтирахме една X5 E70 със смляна помпа високо налягане всичко по горивната система бе намлатено със стружки софтуера даваше дюзите прецакани след като ги качихме на стенд се видя че софтуерът не е много точен в посочването на точният номер по ред./и същото нещо се случва с Техстрийма на Тойота дава че има грешка в батерията и по софта посочва номер на клетката ,обаче реално може да не е и този номер.
Утре ще пробваме и по друг начин.

Но конекторите са за почистване.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 28 Дек 2022 19:44
от mfandakov
333333333.jpg
333333333.jpg (56.49 KiB) Преглеждано 3848 пъти
Най долу в ляво вече една почистена.


IMG_20221228_143820104_HDR.jpg
IMG_20221228_143820104_HDR.jpg (49.16 KiB) Преглеждано 3825 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Дек 2022 10:44
от BOz
mfandakov написа: 27 Дек 2022 18:31 Намерих цяла батерия от C-HR 2018г както е видно колата с която се занимавам е Ярис 2012,мисля да взема C-HR ската батерия ,но дали ще паснат клетките от C-HR на Яриса отделен въпрос.
Знам че във форума има няколко човека които могат да отговорят на този въпрос,ще се радвам ако споделят мнения.
Ако със сигурност е от 2018-та, би трябвало да пасне. Но все пак, за да си сигурен, по снимки:
1. Ако изглежда така ще стане:

Изображение

2. Ако изглежда така, няма да стане:

Изображение
mfandakov написа: 28 Дек 2022 19:41 Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем
Това е защото ги мериш без товар, което е грешно. Софтуера не греши, по принцип. :)
mfandakov написа: 26 Дек 2022 17:35 А и кажете сносно 4 канално зарядно което може да върши работа.
Най-близо до това, което горе-долу да става и да не е златно:

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Дек 2022 12:00
от Enwor
BOz написа: 29 Дек 2022 10:44 Това е защото ги мериш без товар, което е грешно. Софтуера не греши, по принцип. :)
Точно :thumbsup: . Имам едно SkyRC Q200 може и да свърши работа - 2х10А + 2х5А

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 29 Дек 2022 12:52
от mfandakov
BOz написа: 29 Дек 2022 10:44 Ако със сигурност е от 2018-
Както и предполагах още преди твоето включване ,продавачът нещо не отговаря точно на моите въпроси.Попитах го директно човек кажи за да не се занимаваме,отговорът бе...Аз се занимавам докарвам разни работи от морги по Италия и тази която имам не съм сигурен от каква кола е...ама те са еднакви. :D
Еднакви ама неговата я намерих по номера и излезна за Приус 2009/2010 г.Отказах я.

Как ги мерите с товар....Зарядното ли използвате за товар. ,пуснато на цикъл разреждане или...

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 02 Яну 2023 09:06
от mfandakov
Обмислям закупуването на този сет,и организирането на ремонт и профилактика на батерии за хибридни автомобили.Имам помещения и ще търся едно момче за работа,в контакт съм с производителя и уточняваме начини на доставка,подръжка,гаранция,и цена на подръжка на софтуера след едногодишния безплатен период.
Имаме още неясноти да се надявам че няма да са пречка за изпълнението на идеята.


Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 05 Яну 2023 19:18
от mfandakov
Най-накрая свястна C-HR -ска батерия за донор и.... Яриса е готов.
C-HR.jpg
C-HR.jpg (55.58 KiB) Преглеждано 3378 пъти
Разликата осезаема....
Един съвет към всички хора които които си търсят решение за рециклирането на батерията.
Никога ама никога не вярвайте на моргаджиийте дето продават ударени C-Hr .
Нагледах се на измами,внимавайте....

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 05 Яну 2023 19:38
от mapamop
mfandakov написа: 05 Яну 2023 19:18 Нагледах се на измами,внимавайте...
Сподели с "дружината" малко повече ако може?
Знам че с конвенционалната си бензинка, малко не ми е мястото да пиша тук, но ще има други "мъченици", които ще последват "твоята съдба и път".

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 05 Яну 2023 19:50
от mfandakov
1.Обаждам се ,договаряме се ,и като започнеш да питаш почне да се ошашава...и признание не знам от каква кола е батерията.
2.Обаждам се ,,,имам батерия ама трябва да дадеш твоята... w00t.gif и що бе човек ..... ами колата трябва да има батерия./сещате се за какво му е/
3.Обаждам се....брато тази я продадох ама имам клетки......ми мани обявата. bash.gif
4.Обаждам се всичко е ок отивам на место и гледам ,някой шарил по нея...питам какво е това и ...почва да се гърчи..
5.Именит съфорумец събира C-HR ски батерии наред,моргаджиите се светкат и почват да скалъпват с техни колеги "нови".
6.Обаждам се пращат ми снимки ,батерията от Приус .
7.Обаждам се започвам да питам,започват да ми се карат. worthy.gif

Всяка втора батерия на пазара "пипана".

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 05 Яну 2023 23:11
от mapamop
mfandakov написа: 05 Яну 2023 19:50 Всяка втора батерия на пазара "пипана".
offtopic.gif Е то щото голяма философия и наука да развиеш 5 гайки и 4 винта, да извадиш УнеЗ' плочи, да им навиеш гайките и да сгънеш едни пари от оня дето е на зор.
Нещо като ММТ-тата дето ги "чоплите" с Петър - 2 лагера, малко грес, газ и мас - и гаСС до ламарината.
Знам че не е така, но джамбазите които работят със знания и опит са малко. Коректните сигурно са още по-малко.
*Горните редове не ги вземай насериозно - не мисля като джамбазите. Всъщност напоследък и страдам от опита си да бъда честен и директен с хората, и да си изпипвам нещата максимално.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 06 Яну 2023 23:10
от Lwerewolf
Ако се е стигнало до проблеми, prolong-ът няма да помогне много. Имам персоналната версия и е "от време навреме" (разбирай - не съм го правил откакто направих батерията и я balance charger-нах един път) - но колата е на трупчета ~три дни.

Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 07 Яну 2023 07:43
от mfandakov
Тази версия персоналната дето я имаш от къде я докара,щото гледам и сингапурски излизат.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 09 Яну 2023 01:05
от Lwerewolf
Баш от тях (hybridautomotive) по DHLx преди сумати години. Гледам още не са интегрирали charger & discharger във едно. Жалко.

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 11 Яну 2023 19:30
от mfandakov
Днес реших да изравня клетките на старата батерия,минах на този вариант.
10101010.jpg
10101010.jpg (33.36 KiB) Преглеждано 2911 пъти

202020.jpg
202020.jpg (45.46 KiB) Преглеждано 2911 пъти

3030303.jpg
3030303.jpg (64.41 KiB) Преглеждано 2911 пъти

Диагностика на Хибриден автомобил.

Публикувано на: 20 Яну 2023 18:31
от mfandakov
Дааа хубавата и правилна товарна вилка хваща проблема в батерията.

01010101.jpg
01010101.jpg (46.38 KiB) Преглеждано 2711 пъти
Както е видно батерията без товар е в добра кондиция.

20202020.jpg
20202020.jpg (35.19 KiB) Преглеждано 2711 пъти

И под товар се сгромоляса.