Страница 2 от 2

Кора под двигател РАВ4 XA30 2012 бензин

Публикувано на: 21 Ное 2022 12:36
от iovkito
Много трудно гният коли, които са карани само в България. Не знам какво съдържа западната химия, но разлиакта е огромна. Едната ми кола, с която съм пътувал всяка зима от 2007-ма до 2015-та до Германия, е с доста ръжда по окачването. С рав4-ката не съм пътувал в чужбина и е като нова отдолу. Дори се наложи да оправям лека ръжда на задната дясна вежда на авенсиса.

Кора под двигател РАВ4 XA30 2012 бензин

Публикувано на: 21 Ное 2022 12:40
от nov
Най-вероятно си прав, това шагре е ситно не е грапавото за което се сещаш.Минах специално през няколко тенекиджии - всичките я гледаха и изразиха мнение, че отдолу това не е проблем - всички японски са така (Мазда били драстично по-зле) и дори да не я третирам ще изкара така още поне 15 години ( за което се надявам до тогава да съм я сменил 2 пъти).Има едни пичове, които правят обработка на подове професионално, но за джип искат 1600 лв с работата и материалите. Аз с тая кола няма да векувам, много ме кефи (като изключим нещата , като забележки като цяло за марката) и правя всичко възможно да я запася, но............на рентабилна цена.Сутринта гледах същия РАВ от Канада прясно внесен, отдолу е леш, а търговеца ми обяснява, че Хонда и мазда били още по-зле от там.Но това е друга тема.

Кора под двигател РАВ4 XA30 2012 бензин

Публикувано на: 21 Ное 2022 12:53
от Ивайло Димов
Хонда 2 CRV тва там предния мост става като дантела ....имам познат заварчик купува "магарета" от моргите ,пълна реставрация .Прави ги да заровят колата

Кора под двигател РАВ4 XA30 2012 бензин

Публикувано на: 21 Ное 2022 14:58
от nov
Аз говорех за CRV 3-та генерация, защото тя е в годините от моя РАВ. След 2008 мисля е тя.