Страница 1 от 1

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 19 Мар 2021 11:14
от D-r Koch
Здравейте,
От няколко дни съм собственик на Тойота Ланд Крузер 120, 3.0 дизел, 2005 год.
Задното окачване е т.н. въздушно и както знаете се регулира с бутон с три позиции.
И сега да попитам:
- запалвам двигателя, слагам бутона на най-ниска позиция на окачването, на таблото е изписана позицията, всичко е наред. Трътвам и след 30-40 сек. на таблото почва да примигва зелената светлина на средната позиция, колата се повдига, слетлината е постоянна на средна позиция. Така ли трябва да бъде и ако не, моля някой да обясни проблема.
- Колата е на паркинг, равно място, задната лява част е с около два см. по-ниска от дясната.
При направената диагностика не излизат грешки.
Моля за съдействие и поздравявам всички съфорумци!

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 19 Мар 2021 15:44
от burkito
Накратко:
- до 12 км/ч всички режими
- до 50 км/ч нормален и повдигнат
- над 50 км/ч само нормален

Ако вдигаш на крик, изключваш от копчето електрония регулатор на окачването.
Това че е крива, може да е от не добре регулирани датчици за височина на задните гуми.

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 11:35
от D-r Koch
Благодаря за отговора!
Понеже още нямам права за ЛС, удобно ли е да се чуем по телефона, или на Вайбър за да не занимавам аудиторията?
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 11:47
от slowtraveler
Не съм гледал как е на ЛК, но на джипката въздушното си бе с 5 положения, и сработваше по много подобен алгоритъм (с тази разлика, че при мен бе цялостно въздушно окачване, а не само на задния мост)... То няма как да е иначе...
При по-високи скорости от гледна точка на безопасност, икономия и т.н. имаш 'най-аеродинамично' положение на автомобила (режимът бе AERO)...
За разликата в положението - вариантите са два - механична деформация на окачването, или ненастроен сензор на височината на някое от колелата.....

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 11:55
от D-r Koch
Ако е някой от датчиците 《сензорите} на диагностиката би трябвало да излезе като грешка. Според мен де ...

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 12:34
от slowtraveler
D-r Koch написа: 21 Мар 2021 11:55 Ако е някой от датчиците 《сензорите} на диагностиката би трябвало да излезе като грешка.
Не... Той датчикът може да не е повреден, а просто да не е калибриран (или правилно монтиран).
Виж със софтуер каква височина ти дава на окачването? Напълно е вероятно да ти показва, че окачването е 'водоравно', а в действителност нещата да не са така...

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 13:23
от D-r Koch
Във вторник ще е в сервиза.

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 13:57
от slowtraveler
В допълнение - гумите ти трябва да са равномерно напомпани :)

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 21 Мар 2021 14:45
от D-r Koch
И пода на сервиза да е идеално хоризонтален bow.gif

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 11 Апр 2021 09:10
от Mpower
Здравейте, чета внимателно написаното по темата и не мога да взема решение
Имам същия проблем, надува сам на средно положение и стои супер висок отзад
Интересно ми е какъв беше проблема при колегата

Въздушно окачване Ланд Крузер 120, 2005 год.

Публикувано на: 19 Окт 2023 10:20
от atanasbakalov
И аз се чудих защо като я вдигна и над определена скорост се пуска сама а то явно е така заложено!Благодарности за информацията!