Страница 2 от 3

грешка P0093

Публикувано на: 07 Ное 2018 01:44
от kcwetkow
Здравейте,както казах дюзите са ок.Двигателя е 2.2 D4D 136 к.с.
За щастие проблема е решен след почистване на датчика на "комън рейла".

грешка P0093

Публикувано на: 07 Ное 2018 05:08
от martin_ganev
Колега кой датчик , за високо налягане ли?

грешка P0093

Публикувано на: 01 Яну 2023 19:17
от lomb
имама същият проблем с toyota corolla verso diesel 136ph.
kато подам газ до 5000 оборота светка чек check engine ине може да се форсира над 2000 оборота ...и да угасиш и запалиш пак стои в авариен режим
след изчистване с диагностика тръгва и набира нормално докато стигне 5000 оборота и отнова умира.Смених SCV клапана никаква промяна ,стойностите на корекций на дюзите са под о.60, теч на гориво никъде няма
Къде мога да търся проблема?

грешка P0093

Публикувано на: 01 Яну 2023 21:42
от mapamop
lomb написа: 01 Яну 2023 19:17диагностика
И при толкова много закачания да триете грешки, на никого не му светна лампата да им запише номерата ПОНЕ?
Да не говорим и за стойностите от едни таблички със живи данни.... Щяха да дадат някаква насока, за приблизителното място на проблема.
Вместо това задавате абстрактен въпрос, със отвратителен правопис и очаквате конкретен отговор. Не съм сигурен хвърлянето на боб, леща, грах и гранати във форума доколко ще ви насочи към проблема, без конкретни данни и факти.

грешка P0093

Публикувано на: 03 Яну 2023 09:42
от lomb
номера на ггрешката е Р0093 както на предният пост .За правописа не смятам че Вашият е по-читав,но не мисля че сме на литературно четене.Относно табличките...написал съм корекцията на дюзите-под 1 -ца,ако ти говори нещо числото

грешка P0093

Публикувано на: 03 Яну 2023 09:50
от mapamop
lomb написа: 03 Яну 2023 09:42 Относно табличките
Дюзите са ясни - всички се хващат за тях още в началото. Само че не са само дюзи.... target common rail pressure и current common rail pressure гледахте ли ги? При разлика от над 10% между двете мотора е доста унил. За грешките питах дали има и други съпътстващи грешки. Тази според повечето места излиза при рязък спад на налягането в рейла. Там са ГНП, SCV клапан, датчици за налягане в рейла. Ако има съпътстваща грешка ще ви насочи по-конкретно да ровите.

грешка P0093

Публикувано на: 03 Яну 2023 11:24
от memorex
lomb написа: 01 Яну 2023 19:17 имама същият проблем с toyota corolla verso diesel 136ph.
kато подам газ до 5000 оборота светка чек check engine ине може да се форсира над 2000 оборота ...и да угасиш и запалиш пак стои в авариен режим
след изчистване с диагностика тръгва и набира нормално докато стигне 5000 оборота и отнова умира.Смених SCV клапана никаква промяна ,стойностите на корекций на дюзите са под о.60, теч на гориво никъде няма
Къде мога да търся проблема?
Аз бих го потърсил в задръстен със сажди катализатор.Като за начало добавка към горивото , изчаква се поне половин резервоар разход и ряз на магистралата .

грешка P0093

Публикувано на: 03 Яну 2023 16:15
от lomb
Компютърът на мотора записва единствено грешка P0093.
Моторът се ускорява без проблем до 5000 оборота, след 5к обората записва грешката и влиза в авариен режим.
След преминаване на 3500 оборота започва да се чува стържещ звук от турбото.
Възможно ли е проблемът да е в количеството въздух и да записва грешка за проблем с горивото ?

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 03 Яну 2023 16:45
от Ивайло Димов
Тая грешка е за теч на гориво или въздух в системата

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 03 Яну 2023 17:00
от mapamop
lomb, точно за това мрънках за цялата табличка. В сервизното ръководство, в раздела за диагностиката има гранични стойности под/над които набива грешка. Отделно ако е набила грешка, мисля трябва да е записала и freeze frame със стойностите, по времето гогато е набила грешката.
Ето ви табличката за 2AD-FTV.

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 03 Яну 2023 21:34
от Georgi >_<
Възможните причини са много тук от дифтунги на дюзите които са изгоряли и колата губи компресия до SCV клапани , ЕГР или лош горивен филтър, често чувам колеги да се оплакват даже при скоро сменен да дава проблеми описани в темата ......

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 04 Яну 2023 16:22
от lomb
lomb, точно за това мрънках за цялата табличка. В сервизното ръководство, в раздела за диагностиката има гранични стойности под/над които набива грешка. Отделно ако е набила грешка, мисля трябва да е записала и freeze frame със стойностите, по времето гогато е набила грешката.
Ето ви табличката за 2AD-FTV.
[/quote]

Прикачих пдф файл със freeze frame стойностите в момента на записване на грешката.

Прикачам и снимки със стойностите на празен ход от таблицата,която ми изпратихте. Забелязвам,че на моята кола стойстите за впръскване на горивото доста се различават от тези в документа и не мога да разбера на какво се дължи това.
IMG_20230104_113532.jpg
IMG_20230104_113532.jpg (153.71 KiB) Преглеждано 2290 пъти
IMG_20230104_113547.jpg
IMG_20230104_113547.jpg (187.46 KiB) Преглеждано 2290 пъти
IMG_20230104_113557.jpg
IMG_20230104_113557.jpg (148.18 KiB) Преглеждано 2290 пъти
IMG_20230104_113605.jpg
IMG_20230104_113605.jpg (179.53 KiB) Преглеждано 2290 пъти
SCV клапанът е сменен с чисто нов и няма никаква промяна. Никъде не се вижда да има теч на горивото.

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 04 Яну 2023 16:44
от mapamop
По бегъл спомен от сервизното на Авенсиса след смяна на SCV клапана се ресетваше/калибрираше през Techstream ГНП. Това правено е ли след смяната на клапана?
Мотора наистина ли е 2AD-FTV и то първата ревизия (2005-2009/евро4)? Таблицата е за него.
От файлчето ви гледам други години, което води до Verso а не Corolla Verso. Респективно мотора е друг.
За Версо 2012-2014 таблицата е тук примерно:
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 07 Яну 2023 18:59
от Nikolayyy
lomb написа: 04 Яну 2023 16:22 lomb, точно за това мрънках за цялата табличка. В сервизното ръководство, в раздела за диагностиката има гранични стойности под/над които набива грешка. Отделно ако е набила грешка, мисля трябва да е записала и freeze frame със стойностите, по времето гогато е набила грешката.
Ето ви табличката за 2AD-FTV.
Прикачих пдф файл със freeze frame стойностите в момента на записване на грешката.

Прикачам и снимки със стойностите на празен ход от таблицата,която ми изпратихте. Забелязвам,че на моята кола стойстите за впръскване на горивото доста се различават от тези в документа и не мога да разбера на какво се дължи това.

IMG_20230104_113532.jpg
IMG_20230104_113547.jpg
IMG_20230104_113557.jpg
IMG_20230104_113605.jpg

SCV клапанът е сменен с чисто нов и няма никаква промяна. Никъде не се вижда да има теч на горивото.
[/quote] Привет колега, възможно ли е да качиш VIN-a.?
Ще може повече хора да дадат съвет и отговора ще бъде по-точен.
Всичко останало е ОК.
1) VIN – автомобила -- ??????
2) Описание на проблема – ОК ( направено)
3) Прикачени снимки с тест на празен ход при загрял двигател – ОК ( направено)
4) Прикачен файл с Freeze Frame Data на грешка P0093 – OK ( направено)
5) Инфо за направени ремонти „ Смених SCV клапана никаква промяна“ – ОК ( направено )

P.S
Грешка P0093 излязла като проблем отдавна или се появи след последното зареждане на гориво ??

Двигател 1AD-FTV 2.0 D4D 126HP - Грешка P0093 ?

Публикувано на: 01 Мар 2023 11:10
от s_mih
Пичове, имам същия проблем. След кратко шофиране, обикновено като спра на светофар и отказва да тръгне. Влиза в режим до 2000 оборота, ни напред, ни назад. В един момент изгасва.
И от тук насетне - сменил съм дюзи, веднъж рециклирани, веднъж нови. SVC клапан за високо налягане. Горивна помпа. Горивни филтри няма да говоря колко. Чистих резервоар и сонда. Обикновено като стигна до майстор с пътна помощ, на другия ден колата запалва, всичко на диагностика е в норма. Последните три пъти, в които го направи не светва чек, няма грешки, като цяло няма никакъв проблем.
Вече не знам, какво да правя...
След малко отивам да я взема от сервиз и няма отговор на въпроса, откъде би могло да бъде....
Възможно ли е това да е от някоя електроника?