RAV4, разликите между 2 и 3 генерация?
RAV4, разликите между 2 и 3 генерация?
Тръгнал съм да купувам равка. Бюджета ми е двайсетина, с клизма до двайсе и малко, ако нещо е наистина неустоимо. Макар че тогава нещата стават "абе що не се напъна с още 5-7 и не взема я някоя Х3-ка, я някое CR-V, хем и по-нови", ама хич не ми се иска да се напъвам, че ще взема да се насера накрая. Все пак криза, алабала, имам къде да ги уплътня тия пари.
Гледам, че тук-там в бюджета влиза и по нещо от новата генерация. Какви са основните чисто технически разлики между двете генерации и струва ли си да се пъна да търся читава от новите, или да спестя някой лев и да взема 2004-2005? Знам, че втората генерация няма блокаж на диференциала. На новата гледам, че на таблото има бутон, който ми прилича на нещо такова. Такова ли е? И има ли полза от него? Има ли разлика в нивата на шума в купето? Свикнал съм при 130 да чувам само свистенето на вятъра в огледалата, хем карам дизел. Ще се изненадам ли неприятно? На новата интериора нещо ми евтинее като го гледам отстрани. Тая централна конзола с тия сиви пластмаси ми е точно от 2 лева. Има ли го момента с евтините материали? Седалките бързо ли се износват? И троши ли се повече от предната, която според ревютата би трябвало да е една от най-здравите в класа си? И ей такива все неща.
Благодаря предварително за информацията.
Гледам, че тук-там в бюджета влиза и по нещо от новата генерация. Какви са основните чисто технически разлики между двете генерации и струва ли си да се пъна да търся читава от новите, или да спестя някой лев и да взема 2004-2005? Знам, че втората генерация няма блокаж на диференциала. На новата гледам, че на таблото има бутон, който ми прилича на нещо такова. Такова ли е? И има ли полза от него? Има ли разлика в нивата на шума в купето? Свикнал съм при 130 да чувам само свистенето на вятъра в огледалата, хем карам дизел. Ще се изненадам ли неприятно? На новата интериора нещо ми евтинее като го гледам отстрани. Тая централна конзола с тия сиви пластмаси ми е точно от 2 лева. Има ли го момента с евтините материали? Седалките бързо ли се износват? И троши ли се повече от предната, която според ревютата би трябвало да е една от най-здравите в класа си? И ей такива все неща.
Благодаря предварително за информацията.
Това трябва да е с новия фейс, нали така? За 4 години експлоатация материалите все трябва да си проличат колко са качествени. Аз моята като я взех тригодишна беше видно, че изпълнението е евтино - бяха започнали да се лющят дръжки на врати и прочие. Все нещо видимо трябва да има по таблото и седалките, ако евтинее, пък и шумове и т.н.?tanto написа:Има, но аз лично съм горд собственик от три седмици на RAV 4 D-cat 177 hp (2006) и още ми е рано да споделям впечатления. Все пак ако искаш виж предходната тема, където се оплаквам от сравнително високия ми среден разход.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
аве ти колко год. мислиш да я караш,нормално е да има износване,някоя драскотина.а иначе за интериора аз го намирам за голямо предимство това,че е просто изчистен.гениално опростен според мен,а не като в някое бмв или ауди да се чудиш кое копче за какво беше.
има някои пластмаси,които се драскат гадно,но не е фатално.все пак не е кола за биснес срещи или нещо такова.моята е на 4год. и нищо не се е олющило или разбило,всичко си е ок!
няма блокаж на диференцияла,нито понижаващи предавки (редукция) само блокировка между 2-та моста до 40км/h.сравнително безшумна е,поне като излезеш извънградско,стария модел бил малко по-шумен.
за тия пари надали ще намериш 4.3,аз бих потърсил предпоследния CRV или 2004-2005 фейслифта рав,а ако не въртиш много км/god бензиновите модели автомат.най-важното-избягвай дизел с дпф,много са капризни!

има някои пластмаси,които се драскат гадно,но не е фатално.все пак не е кола за биснес срещи или нещо такова.моята е на 4год. и нищо не се е олющило или разбило,всичко си е ок!
няма блокаж на диференцияла,нито понижаващи предавки (редукция) само блокировка между 2-та моста до 40км/h.сравнително безшумна е,поне като излезеш извънградско,стария модел бил малко по-шумен.
за тия пари надали ще намериш 4.3,аз бих потърсил предпоследния CRV или 2004-2005 фейслифта рав,а ако не въртиш много км/god бензиновите модели автомат.най-важното-избягвай дизел с дпф,много са капризни!

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Вземи втора генерация, но с няколко неща на ум, като маховика...... Обсъждани са, но третата генерация вози УЖАСНО по нашите пътища, освен ако не взимаш фейслифта, от тази година, чисто нов от магазина.... 2-рата генерация е по-мудна малко, но пък е доста по-комфортна и тиха. Която и от двете да вземеш, ще има какво да доправяш, но аз лично не бих взел третото поколение..... Много неща има да му се доизкусоряват..... 

Това трябва да е с новия фейс, нали така? За 4 години експлоатация материалите все трябва да си проличат колко са качествени. Аз моята като я взех тригодишна беше видно, че изпълнението е евтино - бяха започнали да се лющят дръжки на врати и прочие. Все нещо видимо трябва да има по таблото и седалките, ако евтинее, пък и шумове и т.н.?
С фейслифта от 2006 е! Новият е 2010! Вътре е като нова, учудващо запазена е. Дръжки, врати, пластмаса, си е супер, дори и кожата на волана и на скоростния лост не се е протрила. Пробегът според борд компа е 70 000 км. Когато ми прегледаха ходовата част (спирачки, окачване и т.н.) в сервиза, също ми казаха че е в отлично състояние, но според тях е е възможно нещо там да е сменяно или е карана много внимателно. Вози малко твърдо, но аз досега не съм имал кола с по-висока проходимост и нямам кой знае каква база за сравнение. Относно "пластмасите" отпред е въпрос на вкус. Ако искаш махагон си купуваш Ролс Ройс
, но спред мен е практично направено. И новите БМВ-та са пластмасови, така че ...........
С фейслифта от 2006 е! Новият е 2010! Вътре е като нова, учудващо запазена е. Дръжки, врати, пластмаса, си е супер, дори и кожата на волана и на скоростния лост не се е протрила. Пробегът според борд компа е 70 000 км. Когато ми прегледаха ходовата част (спирачки, окачване и т.н.) в сервиза, също ми казаха че е в отлично състояние, но според тях е е възможно нещо там да е сменяно или е карана много внимателно. Вози малко твърдо, но аз досега не съм имал кола с по-висока проходимост и нямам кой знае каква база за сравнение. Относно "пластмасите" отпред е въпрос на вкус. Ако искаш махагон си купуваш Ролс Ройс

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
за да сме точни за модела: рав4.2 се произвежда до края на 2005,рав4.3 се води от 12.2005 до сега,като актуалния модел 2010 е фейслифт на 4.3!
http://de.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4
http://de.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4
Истината е, че много се загледах в тая оферта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details идва ми направо идеална - най-лесно ще ми е да бартеросам моята. Нали това е третата генерация? Много атрактивно, хем автоматик... дано не е кукла
Твърдото возене ама хич не ме стресира, карал съм все спортни двувратки досега и на фона на тях текущата ми е като кораб - вляза ли с 90 в плавен завой на магистралата почвам да се чудя дали няма да изляза на покрив. Пък и да не забравяме, че Х3 има едно от най-твърдите окачвания и щом съм готов и на него, значи едва ли ще ме стресне много biggrin.gif ама работата е там, че в същия диапазон открих и 4 Х3-ки и съм много на кантар. Едната е със сервизна история и гаранция, или поне така се твърди.
Предпоследното CR-V ми е просто отвратително вътре. Искам комфорт. Свикнал съм на екстри - автоматично затъмняване на огледалото, климатроници, прибиране на огледала, круз контрол, аудио на волана и алабала и затова имам резерви към интериора на равките 2004-2005.
Карам предимно градско, но ми се иска да започна да излизам по-често навън, а с ниския клирънс сега ми е трудно. Имам баш дизел с дпф и действително единственото място, откъдето зареждам без да писне компютъра е ЕКО. Мисля да ходя и в чужбина с нея повечко от това лято и затова се заглеждам към дизел основно заради икономията, но съм навит и на бензин. Каквото и да е над 110 коня е приемливо. Над 140 - още по-добре.

Твърдото возене ама хич не ме стресира, карал съм все спортни двувратки досега и на фона на тях текущата ми е като кораб - вляза ли с 90 в плавен завой на магистралата почвам да се чудя дали няма да изляза на покрив. Пък и да не забравяме, че Х3 има едно от най-твърдите окачвания и щом съм готов и на него, значи едва ли ще ме стресне много biggrin.gif ама работата е там, че в същия диапазон открих и 4 Х3-ки и съм много на кантар. Едната е със сервизна история и гаранция, или поне така се твърди.
Предпоследното CR-V ми е просто отвратително вътре. Искам комфорт. Свикнал съм на екстри - автоматично затъмняване на огледалото, климатроници, прибиране на огледала, круз контрол, аудио на волана и алабала и затова имам резерви към интериора на равките 2004-2005.
Карам предимно градско, но ми се иска да започна да излизам по-често навън, а с ниския клирънс сега ми е трудно. Имам баш дизел с дпф и действително единственото място, откъдето зареждам без да писне компютъра е ЕКО. Мисля да ходя и в чужбина с нея повечко от това лято и затова се заглеждам към дизел основно заради икономията, но съм навит и на бензин. Каквото и да е над 110 коня е приемливо. Над 140 - още по-добре.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
X3 и този Рав4 имат НАЙ-дървената и твърда возия от всички възможни от този клас автомобили.... Нещо не мога да те разбера колега, но ти си знаеш...... Кумеца ми си взе Х3 и го изтрая няма и 2 месеца и го смени с Х5.... Не вози като Круйзер, ама пак е по-добре.... ти си знаеш, но ГОРЕЩО ти препоръчвам, да ги закараш малко на калдъръм, павета, на път различен от асфалт и тогава да решаваш...... 


- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
друг е въпроса,че много отдавна излезе специален кит на кони,който оправя положението.някакви интелигентни амортисьори,цената му е сериозна,но си струва ако човек мисли да си кара колата по-дълго.
и сега твърдата возия се усеща само на лош път,иначе не,за дълъг път на аутобан и прилични пътища возията е 6!специално при този модел бензин+автомат имаш само бензин и смяна на масло,няма грешка!окачването му е много здраво,няма трошене!
и сега твърдата возия се усеща само на лош път,иначе не,за дълъг път на аутобан и прилични пътища возията е 6!специално при този модел бензин+автомат имаш само бензин и смяна на масло,няма грешка!окачването му е много здраво,няма трошене!

[quote="procopy"]Истината е, че много се загледах в тая оферта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details идва ми направо идеална - най-лесно ще ми е да бартеросам моята. Нали това е третата генерация? Много атрактивно, хем автоматик... дано не е кукла
Този автомобил беше пуснат преди няколко седмици на две обяви, едната беше тази, а другата беше на цена, ако си спомням правилно, 23 000 лв. (което е доста голяма разлика). В последствие остана само предложението в евро. Може и да е било грешка при пускането на обявата, продавачът да е сбъркал и да не е знаел как да премахне сгрешената обява.

Този автомобил беше пуснат преди няколко седмици на две обяви, едната беше тази, а другата беше на цена, ако си спомням правилно, 23 000 лв. (което е доста голяма разлика). В последствие остана само предложението в евро. Може и да е било грешка при пускането на обявата, продавачът да е сбъркал и да не е знаел как да премахне сгрешената обява.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта