Track Supra
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Track Supra
Покраи кризата единствената МК3 супра която знам във северна америка да е наистина много сериозен Track автомобил успях да я купя на голема далавера.
Колата e подготвяна за да се кара във National Auto Sport Association (NASA) ,обаче заради ниското си тегло са изкали да му слагат некви кошмарни наказателни тежести. Като резултат се е наложило да кара във региналния SCCA Time Attacks шампионат на Midwestern Council ,2 години шампион във класа си което не е кои знае какво защото сериозната му конкуренцията е била само 4-5 коли ,но от 30-40 Time Attacks има завършени на 5-6 със времена във топ5 ,което е много сериозно.
Наливано е много жестоко във таз яма.
Интересните неща:
1.Kупе – SCCA D&W cage ,със добавка от заде за да мине и хомогенизация на NASA. Предишния совственик имат малък сервиз дето се занимават главно със правене на клетки. Предполагам са се учили на таз щото каза че е преправяна неколко пъти ,но изглежда последната и версия е доста добра:)
Предната и броня е Greddy ,Greddy IC... калниците са рязани и раздувани за да може да събира 285 сликовете.
Дойде със 275 сликове на SA-70 9.5 джанси със маса от 8.5 кила:)
Общо взето купетo е олекотено до безбожие. Супровите седалки са смени със някви много фашън карбонови но ацки удобни Кобри ,карбонов преден капак ... резултата си мислех че е 1500 Кила (от 1650) ,но се оказа че това било със шофиор и половин резервуар. Демек окълцали са поне 250 кила от сток теглото ,при условие че клетката си тежи бая.
2.Предните спирачки са най-доброто което някога е продавано за тез купета ,легендата казва че калиперите са като на Ферари F50 ,Brembo дисковете още по средата на пъривя сезон са имали сериозен ръб от мега агресивните накладки и са сменени със DBA 5000. Има и некъв мнаиашки Cusco Diff.
3.Има чик-чирик камерна система ,2 доволно добри и супер малки камерки + кутия която прави split-screen onboard. Ето тука е от колата докато кара на локалната ни писта.
Лошото е ,че като всеки кош дето е правен от некои друг общо взето всичко требе да се разглоби и провери как е магерено. На практика от таз кола ша взема само купе и предни спирачки ,всичко друго ша извадя от моята ,двигател ,трансмисия ,заден мост. Абе филма нивга не свършва ,май само епизодите стават по-брутални ;)
Колата e подготвяна за да се кара във National Auto Sport Association (NASA) ,обаче заради ниското си тегло са изкали да му слагат некви кошмарни наказателни тежести. Като резултат се е наложило да кара във региналния SCCA Time Attacks шампионат на Midwestern Council ,2 години шампион във класа си което не е кои знае какво защото сериозната му конкуренцията е била само 4-5 коли ,но от 30-40 Time Attacks има завършени на 5-6 със времена във топ5 ,което е много сериозно.
Наливано е много жестоко във таз яма.
Интересните неща:
1.Kупе – SCCA D&W cage ,със добавка от заде за да мине и хомогенизация на NASA. Предишния совственик имат малък сервиз дето се занимават главно със правене на клетки. Предполагам са се учили на таз щото каза че е преправяна неколко пъти ,но изглежда последната и версия е доста добра:)
Предната и броня е Greddy ,Greddy IC... калниците са рязани и раздувани за да може да събира 285 сликовете.
Дойде със 275 сликове на SA-70 9.5 джанси със маса от 8.5 кила:)
Общо взето купетo е олекотено до безбожие. Супровите седалки са смени със някви много фашън карбонови но ацки удобни Кобри ,карбонов преден капак ... резултата си мислех че е 1500 Кила (от 1650) ,но се оказа че това било със шофиор и половин резервуар. Демек окълцали са поне 250 кила от сток теглото ,при условие че клетката си тежи бая.
2.Предните спирачки са най-доброто което някога е продавано за тез купета ,легендата казва че калиперите са като на Ферари F50 ,Brembo дисковете още по средата на пъривя сезон са имали сериозен ръб от мега агресивните накладки и са сменени със DBA 5000. Има и некъв мнаиашки Cusco Diff.
3.Има чик-чирик камерна система ,2 доволно добри и супер малки камерки + кутия която прави split-screen onboard. Ето тука е от колата докато кара на локалната ни писта.
Лошото е ,че като всеки кош дето е правен от некои друг общо взето всичко требе да се разглоби и провери как е магерено. На практика от таз кола ша взема само купе и предни спирачки ,всичко друго ша извадя от моята ,двигател ,трансмисия ,заден мост. Абе филма нивга не свършва ,май само епизодите стават по-брутални ;)
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Track Supra
RESPECT!
Good Luck!
Pomoshtnici znaesh vinagi imash, kogato sa svobodni!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- BMW ///M POWER
- Мнения: 144
- Регистриран на: 08 Юли 2009 18:00
- Местоположение: Chicago
4ESTITO SANDO!!!
Bega4kata e neveroqtna
Predstavqm si kakuv zver shte stane kato mushenesh tvoiq motor
Subota trqbva da se razberem koga shte xodim do Gingerman da si na4eshem krastata, i da vidime dali si struva da se zapishem za
Blackhawk Farms September 5 & 6 with MVP Track Time!
Bega4kata e neveroqtna
Predstavqm si kakuv zver shte stane kato mushenesh tvoiq motor
Subota trqbva da se razberem koga shte xodim do Gingerman da si na4eshem krastata, i da vidime dali si struva da se zapishem za
Blackhawk Farms September 5 & 6 with MVP Track Time!
Life is too short to drive a BORING CAR!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Lorde, ti sbudna Amerikanskata Me4ta!!!
I az se naduhvam kato gledam takiva entusiaisti kato teb. No kato gledam ti ot entusiast 6te stanesh pro racer?!? laugh.gif
Zalavqm se za rabota za da gonq i az moqta amerikanska me4eta - nai-malkoto edna Miata da vzema pone.
I az se naduhvam kato gledam takiva entusiaisti kato teb. No kato gledam ti ot entusiast 6te stanesh pro racer?!? laugh.gif
Zalavqm se za rabota za da gonq i az moqta amerikanska me4eta - nai-malkoto edna Miata da vzema pone.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Dimi, ti seriozno trebva da se zamisli6 za supercharger na tvoita M-ka Taq leka supra kato i dropne Sando drugiq motor nema fa6taneBMW ///M POWER написа:...Predstavqm si kakuv zver shte stane kato mushenesh tvoiq motor
Subota trqbva da se razberem koga shte xodim do Gingerman da si na4eshem krastata, i da vidime dali si struva da se zapishem za
Blackhawk Farms September 5 & 6 with MVP Track Time!
Kajete mi kato hodite na Gingerman, ako imam pari 6e doida i az. Iazak 4e mu slojih 2-piece rotori sys porterfield R4 nakadki i 245 direzi star spec na Volvoto.
- LordTechnical
- Мнения: 25
- Регистриран на: 09 Юли 2009 20:20
Kajete mi kato hodite na Gingerman, ako imam pari 6e doida i az. Iazak 4e mu slojih 2-piece rotori sys porterfield R4 nakadki i 245 direzi star spec na Volvoto.[/quote]
Mi da kvo se "ueliblqe6" o6te, tva volvo samo se prai bez da ima karane - gorkoto biggrin.gif . Sigurno mnogo te mrazi 6a znai6, a iny4e e golem dzver
Mi da kvo se "ueliblqe6" o6te, tva volvo samo se prai bez da ima karane - gorkoto biggrin.gif . Sigurno mnogo te mrazi 6a znai6, a iny4e e golem dzver
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Sando az ti chestitih vecherta kato ia vze, ama tuka oficialno
Napravo kefish kotkite (bukvalno Stoyan i Lina) ! Kolata e "brut". Pomisli si dali ne si struva da karash do kraia na tazi godina sus tozi 7M, a zimata da prehvurlish 2JZ-to... ili pone napravi edno autocross-che/pista s tozi dvg puk vij kak e, turboto e gigantsko.
A chestito pak, i mnogo bez-avariini mili na pista/autocross da imash s neia
Napravo kefish kotkite (bukvalno Stoyan i Lina) ! Kolata e "brut". Pomisli si dali ne si struva da karash do kraia na tazi godina sus tozi 7M, a zimata da prehvurlish 2JZ-to... ili pone napravi edno autocross-che/pista s tozi dvg puk vij kak e, turboto e gigantsko.
A chestito pak, i mnogo bez-avariini mili na pista/autocross da imash s neia
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта