Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Здравейте,колата е Корола версо 1.8 vvti 2002г.
Има газова и проблема е следния.
Сутрин пали бързо,но като запали не държи обороти и гасне в рамките на 1-2 минути,след това оборотите се поддържат около 1500 докато загрее до толкова,че да прехвърли на газ,след това всичко се оправя,на газ няма проблем.
Второ палене - повечето случаи припалва и угасва,когато задържа повече време стартера пак запалва и всичко е наред.
Когато я карам на бензин придърпва много при смяна на скоростите,т.е при отпускане и подаване на газ докато се нормализира. Къде може да е проблема,възможно ли е да е дюзи? Почистен е дросела,изчистено стъпковото моторче,помпата вдига налягане достатъчно.
Грешка: Богата смес - от време на време свети чека.
Сутрин пали бързо,но като запали не държи обороти и гасне в рамките на 1-2 минути,след това оборотите се поддържат около 1500 докато загрее до толкова,че да прехвърли на газ,след това всичко се оправя,на газ няма проблем.
Второ палене - повечето случаи припалва и угасва,когато задържа повече време стартера пак запалва и всичко е наред.
Когато я карам на бензин придърпва много при смяна на скоростите,т.е при отпускане и подаване на газ докато се нормализира. Къде може да е проблема,възможно ли е да е дюзи? Почистен е дросела,изчистено стъпковото моторче,помпата вдига налягане достатъчно.
Грешка: Богата смес - от време на време свети чека.
Има газова и проблема е следния.
Сутрин пали бързо,но като запали не държи обороти и гасне в рамките на 1-2 минути,след това оборотите се поддържат около 1500 докато загрее до толкова,че да прехвърли на газ,след това всичко се оправя,на газ няма проблем.
Второ палене - повечето случаи припалва и угасва,когато задържа повече време стартера пак запалва и всичко е наред.
Когато я карам на бензин придърпва много при смяна на скоростите,т.е при отпускане и подаване на газ докато се нормализира. Къде може да е проблема,възможно ли е да е дюзи? Почистен е дросела,изчистено стъпковото моторче,помпата вдига налягане достатъчно.
Грешка: Богата смес - от време на време свети чека.
Сутрин пали бързо,но като запали не държи обороти и гасне в рамките на 1-2 минути,след това оборотите се поддържат около 1500 докато загрее до толкова,че да прехвърли на газ,след това всичко се оправя,на газ няма проблем.
Второ палене - повечето случаи припалва и угасва,когато задържа повече време стартера пак запалва и всичко е наред.
Когато я карам на бензин придърпва много при смяна на скоростите,т.е при отпускане и подаване на газ докато се нормализира. Къде може да е проблема,възможно ли е да е дюзи? Почистен е дросела,изчистено стъпковото моторче,помпата вдига налягане достатъчно.
Грешка: Богата смес - от време на време свети чека.
- ufer
- Мнения: 2769
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Опитай с ултразвуково почистване на дюзи. Понякога са хвърлени пари на вятъра, затова търси много, много читав майстор с добра уредба...
- mapamop
- Мнения: 4746
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 143 пъти
- Получена благодарност: 458 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
И потърсете за спукани маркучи. На Авенсис Т22/2000г./1.8 бензин бяха разцепени и двата маркуча за маслените пари от картера и капака на клапаните. Сменихме ги и имаше подобрение. После сменихме гарнитурите на дросела и промихме клеясалата пружина на жилото на газта на дросела.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
- Ивайло Димов
- Мнения: 1333
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 119 пъти
- Получена благодарност: 124 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Да се погледнат ламбда сондите на диагностика
- mapamop
- Мнения: 4746
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 143 пъти
- Получена благодарност: 458 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Сондите на тия мотори мисля че не влияят особено на студен мотор. Ако не са наред светва грешка за неефективен катализатор, или за бавен отговор от сондата (която е проблемна).
За мен е по-скоро теч на вакуум, инжектори, дросел, IACV клапан. Може и да греша.
Инжекторите им се гледа времето за впръскване на техстрийм, течовете на вакуум се виждат на стоплен мотор по късия и дългия трим на горивото, на празен ход, без ел.консуматори и климатик.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
- Ивайло Димов
- Мнения: 1333
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 119 пъти
- Получена благодарност: 124 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Друг вариант за богата смес е датчик за температура на входящ въздух ,дебитомер или нарушен вакуум и нерегламднтиран въздух в системата.Без адекватна диагностика си гадаем на д-р Хаус
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Пробвал ли си да караш само на бензин наколко дни? Поне 200-300 км.
-
- Мнения: 515
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 93 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Отговора се съдържа във въпроса ............ чак съм учуден на всичките препоръки , които нямат нищо общо с проблема. Колата ви показва system too rich. Това означава, че long trim е повече от -20% или -25% незнам колко е на тия коли. Когато колата е на газ дюзите на бензина пускат малко гориво, защото си мислят , че колата има нужда от по-малко гориво, но понеже газовата не е настроена коректно колата на газ си върви прекрасно , защото трима е окастрил газта до положение да е ОК .....ама на ГАЗ. Проблема е ,че когато пали на бензин дюзите са на същите тримове т.е са окастрили 20% от горивото, и когато е студена и -20% или -25%, означава............. просто няма достатъчно бензин. Отидете на газаджия и ще си решите проблема.
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Е, нали затова му написах да кара само на бензин...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Както са казали колегите, покарай малко на бензин и виж дали ще има разлика. Ако се подобрява ходи за настрйка на АГУ-то ако не диагностик.
Възможно е и да е комбинация от малко теч на вакум, малко кофти смеси и взимаш бонуса .
Възможно е и да е комбинация от малко теч на вакум, малко кофти смеси и взимаш бонуса .
Корола версо 1.8 vvti 2002г. Има газова и проблема е следния.
Имах същия проблем. Богата смес на газовата, бърка работата и на бензин, след регулиране на газовата се оправи и работата оборотите и на бензин
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта