3-то място в класа си (от 5 коли, едната от които незавършила) и 120-то място в общото класиранеalex72bg написа:ако някои може да намери класирането, ще има отговор на много въпроси
всичко друго е празни приказки
Toybaru AE86 EJ25
Напротив, точно идеално си пасва с Тойота в днешно време.alex72bg написа:имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
...
Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ???
Поне тук при нас през последните 10 години марката Тойота се е превърнала в символ на ширпотреба - правят пачки от безлични коли, които са доста издръжливи и толкова.
Дори донякъде е изненада, че се навиха да пуснат малко по-интересна кола, макар и aутсорсната ...
В която и да е дисциплина свързана с асфалт и завои, точно пък тия 2 коли, наред с MR2 са далеч под нивото на МX5 като платформа, а не обратното.alex72bg написа: Селика ГТ, АЕ86 .... е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5
Само им погледни окачванията - разни Mакферсън стрътове и т.н.боклуци и ти става ясно с каква нагласа са правени.
Същата работа и сeга с GT-86/FRS/BRZ - пак сложиха дебилния макферсън.
Subaru обаче за пистовата версия на BRZ за GT300 SuperGT шампионата си спретнаха машинката с double wishbone - интересно защо ли
Последно промяна от MX5 на 06 Апр 2012 01:36, променено общо 2 пъти.
сега:
от 4-ма завършили сме 3-ти ( общо 5 в класа )
последната колона предполагам е наи-бързата обиколка - 10:26.384 - което е 4-то време ( незавършилият екипаж е с 9:39.793 )
разликата с първия е близо минута - Сивик Тайп Р - предно предаване
ако до тук някой може да каже че не е толкова зле, то да видим тук какви времена имаме: http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm
последното място е за:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
та какво викате - уникална спортна кола
ако някой си мисли че Транзит-а е нещо специално ето видеото
http://www.streetfire.net/video/077-top ... 183699.htm
136кс дизел
от 4-ма завършили сме 3-ти ( общо 5 в класа )
последната колона предполагам е наи-бързата обиколка - 10:26.384 - което е 4-то време ( незавършилият екипаж е с 9:39.793 )
разликата с първия е близо минута - Сивик Тайп Р - предно предаване
ако до тук някой може да каже че не е толкова зле, то да видим тук какви времена имаме: http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm
последното място е за:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
та какво викате - уникална спортна кола
ако някой си мисли че Транзит-а е нещо специално ето видеото
http://www.streetfire.net/video/077-top ... 183699.htm
136кс дизел
Toyota Turbo
на асфалт, макадам, сняг, кал резултатите за Селика са на лице:MX5 написа:Напротив, точно идеално си пасва с Тойота в днешно време.alex72bg написа:имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
...
Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ???
Поне тук при нас през последните 10 години марката Тойота се е превърнала в символ на ширпотреба - правят пачки от безлични коли, които са доста издръжливи и толкова.
Дори донякъде е изненада, че се навиха да пуснат малко по-интересна кола, макар и aутсорсната ...
В която и да е дисциплина свързана с асфалт и завои, точно пък тия 2 коли, наред с MR2 са далеч под нивото на МX5 като платформа, а не обратното.alex72bg написа: Селика ГТ, АЕ86 .... е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5
Само им погледни окачванията - разни Mакферсън стрътове и т.н.боклуци и ти става ясно с каква нагласа са правени.
Същата работа и сeга с GT-86/FRS/BRZ - пак сложиха дебилния макферсън.
Subaru обаче за пистовата версия на BRZ за GT300 SuperGT шампионата си спретнаха машинката с double wishbone - интересно защо ли
World Rally Championship (WRC)
* ST165 won 13 WRC series. Carlos Sainz won the 1990 WRC Driver's Title.
* ST185 won 16 full WRC series, and 3 overall winner in the W2L series. WRC Driver's Titles with Carlos Sainz in 1992, Juha Kankkunen in 1993, and Didier Auriol in 1994. WRC Manufacturer's Titles in 1993 and 1994.
* ST205 won 1 full WRC series, and 2 overall winner in the W2L series.
Other Important Rally
* ST165 won the 1989 and 1990 British Rally Championship, and 1990 Asia Pacific Rally Championship.
* ST185 won the 1995 European Rally Championship.
* ST185 won the 1997 Rally of Malaysia.
* ST205 won the 1996 European Rally Championship.
това са само победите
дай да видим твоята платформа
Toyota Turbo
Това само показва как въобще не си наясно с Нюрбургринг.alex72bg написа:сега:
от 4-ма завършили сме 3-ти ( общо 5 в класа )
последната колона предполагам е наи-бързата обиколка - 10:26.384 - което е 4-то време ( незавършилият екипаж е с 9:39.793 )
разликата с първия е близо минута - Сивик Тайп Р - предно предаване
ако до тук някой може да каже че не е толкова зле, то да видим тук какви времена имаме: http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm
последното място е за:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
та какво викате - уникална спортна кола
ако някой си мисли че Транзит-а е нещо специално ето видеото
http://www.streetfire.net/video/077-top ... 183699.htm
136кс дизел
Как може да сравняваш времената от две доста различни по дължина трасета??
Вземи произволна кола от тия по-горе, ела да се пуснем с моята платформа на писта и ще видиш как лично ще ги направя смешниalex72bg написа:на асфалт, макадам, сняг, кал резултатите за Селика са на лице:
World Rally Championship (WRC)
* ST165 won 13 WRC series. Carlos Sainz won the 1990 WRC Driver's Title.
* ST185 won 16 full WRC series, and 3 overall winner in the W2L series. WRC Driver's Titles with Carlos Sainz in 1992, Juha Kankkunen in 1993, and Didier Auriol in 1994. WRC Manufacturer's Titles in 1993 and 1994.
* ST205 won 1 full WRC series, and 2 overall winner in the W2L series.
Other Important Rally
* ST165 won the 1989 and 1990 British Rally Championship, and 1990 Asia Pacific Rally Championship.
* ST185 won the 1995 European Rally Championship.
* ST185 won the 1997 Rally of Malaysia.
* ST205 won the 1996 European Rally Championship.
това са само победите
дай да видим твоята платформа
За рали не става, щото не е смятана за такaва - ще заседна на третия завой
възможно е да има разлика
ето го Сивика
8:47 Honda Civic Type-R - Driven By: Horst von Saurma
разлика 42 сек от тази в състезанието
махаме от 10:26 42 сек и получаваме 9:44 - преборихме Транзит-а и 9:59 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Jeremy Clarkson ама същия дизел има 9:12 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Sabine Schmitz
както и да е - за мен е достатъчно че Сивик Тайп Р го бие с минута - ясно ми е колко е бърза
чакаме другите изяви
между другото ако имаш цялото класиране пак ще е интересно - според мен има коли в по-ниския клас с по-добри времена
ето го Сивика
8:47 Honda Civic Type-R - Driven By: Horst von Saurma
разлика 42 сек от тази в състезанието
махаме от 10:26 42 сек и получаваме 9:44 - преборихме Транзит-а и 9:59 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Jeremy Clarkson ама същия дизел има 9:12 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Sabine Schmitz
както и да е - за мен е достатъчно че Сивик Тайп Р го бие с минута - ясно ми е колко е бърза
чакаме другите изяви
между другото ако имаш цялото класиране пак ще е интересно - според мен има коли в по-ниския клас с по-добри времена
Toyota Turbo
Ти верно ли сравняваш коли сетъпнати за VLN с някви палячовски улични коли? При това палячовците карат на отсечка от северния кръг (дори не правят цяла обиколка там) срещу VLN обиколките включващи двата кръга (северния и южния).alex72bg написа:възможно е да има разлика
ето го Сивика
8:47 Honda Civic Type-R - Driven By: Horst von Saurma
разлика 42 сек от тази в състезанието
махаме от 10:26 42 сек и получаваме 9:44 - преборихме Транзит-а и 9:59 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Jeremy Clarkson ама същия дизел има 9:12 Jaguar S-Type Diesel - Driven By: Sabine Schmitz
както и да е - за мен е достатъчно че Сивик Тайп Р го бие с минута - ясно ми е колко е бърза
чакаме другите изяви
между другото ако имаш цялото класиране пак ще е интересно - според мен има коли в по-ниския клас с по-добри времена
Спри се с тия безмислени числа и коли, на които само името им е едно и също, че става смешно
относно пистата:
# Northern Loop – 22.81 km - северен
# Southern Loop – 7.747 km - южен
времената тук http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm са за обиколка - # Northern Loop – 22.81 km - северен
VLN - Eine Rennrunde ist 24,433 Kilometer lang und besteht aus der Nürburgring-Nordschleife und der Sprintstrecke des GP-Kurses - северния +1.6км - така че който може ще си направи изводите
до тук знаем че е по-бърза от опел и побавна от Хонда
и тук сме виждали Сивик Тайп Р и на улица и на рали и на писта
както казах чакаме другите изяви
# Northern Loop – 22.81 km - северен
# Southern Loop – 7.747 km - южен
времената тук http://www.thering.co.uk/Nurburgring_Lap_Times.htm са за обиколка - # Northern Loop – 22.81 km - северен
VLN - Eine Rennrunde ist 24,433 Kilometer lang und besteht aus der Nürburgring-Nordschleife und der Sprintstrecke des GP-Kurses - северния +1.6км - така че който може ще си направи изводите
до тук знаем че е по-бърза от опел и побавна от Хонда
и тук сме виждали Сивик Тайп Р и на улица и на рали и на писта
както казах чакаме другите изяви
Toyota Turbo
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
laugh.gif laugh.gif laugh.gifalex72bg написа:1ZZ не го броимJapanese_fever написа: Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine
3S-GE 1998 only 86.0 mm 86.0 mm 11.0:1 1,998 cc 150 kW (204 PS; 201 bhp) at 7,000 rpm 210 N·m (155 lb·ft) at 6,000 rpm Celica (ST202), MR2 (SW20)
3S-GE 1997–2005 86.0 mm 86.0 mm 11.5:1 1,998 cc 156 kW (212 PS; 209 bhp) at 7,500 rpm 220 N·m (162 lb·ft) Altezza, Caldina GT
работа отпреди 15 години (в смисъл че Субару нищо уникално не са създали) - имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
а Субару си е Субару с различна концепция и начин на изпълнение, както е видно и от последното им творение, това че е платена от Тойота не я прави такава. Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ??? Те Хюндай сами си направиха спортно купе и то не-лошо - моторите 2.0т и V6 - Субару 2.0 атмосферка !
кутиите издържат 300 на колелета само в мечтите на собствениците им, като изключим въпросната 6-чка на СТИ
25-30К в САЩ може би - цената при нас със сигурност ще е доста по солена
От компания която е направила Супра, Селика ГТ, АЕ86 и още куп добри състезателни коли е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5. Развитието е нормално да е нагоре - като пример S13, 14, 15 -> R32, 33, 34 - R35 GTR това е развитие а не АЕ86, Селика, МР2, Супра и ФТ-86 ( след какви ли не проекти за предните модели - от страшни по страшни biggrin.gif )
Да започнем от горе на долу.
Двигателя на Субару има същите параметри като 3S-GE, не виждам какво повече може да се иска от 2.0L атмосферка.
Теглото на Субаруто е много по-ниско от на Селика, Калдина или Алтеза, както и баланса - предна/задна ос.
Колата е съвсем нова, създадена от чертеж, въобще не използва абсолютно нищо от старата Корола АЕ86 от 80-те.
Карал ли си Хюндай Купе?
Там, където ходим да си чешем крастата има едно Купе V6. Малките Мияти с 1.8 атмосферка го правят смешно на тайм атак.
Тежко е като танк и се клати като лодка. Малкия двигател 2.0L turbo не вярвам да се представя по-различно при положение, че ползва същото купе и окачване.
Как можеш да сравняваш Субаруто, което е от класа на S15 със Супра и R33 (34, 35)?
Celica-та е спортна кола, но не и състезателна!
Субаруто също не е състезателно, но ще бие всяка Селика с 3S-GE, защото е много по-леко от нея,
a може би и Селика с 2ZZ-GE.
Карал ли си МХ5?
Тъй като имаш MR2 и Celica коя е по-добра в завой?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Извинявай много, ама госпожата си е прекарала живота на тази писта. Знае всяко кътче, всеки завой, всяка прашинка а и все пак е професионалист. Когато правеха това видео, се надпреварваше с Джерами Кларксън с един Ягуар (ако ен бъркам). Искам да кажа, че ако тази жена хване Тойтата не е ясно какво ще постигне. Та дори и Ярис да хване, пак ще мачка.alex72bg написа:сега:
10:08 Ford Transit (van) - Driven By: Sabine Schmitz
трябва да ви вземат на работа в Тойота
за 24км колата е 1 минута ( не секунда ) по-бавна от Сивик Тайп Р !
от 5 коли с 4-то време - както казах мястото и е след средата на класирането
карана е от 3-ма пилоти, не от първия хванат от улицата,
подготвена е от състезателен отбор
дайте цялото класиране - ако 1.6 е по-бързо от теб единствено може само да мълчиш - затова от октомври до сега и дума не са обелили за това състезание
1200кг + 200кс атмосферни с какъвто и да е баланс правят една посредствена кола
карал съм МХ5, на времето избирах между МР2 и МХ5 - единственото което ме впечатли на МХ5 е теснотията а съм 170см, та взех си атмосферен МР2 175кс и то основно поради факта, че като искам повече коне си слагам заводския турбо мотор, а не да си троша главата с атмосферка
за 24км колата е 1 минута ( не секунда ) по-бавна от Сивик Тайп Р !
от 5 коли с 4-то време - както казах мястото и е след средата на класирането
карана е от 3-ма пилоти, не от първия хванат от улицата,
подготвена е от състезателен отбор
дайте цялото класиране - ако 1.6 е по-бързо от теб единствено може само да мълчиш - затова от октомври до сега и дума не са обелили за това състезание
1200кг + 200кс атмосферни с какъвто и да е баланс правят една посредствена кола
карал съм МХ5, на времето избирах между МР2 и МХ5 - единственото което ме впечатли на МХ5 е теснотията а съм 170см, та взех си атмосферен МР2 175кс и то основно поради факта, че като искам повече коне си слагам заводския турбо мотор, а не да си троша главата с атмосферка
Toyota Turbo
alex72bg написа:трябва да ви вземат на работа в Тойота
за 24км колата е 1 минута ( не секунда ) по-бавна от Сивик Тайп Р !
от 5 коли с 4-то време - както казах мястото и е след средата на класирането
карана е от 3-ма пилоти, не от първия хванат от улицата,
подготвена е от състезателен отбор
дайте цялото класиране - ако 1.6 е по-бързо от теб единствено може само да мълчиш - затова от октомври до сега и дума не са обелили за това състезание
1200кг + 200кс атмосферни с какъвто и да е баланс правят една посредствена кола
Като е толкова посредствена, защо като още не са я пуснали на пазара вече трима топ Дрифтъри като Тетсуя Хибино,Манабу Оридо и Кен Гуши са я хванали да я правят(Кен Гуши даже използва оргиналният двигател с компресор)?Сигурно защото е посредствена? Верно че двигателя и е малко слаб, но както се видя в линка на Георгимитрович това съвсем не я прави посредствена кола! Решения за двигател колкото искаш.....за олекотяване също....колата е направена за тийнайджъри, които да си я карат сток и да им е идеална и за ентусиасти, които да си я купят и директно на части за да направят каквото те искат от нея и като килограми и като двигател.
Пък и съм сигурен че не си я карал....как прецени че не става...по снимките и тестовете в интернет?
If in doubt....Flat out!!!
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Az predlagam, kato doide kolata da q pokarame i togava ve4e vseki da spodeli sobstvenite si nabliudeniq. 4esno kazano i az o4akvah malko pove4e kato pokazatei i turbo moter, no uvi za, sega ne se predlaga. Na hartiq kolata naistina ne izglejda tolkova za6emetqva6to kolkoto na reklamite, no vsi4ki kazvat 4e bilo istinsko udovolstvie da se kara. Ta neka prestigne kolata da q pokarame i da vidim togava za vo ide re4.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост