двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
колеги някои може ли да ми каже при смяната на двигател на 143 с този с турбото 190,трябва ли да се сменя скоростната кутия също и кои други 4асти по двигателя трябва да се подменят(инжектори,маслена помпа,съединител....) ?
- Akima
- Мнения: 7175
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
1.http://tinyurl.com/6zkvach - вземаш една такава.
2.Преценяваш кое е по-лесно да оправиш с части от твотя тази с VVTL-а или да размениш двигателите барабар със всичко,което е под предния капак и ECU-то.
3.В следствие на т.2 имаш или една Celica 192 HP и една за продаване на части/блъсната[както решиш да я обявиш] или имаш 2 работещи Celic-и,едната от която е нахаканат само,че с твоя двигател.
Успех - ако решиш да предприемеш Swap-ване непременно пиши във форума - има доста кадърни колеги,които с радост ще помогнат!
2.Преценяваш кое е по-лесно да оправиш с части от твотя тази с VVTL-а или да размениш двигателите барабар със всичко,което е под предния капак и ECU-то.
3.В следствие на т.2 имаш или една Celica 192 HP и една за продаване на части/блъсната[както решиш да я обявиш] или имаш 2 работещи Celic-и,едната от която е нахаканат само,че с твоя двигател.
Успех - ако решиш да предприемеш Swap-ване непременно пиши във форума - има доста кадърни колеги,които с радост ще помогнат!
Re: двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
[quote="daido86"] с този с турбото 190,quote]
????
най добре е да питаш с обозначенията на самите двигатели,,,за да сте сигурно с този които говорите,че става въпрос за едно и също,,,а и подозирам че не си чел характеристките на моторите
мисля че си обречен на неуспех,,ако мислиш че мотора е турбо и мислиш да правиш суапове, само с блок и глава,,без периферийте..
????
най добре е да питаш с обозначенията на самите двигатели,,,за да сте сигурно с този които говорите,че става въпрос за едно и също,,,а и подозирам че не си чел характеристките на моторите
мисля че си обречен на неуспех,,ако мислиш че мотора е турбо и мислиш да правиш суапове, само с блок и глава,,без периферийте..
da zamestq 1zzfe s 2zzfe.imam predvid celiq dvigadel a ne da prenasqm 4arkove ot nego ( http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-CELICA-190 ... 4aa8ecac8d )
daido86 написа:da zamestq 1zzfe s 2zzfe.imam predvid celiq dvigadel a ne da prenasqm 4arkove ot nego ( http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-CELICA-190 ... 4aa8ecac8d )
ми не говориш за 2zzfe,,a za 2zzge,,,и не е турбо,,а е атмосверен.което ме кара да си мисля че този суап е моментно хрумване...
периферия- е онази част от двигателя,,които стой извън блока и главата-като този които си пуснал, но без която двигателя не може да функционира.
като цяло ,единственото което без д апознавам моторите си мисля,е че захватите на скоростните кутий на тойота са съвместими с различни двигатели от едно поколение в случея ZZ .
при наличието на контрол на Лифта на клапаните в 2ззге,освен електрониката,ще има и разлика в инсталацията...помисли с какво ще управляваш новия мотор. ако избереш стандарта електрониката- е добре да се увериш за кой пазар е правен мотора и че електрониката не е секурната към ключ или табла...мен това ме плаши-останалото и да опира-тук там-може и да стане.
принципно данните на мотоп които е правен за японския пазар са за над 100 октанов бензин(мисля 104). и в форум за моя японски мотор,-ирланците го дават с около 5 коня по ниско на 100 октана..
от въпросите които задаваш те съветвам да не се захващаш.
атмосверен е,,не съм се интересувал,но 1ззфе мисля че имаше някакви плюсове,,,прочети странична информация,,,в тойота форум,не е много популясрен мотора,,мисля че ен са повече от 3,и няма свапове..
http://www.toysport.com/technical%20inf ... _notes.htm
http://www.toysport.com/technical%20inf ... _notes.htm
хубаво да покараш кола с 2зз,,,защото се опасявам че ще останеш леко разочарован от това което очакваш...10 нютона+ и 30 коня повече над 6500 оборота...daido86 написа:....ако от плюсове имаш предвид:разход на масло и проблем с клапаните.но всичко се оправя с един лек ремонт след това наистина съм нямал проблеми с колата,единствено къде е тромава...
сравни графики,да не се окаже че до 6500 са еднакви,,а ти не обичаш да караш на 7200 оборота,,
192 к.с
Абсолютно всички 192 к.с СЕЛИКИ са БЕЗ ТУРБО, независимо за кой пазар са правени.
Според мен започваш нещо,на което не се знае кога ще му видиш края.Отговорът на АКИМА най-ми допада в твоя случай.
Според мен въобще не се занимавай с глупости колега.По-добре си продай твоята,добави някой лев и си вземи една заводска 192 к.с ,отколкото да се захващаш с това.
Мое мнение е това............и не очаквай да се радваш на нисък разход с по-мощния двигател или какво,после ще питаме как и дали да го слагаме на ГАЗ ли ?
Карай си количката и не се занимавай с глупости.По-добре помисли как да си олекотиш купето на твоята.
Иначе и колегата РУДОЛФ е много,много прав- за 1 сек време ще набуташ толкова пари ( а и ще гори повече ) ,че по-добре не се занимавай.Или сменяй колата ,или послушай АКИМА
Според мен започваш нещо,на което не се знае кога ще му видиш края.Отговорът на АКИМА най-ми допада в твоя случай.
Според мен въобще не се занимавай с глупости колега.По-добре си продай твоята,добави някой лев и си вземи една заводска 192 к.с ,отколкото да се захващаш с това.
Мое мнение е това............и не очаквай да се радваш на нисък разход с по-мощния двигател или какво,после ще питаме как и дали да го слагаме на ГАЗ ли ?
Карай си количката и не се занимавай с глупости.По-добре помисли как да си олекотиш купето на твоята.
Иначе и колегата РУДОЛФ е много,много прав- за 1 сек време ще набуташ толкова пари ( а и ще гори повече ) ,че по-добре не се занимавай.Или сменяй колата ,или послушай АКИМА
не съм казал че ще гори повече в оборотите в който кара 1ззфе-то,,,идеята на vvtli, според мен е точно такава,,,да съвмести икономичен,екологичен и спортен двигател в едно...тъй че за разлика от спортните двигатели с стационарно газоразпределение---тук системата позволява японеца д апрецени в кой режими-какъв характер ще има двигателя....
?
Ами имаше един съфорумец,който беше сложил на СЕЛИКА 143 к.с НИТРО......ГЕНЧО се казва момчето,и ако поровиш из форума,ще намериш проекта му.
Обаче ми направи много лошо впечатление отношението на колегите от форума.Момчето наля сума ти пари в тази СЕЛИКА и споделяше как се развива колата,а някои колеги открито се дразнеха с него.После аз се запознах с него и той ми сподели за нитрото,че се е подгонил с някакво АМГ по магистралата.Държал го е отзаде си до към 210 км/ч ,но после приказката е свършила...........по негови думи и мой спомен, му се е прекъснало горивоподаването и колата е останала само на НИТРО............,като после всичко е станало на салата в двигателя и сменяше даже и бутала ( за 2 от тях ми каза,че ги е изкарвал на по 3 части всяко ).
Между другото искам да кажа на колегите от форума (те ще се познаят най-вероятно ),че ГЕНАТА продаде въпросната СЕЛИКА за 15 500 лв миналата година ( август-септември ) на един бургазлия !!!!
Казвам го,защото се ебавахте с него,че много и искал и тем подобни.
В момента въпросният колега кара АУДИ А6 Т 2.7, като го чипоса при КЕЛЕША във ВАРНА и сега АУДИТО е над 350 к.с.
Та с две думи колега- купи си заводска СЕЛИКА 1.8 192 к.с. или сменяй колата.А ако ще даваш толкова пари за друга такава и да ходиш по майстори да ти смянят нещата,по-добре си продай твоята,добави въпросните пари и вземай една ХОНДА S 2000
Обаче ми направи много лошо впечатление отношението на колегите от форума.Момчето наля сума ти пари в тази СЕЛИКА и споделяше как се развива колата,а някои колеги открито се дразнеха с него.После аз се запознах с него и той ми сподели за нитрото,че се е подгонил с някакво АМГ по магистралата.Държал го е отзаде си до към 210 км/ч ,но после приказката е свършила...........по негови думи и мой спомен, му се е прекъснало горивоподаването и колата е останала само на НИТРО............,като после всичко е станало на салата в двигателя и сменяше даже и бутала ( за 2 от тях ми каза,че ги е изкарвал на по 3 части всяко ).
Между другото искам да кажа на колегите от форума (те ще се познаят най-вероятно ),че ГЕНАТА продаде въпросната СЕЛИКА за 15 500 лв миналата година ( август-септември ) на един бургазлия !!!!
Казвам го,защото се ебавахте с него,че много и искал и тем подобни.
В момента въпросният колега кара АУДИ А6 Т 2.7, като го чипоса при КЕЛЕША във ВАРНА и сега АУДИТО е над 350 к.с.
Та с две думи колега- купи си заводска СЕЛИКА 1.8 192 к.с. или сменяй колата.А ако ще даваш толкова пари за друга такава и да ходиш по майстори да ти смянят нещата,по-добре си продай твоята,добави въпросните пари и вземай една ХОНДА S 2000
...to taka stava nai 4esto-razni mi6kari koito ne mogat da si pozvolqt ne6to podobno im ostava samo da se durjat skipti4no kum tezi koito sa re6ili da probvat kakvoto i da e.a otnostno kolata e sled osnoven remont na dvigatelq taka 4e 6te i se poradvam malko o6te dokato si e v silata a sled tova 6te mu mislq
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта