Проект Celica GT-Four ST205
Проект Celica GT-Four ST205
Нека дам малко яснота върху това което съм захванал ...
Спецификации на колата: http://www.gtfours.co.uk/stuff/facts/205/facts.htm
Марка: Toyota
Модел: Celica GT-Four (ST205)
Година: 1998г
Цвят: Бял
Допълнителна информация: Late Spec JDM (RHD)
В момента е на 100 000км в напълно заводско състояние!
Има добавени само: BOV на HKS
джанти: 17" O.Z. UltraLeggera2 с гуми 225/45/17
Търся 18" пак същите ...
Първо - Смяна на дирекцията от дясна към лява - и пълно ревизиране на двигателя!
+ Шумо/Звуко изолация
Силов:
Apexi Power FC - наличен
Apexi AVC-R
Apexi Boost Controller
Apexi Power FC Controller
Спортен филтър (панелен или друг - не знам още)
Спортни изпусквателни колектори - налични
Downpipe на 76мм (custom) за премахване на заводския катализатор - наличен
Генерация от край до край на 76мм няколко марки са ми в главата - но търся най-тихата!
Подмяна на водните интеркулери със сухи
Подмяна на радиаторите и перките с по големи
Нови датчици за температурата
2 дисков керамичен съединител
Нови дискове и накладки до не повече от 1500лв
TRD Superstrut амортисьори
TEIN Superstrut разпънка
TRD горна разпънка
+Преместване на Акумулатора в багажника
Интериор:
Рекаро салон
Pioneer DVD Navi 2din наличен
Обличане на таван и седалки с черен велур
Ектериор:
Заден дифузер
18" OZ Ultraleggera
-Търся някой да боядиса няколко елемента на прахово ...
Това е за сега ... ще се опитам да има снимков материал на всичко което правя по колата
Очаквам мнения и корекции на специалисти в областта ...
Старт на проекта около февруари 2011г - зависи от колегата който ще обръща Дирекцията
Поздрави и усмивки!
Dimitroff
Спецификации на колата: http://www.gtfours.co.uk/stuff/facts/205/facts.htm
Марка: Toyota
Модел: Celica GT-Four (ST205)
Година: 1998г
Цвят: Бял
Допълнителна информация: Late Spec JDM (RHD)
В момента е на 100 000км в напълно заводско състояние!
Има добавени само: BOV на HKS
джанти: 17" O.Z. UltraLeggera2 с гуми 225/45/17
Търся 18" пак същите ...
Първо - Смяна на дирекцията от дясна към лява - и пълно ревизиране на двигателя!
+ Шумо/Звуко изолация
Силов:
Apexi Power FC - наличен
Apexi AVC-R
Apexi Boost Controller
Apexi Power FC Controller
Спортен филтър (панелен или друг - не знам още)
Спортни изпусквателни колектори - налични
Downpipe на 76мм (custom) за премахване на заводския катализатор - наличен
Генерация от край до край на 76мм няколко марки са ми в главата - но търся най-тихата!
Подмяна на водните интеркулери със сухи
Подмяна на радиаторите и перките с по големи
Нови датчици за температурата
2 дисков керамичен съединител
Нови дискове и накладки до не повече от 1500лв
TRD Superstrut амортисьори
TEIN Superstrut разпънка
TRD горна разпънка
+Преместване на Акумулатора в багажника
Интериор:
Рекаро салон
Pioneer DVD Navi 2din наличен
Обличане на таван и седалки с черен велур
Ектериор:
Заден дифузер
18" OZ Ultraleggera
-Търся някой да боядиса няколко елемента на прахово ...
Това е за сега ... ще се опитам да има снимков материал на всичко което правя по колата
Очаквам мнения и корекции на специалисти в областта ...
Старт на проекта около февруари 2011г - зависи от колегата който ще обръща Дирекцията
Поздрави и усмивки!
Dimitroff
Последно промяна от SLADURA на 06 Яну 2011 14:19, променено общо 1 път.
T O Y O T A
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Аз до тука нещата ги виждам на над 20 000лв без цената на колата !!!
ПС:За около 30 000лв може да вземеш някоя STi-ка или Evo .
Ако все пак го правиш ти пожелавам успех ! Но , като ти говорят хората слушай защото тук има доста народ с много повече пари по-напред от теб ( вложени в проект ) и няма да си прекарат времето да те убеждават в очевадни и доказани неща .
ПС:За около 30 000лв може да вземеш някоя STi-ка или Evo .
Ако все пак го правиш ти пожелавам успех ! Но , като ти говорят хората слушай защото тук има доста народ с много повече пари по-напред от теб ( вложени в проект ) и няма да си прекарат времето да те убеждават в очевадни и доказани неща .
Е щом и слагам шумо/звуко изолация - едва ли искам да е улекотявам (не че не ми се иска - но колата си е правя за ежедневка)
STI-ка не искам ... не ме кефи ... и особенно разхода и от 25минимум - СЪЩО
на ЕВО - по бих се навил .. но 8/9/10 (които ми харесват) .. не можеш да ги барнеш на тая цена ...
Аз ги виждам приблизително 20 000лв - максимално ... които мисля да ги разпределя във времето...
-----------------------
За момента имам спестени около 5000лв ... които мисля да ги пазя за обръщането на дирекцията и някой други джунджурийки ;)
П.С. Намерил съм едно EVO8 на части ... има почти всичко .. какво може да ми е ползено от него освен Recaro салона който мисла да задигна тия дни Знам че тяхното БРЕМБО спира доста добре - но дали ще си заслужава да го пазаря и него - а и не знам дали ще стане за Селиката ..
-----------------------
P.S.2 ... От къде да зпочна колеги ?
-----------------------
П.С.3 ... Другата седмица ще си пребера колата в София - че сега е по Пловдивските сервизи .. и като е взема - бих се радвал да се видим с някой от По-Знаещите на по бира и шкембе :P
STI-ка не искам ... не ме кефи ... и особенно разхода и от 25минимум - СЪЩО
на ЕВО - по бих се навил .. но 8/9/10 (които ми харесват) .. не можеш да ги барнеш на тая цена ...
Аз ги виждам приблизително 20 000лв - максимално ... които мисля да ги разпределя във времето...
-----------------------
За момента имам спестени около 5000лв ... които мисля да ги пазя за обръщането на дирекцията и някой други джунджурийки ;)
П.С. Намерил съм едно EVO8 на части ... има почти всичко .. какво може да ми е ползено от него освен Recaro салона който мисла да задигна тия дни Знам че тяхното БРЕМБО спира доста добре - но дали ще си заслужава да го пазаря и него - а и не знам дали ще стане за Селиката ..
-----------------------
P.S.2 ... От къде да зпочна колеги ?
-----------------------
П.С.3 ... Другата седмица ще си пребера колата в София - че сега е по Пловдивските сервизи .. и като е взема - бих се радвал да се видим с някой от По-Знаещите на по бира и шкембе :P
T O Y O T A
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
moje da po4ne6 s kupuvaneto na kola donor. biggrin.gif Ama kato lgedam na4alniq biudjet mi se struva 4e si do nikade, daje i do starta ne si stignal
Uspeh vse pak i skoro se nadqvam da vidim kolata gotova.
===============================================
може да почнеш с купуването на кола донор. Ама като лгедам началния бюджет ми се струва че си до никъде, даже и до старта не си стигнал
Успех все пак и скоро се надявам да видим колата готова.
Ех, Жоре, Жоре.....
Uspeh vse pak i skoro se nadqvam da vidim kolata gotova.
===============================================
може да почнеш с купуването на кола донор. Ама като лгедам началния бюджет ми се струва че си до никъде, даже и до старта не си стигнал
Успех все пак и скоро се надявам да видим колата готова.
Ех, Жоре, Жоре.....
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Моето мнение и съвет.
1во и най важното ревизирай мотора и най-вече смени биелните лагери.
2ро и не по малко важно,смени маслата в скорости и деференциали.
И след това всичко останало.
ПС.Колата пловдивска ли е? Или нов внос?
Пожелавам ти късмет с проекта.
1во и най важното ревизирай мотора и най-вече смени биелните лагери.
2ро и не по малко важно,смени маслата в скорости и деференциали.
И след това всичко останало.
ПС.Колата пловдивска ли е? Или нов внос?
Пожелавам ти късмет с проекта.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Кола донор съм намерил в Пловдив която мога да взема за добри пари ...
2.0ГТ е и ще свърши работа според мен ...
Тия дни може да продам старата селика и това ще са още малко парички от горе ...
Дано 5к да ми стигнат за обръщането - по мойте сметки излиза ... 1300лв за донора (купето + Електрониката) ... 2000+ за труд ... и до пет квото още е нужно ... все ще се оправя някак си ...
-------------------
Повечето подобрения са за да си направя кефа и да си стегна/ревизирам колата ...
OFF - Преди като компютрите ми доставяха удоволсвие харчих за тях луди пари без да има смисъл от това ... в момента имам 1.2KW захранване на ПЦ-то ... без да ми трябва - ама ме кефи :P - такъв съм си просто!
Да не говорим че похарчих 10 бона за техника като се занимавах с музика (без да вадя пари от това) но и това ми доставяше кеф .. та за тва са повечето подобрения ...
Иначе крайният резултат искам да е около 330коне на колелата ... не искам повече ..
-------------------------------
Маслата ги смених още като взех колата ...
Нов внос е от Англия ... като там е стояла няколко месеца само .. иначе е Japan Import от WRC Sales . co . uk
Благодаря ти за съветите Poli ...
---------------------------------
И сега едно въпросче ... от къде да поръчам частите по двигателя ?
Биелни лагери ?
Гарнитури и гумички и сигменти ?
(макар че да попитам дали има смисъл да ги сменям, при положение че работи чудно в момента и не гори масло и не пуши)
2.0ГТ е и ще свърши работа според мен ...
Тия дни може да продам старата селика и това ще са още малко парички от горе ...
Дано 5к да ми стигнат за обръщането - по мойте сметки излиза ... 1300лв за донора (купето + Електрониката) ... 2000+ за труд ... и до пет квото още е нужно ... все ще се оправя някак си ...
-------------------
Повечето подобрения са за да си направя кефа и да си стегна/ревизирам колата ...
OFF - Преди като компютрите ми доставяха удоволсвие харчих за тях луди пари без да има смисъл от това ... в момента имам 1.2KW захранване на ПЦ-то ... без да ми трябва - ама ме кефи :P - такъв съм си просто!
Да не говорим че похарчих 10 бона за техника като се занимавах с музика (без да вадя пари от това) но и това ми доставяше кеф .. та за тва са повечето подобрения ...
Иначе крайният резултат искам да е около 330коне на колелата ... не искам повече ..
-------------------------------
Маслата ги смених още като взех колата ...
Нов внос е от Англия ... като там е стояла няколко месеца само .. иначе е Japan Import от WRC Sales . co . uk
Благодаря ти за съветите Poli ...
---------------------------------
И сега едно въпросче ... от къде да поръчам частите по двигателя ?
Биелни лагери ?
Гарнитури и гумички и сигменти ?
(макар че да попитам дали има смисъл да ги сменям, при положение че работи чудно в момента и не гори масло и не пуши)
Последно промяна от SLADURA на 06 Яну 2011 21:02, променено общо 1 път.
T O Y O T A
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Не само , че няма да гори малко ами и с Апекси-то , което е много далече от street legal сигурно ще хачри повече от сток изпълненията. А и кой му е казал ,чe STi гори 25/100 ??? Аз се сещам за двама трима , които дават между 15-18/100 градско колкото гореше и Супрата .DanielzZz написа:Не мисля,че с тия 330 коня на колелата ще гори малко.
Иначе няма нищо лошо да си харчиш парите за нещо ама въпроса е да не ги даваш за глупости или поне да са някакви глупости от , които ще има полза .
Обръщането чак 5000лв не вярвам да излезе но ревизията и другите неща са си пари и време . И задължително трябва да си намериш друга кола ако нямаш защото ще ти трябва доста .
Виж какъв съединител/комплект ще сложиш но мисля , че двудисков керамичен е меко казно изхвърляне за има няма 30% повече въртящ момент . По-добре си вземи някой стейдж 2/2+ кит .
А и при положение ,че слагаш power FC за какво са ти всичките други паразити ? Те само са 1000лв. та ако не и повече и power FC 1000лв. и си отиде на хубаво ЕКУ , което ще ти управлява всичко и ще има много по-големи възможности .
Радиаторите и перките също не знам защо ще ги сменяваш ? Такова нещо се прави ако тези , които имаш започнат да не вършат работа ,а при теб това няма да се случи с проектните 300 коня . По-добре си оправи турбо пътищата и хубав интеркулер .
Дисковете и накладките ако с в стандартния размер със сигурност ще са по-евтини от 1500лв но не е лошо да си вземеш ребилд кит за апаратите .
А и при положение , че ще слагаш Рекаро защо ще го обличаш в нещо ?
И вместо да боядисваш разни елементи много по-лесно и евтино е да им сложиш фолио , а може би и не по-лошо .
Частите ще можеш да ги вземеш от Представителя на марката.
Няма смисъл да хвърляш пари за интеркулер следкато ще е ежедневка,водния кулер подържа много по добра температура в задръстванията,освен ако не е за КЕФ.
Но пак ти казвам смени лагерите преди всичко,защото ще я караш със сигурност.
ПС.Внасямколи от Япония от 10 години,да подържани са,супер състояние имат глезотийки,но седят по паркинги по 5-10-15г.през цялото това време не са палени и маслото което е между лагерите и биелите изсъхва,айде при 1-2 паления няма проблем,но англичаните са бетер италиянците и изобщо не внимава.
Казвам ти го с добри чувства,за да няма после кофти теми във форума.
Няма смисъл да хвърляш пари за интеркулер следкато ще е ежедневка,водния кулер подържа много по добра температура в задръстванията,освен ако не е за КЕФ.
Но пак ти казвам смени лагерите преди всичко,защото ще я караш със сигурност.
ПС.Внасямколи от Япония от 10 години,да подържани са,супер състояние имат глезотийки,но седят по паркинги по 5-10-15г.през цялото това време не са палени и маслото което е между лагерите и биелите изсъхва,айде при 1-2 паления няма проблем,но англичаните са бетер италиянците и изобщо не внимава.
Казвам ти го с добри чувства,за да няма после кофти теми във форума.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- andrian999999
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
успех с начинанието , НАЙ-ВЕЧЕ с обръщането на волана, ще стане истинска кола , която много ми харесва на външен вид. за тунинга имам малко противоречиво мнение но това си е мое мнение. та лични наблюдения колата спрямо доста от цивилни коли върви много а на сняг е голямо удоволствие ( лоша работа в Бългрия рядко има по 4-5 дни заснежени пътища) та оттук и мнението ми че няма смисъл от силов тунинг. А на писта (в БГ имаме само една Калояново всичко друго е картинг писти а там карат разбирачите) наблюденията са ми следни колата е доста тежка 900к.г на преден мост е много и на моменти се държи като кола с предно предаване и яко недозавиване и времена около 1.02 (тази година ще сложа нови гуми и ще пробвам 1.01.80) biggrin.gif така че требе доста олекотяване отпред за да се кефиш. а ако искаш да постигаш времена да летиш има много по добър вариянт който съм обсъждал с колегата рудолф и лично съм се убедил от цени на части в интернет е на 1. място (към който съм се насочил КАТО МИНЕ КРИЗАТА и има повечко пари) мазда МХ5 - евтин вариант , ниска цена на колата и за 10 бона тунинг ще се спукам от кеф на пистата има и други варянти но те са с по висока стартова цена на автомобила като хонда с2000 с цени от 11000 евро за предпочитане БМВ зет3 на цени от 5000 евро но според мен.
п.п. Судоволствие те чакам на Екото в неделя АКО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ да видя и разгледам за първи път кола като мойта тамън че побъбрим
п.п. Судоволствие те чакам на Екото в неделя АКО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ да видя и разгледам за първи път кола като мойта тамън че побъбрим
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост