Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?
Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?
Здравейте!
Започвам с това, че съм жена и нищо не разбирам от автомобили.
От 3 седмици се сдобих с Corolla Verso 2.2 D4D 2006г. На третият ден след покупката започна да пали изключително трудно при студен двигател. Закарах я в сервиз на Тойота и от там посъветваха да обслужа колата. Вече сме напълно обслужени, но не е ли загрял автомобила, пали на 3-4 път и то с газ. Дайте съветн, моля!
Започвам с това, че съм жена и нищо не разбирам от автомобили.
От 3 седмици се сдобих с Corolla Verso 2.2 D4D 2006г. На третият ден след покупката започна да пали изключително трудно при студен двигател. Закарах я в сервиз на Тойота и от там посъветваха да обслужа колата. Вече сме напълно обслужени, но не е ли загрял автомобила, пали на 3-4 път и то с газ. Дайте съветн, моля!
Последно промяна от Akima на 27 Сеп 2022 17:10, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Re: трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигат
Поне кажи какъв е цвета на колата да фърлим боб ...velinav написа:Здравейте!
Започвам с това, че съм жена и нищо не разбирам от автомобили.
От 3 седмици се сдобих с Corolla Verso 2.2 D4D 2006г. На третият ден след покупката започна да пали изключително трудно при студен двигател. Закарах я в сервиз на Тойота и от там посъветваха да обслужа колата. Вече сме напълно обслужени, но не е ли загрял автомобила, пали на 3-4 път и то с газ. Дайте съветн, моля!
Дали след като в сервиз не са разбрали причината, някой тук ще знае?! Качвана ли е на стенд? Напълно обслужени, значи ли че са сменени всички филтри? Сменени ли са подгряващите свещи? Тези дни беше топло, преди 20 дена беше студено. Има ли разлика в палене/непалене...
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигат
Имаш ли някаква достоверна информация на колко хилади километра е колата?velinav написа:Здравейте!
Започвам с това, че съм жена и нищо не разбирам от автомобили.
От 3 седмици се сдобих с Corolla Verso 2.2 D4D 2006г. На третият ден след покупката започна да пали изключително трудно при студен двигател. Закарах я в сервиз на Тойота и от там посъветваха да обслужа колата. Вече сме напълно обслужени, но не е ли загрял автомобила, пали на 3-4 път и то с газ. Дайте съветн, моля!
Обикновенно тези проблеми възникват, когато колата е на доста хилади.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Разлика няма - пали трудно дори и при 15 - 20 градуса
Когато закарах колата в сервиза на тойота предупредих, че има проблем с паленето, след прегледа отговора бе - филтрите са много задръстени, трябва да се обслужи колата ... А ако не били филтрите - помпа на common rail, цена 5000 лв. Иначе на колата всичко и било наред, само налягането на горивната система - било понижено. И е така, върви като пушка, само да запали ... Рових из нета за подобен проблем, не намерих много инфо, идиете бяха - акумулатор, кабели, датчик на охлаждащата течност, подгряващи свещи ... Но май не е нито един от описаните проблеми. Акумулаторът върти, но непонечва да запали, поне не и нормално, ако са кабели - проблема мисля трябва да се повтаря и при топъл двигател, според приятел майстор - проблема не е в датчика на антифриза, не мога да обясня защо, но му вярвам, сминихме и една подгряваща свещ, която бе изгоряла, макар в тойота да обясниха, че те нямат нищо общо с паленето и колата би следвало да запали и без подгряващите свещи, функцията им била да осигурява комфорт в работата на двигателя в студено време ... А колата е черна ... Но пали все така трудно ... Не ми се иска да вярвам сляпо на юнаците от тойота, ако е помпа на common rail, дали проблема би бил единствено при палене?! Дайте идея накъде да разсъждавам и да търся решение. Леко скептична съм към добавки за дизела, които да направят чудо, като че ли проблем с ел-а няма, а какъв друг може да е проблема...
Колата по данни на БК е 90 000, по лично мнение е на около 150 000, но двигателя е сменян и вероятно е на 90 000
Колата по данни на БК е 90 000, по лично мнение е на около 150 000, но двигателя е сменян и вероятно е на 90 000
- TATI
- Мнения: 2847
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 82 пъти
- Обратна връзка:
Re: Разлика няма - пали трудно дори и при 15 - 20 градуса
Ако това означава, че колата е наред, незнам кое ще да е ако не е наред. Като запали как работи двгателя? Равномерно, неравномерно (тресе), на 4 цилиндъра ли работи? Пуши ли отзад и ако да с какъв цвят? Може да имаш запушена дюза/и, но може да са още сто неща. Без диагностика никой няма как да каже какво е. Най-безболезнено е да напълниш резервоара и да сипеш една добавка и да видиш дали ще има някаква промяна. Но въпреки това е нужна диагностика.velinav написа: Иначе на колата всичко и било наред, само налягането на горивната система - било понижено.
П.С. Нека някой да и измери компресията на цилиндрите, ама няма да се плашиш от данните, особено ако е нов внос от Италия
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А след като веднъж е запалила , и я оставиш да кажем за 30-тина минути и врътнеш пали ли пак лесно ?
И другото , което може да пробваш е , като тръгнеш да палиш на студено , пробваш един път ако не запали не чакаш да върти 10 сек. ами веднага спираш и след това пробваш пак . Да видиш дали така няма да пали по-лесно . Този експеримент обикновенно показва , че има въздух в системата .
Другото , което е доста важно тези помпи се правят за между 200лв. и 500лв. . И също така , когато се скапва помпа обикновенно колата не пали на топло , а на студено си пали от веднъж .
Ниско може да е налягането и от "пикаеща дюза" ! Вече има много лесен начин за разбиране на подобен проблем само трябва да отидеш някъде където няма да ти строшат колата за да го проверят .
И да свещите не са за палене а са за комфорт , защото на -20 градуса ако не подгрееш трябва да я тегли колата из цяла София да запали ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА .
И другото , което може да пробваш е , като тръгнеш да палиш на студено , пробваш един път ако не запали не чакаш да върти 10 сек. ами веднага спираш и след това пробваш пак . Да видиш дали така няма да пали по-лесно . Този експеримент обикновенно показва , че има въздух в системата .
Другото , което е доста важно тези помпи се правят за между 200лв. и 500лв. . И също така , когато се скапва помпа обикновенно колата не пали на топло , а на студено си пали от веднъж .
Ниско може да е налягането и от "пикаеща дюза" ! Вече има много лесен начин за разбиране на подобен проблем само трябва да отидеш някъде където няма да ти строшат колата за да го проверят .
И да свещите не са за палене а са за комфорт , защото на -20 градуса ако не подгрееш трябва да я тегли колата из цяла София да запали ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА .
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Залагам на въздух в горивната системата!Никога до сега не ми се е случвало колата да не запали от раз!Даже като е по студено пали с по малко въртене(не по- леко, а с по малко обороти на стартера)Подгряването си го изчислява сама и върти до пълно запалване на 4-рите цилиндъра!Само въздух влиза от някъде!!!Успех с решаването на проблема и да пишеш какво е излязло накрая!!
Само един въпрос свързан с километрите, нилкела на топката на скоростния лост изтрит ли е или още е там?
Само един въпрос свързан с километрите, нилкела на топката на скоростния лост изтрит ли е или още е там?
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
благодаря за коментарите и съветите. Истината е че съм доста страхлива и никога не оставям много да се мъчи, а пробвам отново. така пали от 3-4 път, но с подаване на газ. Иначе незацепва. всъщност запалила веднъж повече няма проблем - след това пали веднага.
Може ли малко повече инфо за тази пикаеща дюза и как се проверява
Може ли малко повече инфо за тази пикаеща дюза и как се проверява
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
"пикаеща дюза" е поредния велик термин , който се среща по родната авто-ремотна техническа мисъл . И обяснява ефекта , който се получава при повреда на дюза за впръскване на нафта под високо налягане директно в цилъндъра . При този случай дюзата остава частично или напълно отворена , или периодично се отваря но за по-дълъг интервал от необходимия за нормална работа . Ефекта , е че пада налягането защото помпата не е предвидена да работи с непрекъснато отворени дюзи и на ниски обороти няма достатъчно дебит за да го компенсира . Завсиси от случая може и на високи да няма дебит .
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане ( а то винаги остава ) го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .
Принципно диагоснтиката на една модерна инжекционна система не е толкова проста работа и изисква едновременно теоритична и практическа подготовка , наличието на специализирани уреди ,както и определно ниво аналитични способности от индивидите , които я извършват . А тази комбинация е много рядко срещана ако въобще я има .
Но пък, като се замисля, не би трябвало да е пикаеща дюза защото тя би трябвало да си "пикае" и на топло . Освен ако не се пооправя , като загрее .
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане ( а то винаги остава ) го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .
Принципно диагоснтиката на една модерна инжекционна система не е толкова проста работа и изисква едновременно теоритична и практическа подготовка , наличието на специализирани уреди ,както и определно ниво аналитични способности от индивидите , които я извършват . А тази комбинация е много рядко срещана ако въобще я има .
Но пък, като се замисля, не би трябвало да е пикаеща дюза защото тя би трябвало да си "пикае" и на топло . Освен ако не се пооправя , като загрее .
Последно промяна от Bass_Man на 07 Апр 2010 02:00, променено общо 1 път.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост