Страница 1 от 3

Импреза

Публикувано на: 25 Яну 2009 11:49
от diver
Какъв е шанса, блока на 2000 атмосверка и 2000 турбо да е еднакъв?!
Другото е без значение.

Публикувано на: 25 Яну 2009 11:52
от Troshko
Вероятност голяма ,но защо ти е да си осложняваш животеца :whistle:

Публикувано на: 25 Яну 2009 12:11
от diver
belchilov написа:Вероятност голяма ,но защо ти е да си осложняваш животеца :whistle:
Обясних ти. Имам си основателна причина.

Публикувано на: 25 Яну 2009 13:57
от racing_fan
От 2-ка 125 коня дето е, би трябвало да е 1:1 същия.

Публикувано на: 25 Яну 2009 16:27
от diver
racing_fan написа:От 2-ка 125 коня дето е, би трябвало да е 1:1 същия.
Ще съм признателен ако някой каже 100% защото инак приключението дет съм намислил ще ми дойде скъпо....

Публикувано на: 25 Яну 2009 19:23
от diver
smb написа:За 2.0 не съм сигурен, но мога да ти кажа каква е разликата между турбо и натурален 2.5л. Предполагам положението е същото и за 2.0.

Значи 2.5 турбо е с същите размери като 2.5 натурален, обаче има допълнителни ребра които го подсилват.
Мерси, но 2.5 в случая не ме интересува.

Публикувано на: 25 Яну 2009 19:37
от sashoskiora
Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?

Публикувано на: 25 Яну 2009 19:42
от diver
sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....

Публикувано на: 25 Яну 2009 22:15
от dimd00d
diver написа:
sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....
Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.

Публикувано на: 25 Яну 2009 22:52
от diver
dimd00d написа:
diver написа:
sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....
Дръпни си от torrents.ru Subaru FASТ и виж дали номера на блока етц съвпадат. Ако нямаш акаунт, щото имат ratio ограничние, ми прати ЛС и ще ти го дръпна аз.
Нямам. Ще бъда благодарен. Мерси предварително.

Публикувано на: 25 Яну 2009 22:54
от mitoko
дивер за блока от коя до коя година блок говориш
аз мога да ти дам номера на блока от 1997 на 2000 натуралка 115 коня

Публикувано на: 25 Яну 2009 22:57
от diver
mitoko написа:дивер за блока от коя до коя година блок говориш
аз мога да ти дам номера на блока от 1997 на 2000 натуралка 115 коня
Въпроса е принципен, има ли атмосверка и турбо 2000кубика с еднакви блокове. И годините нямат значение.

Публикувано на: 26 Яну 2009 00:09
от Bass_Man
Атмосферния блок ще има ли пръскалки от долу ???
Иначе мазането на турбото не би трябвало да ти е проблем . Може да ползваш някой кит за изнесен филтър и да си го вържеш където ти е кеф . ( не , че не го знаеш това де )

Публикувано на: 26 Яну 2009 08:30
от diver
Bass_Man написа:Атмосферния блок ще има ли пръскалки от долу ???
Иначе мазането на турбото не би трябвало да ти е проблем . Може да ползваш някой кит за изнесен филтър и да си го вържеш където ти е кеф . ( не , че не го знаеш това де )
Това с мазането само го дадох кат пример. Притесненията са ми относно цялостното мазане и охлаждане....Фланец на филтъра, ми се струва мърлява идея....Защо на сток турбото си има технологиччен отвор с резбица....

Публикувано на: 26 Яну 2009 08:49
от sashoskiora
diver написа:
sashoskiora написа:Търси диаметър и ход на буталото,но гаранция че и височината е еднаква.
Ако не е тайна какъв е проекта,в смисъл какво целиш?
И какво точно ми доказва еднаквия диаметър и ход?! Сигурно, че маслени магистрали и охлаждането са еднакви или нещо друго?! От къде ли се маже турбинката, щото както се досещаш, на атмосверния блок едва ли го има....
Това ти го казвам като за начало.Но нещо не ти схващам идеята .Каква е целта на занятието.Какво целиш като смениш блока?