Страница 1 от 1
студен старт!проблем
Публикувано на: 17 Сеп 2008 23:16
от nurs
здравейте колеги.имам проблем с моита тойотка.сутрин не ми пали.пали 4ак от 3-4 път!!!сащото се повтаря ако е стояла повече ОТ 3 -4 часа!наскоро сменях гарнитура на главата че я беше издухала и с нея ангренаж,ролки,термостат,дистрибуторна капачка,палец,кабели,свещи!иначе мотора е супер мн е тих.форсира се мн добре,има ряз сичко е ок!ама с това студено палене мн се нервя!!!пък и зима идва!приемам всякакви мнения!тойотката е корола ЕЕ90 1.3 75 к.с (2Е Е мотор)
Публикувано на: 18 Сеп 2008 16:36
от LEXUS
Лоша дистр.капачка,лоши свещи,неправилно зацепен ангренаж са варианти според мен.

Публикувано на: 18 Сеп 2008 19:57
от Kiki
Нещо от тези работи, които си сменял не е четаво. А и някои да не се е правил на майстор да е правил някакви допълнителни настройки?
Публикувано на: 18 Сеп 2008 20:05
от Uncle Dido
Прегледай всички клеми в моторния кош дали са щракнати добре, а и дали някои не са клеясали. Виж също кабелите към и от бобината.
Публикувано на: 18 Сеп 2008 20:19
от slowtraveler
Виж и горивопровода...
Да не би при монтажа някъде да не е затегнато добре и да изтърва бензина и засмуква въздух от някъде... Тогава трябва време да се напълни наново системата...
Публикувано на: 19 Сеп 2008 01:10
от nurs
проблема не се появи след ремонта!а си го имаше и преди това!аз колата я имам от началото на лятото!и си мислех че е лоши кабели или дистрибуторна или сфещи или палец но като ги смених всичките проблема остана!!за бобината незнам тя е вътре в делкото!и нз дали се сваля въобще!

аз си мислех че просто някое реле не включва!но вече наистина съм в безисходица!
Публикувано на: 19 Сеп 2008 07:34
от Xeku
Най-веоятно не ти работи 5-тия инжектор за студено стартиране, или термодатчика, който го управляа. Ако в по-топло време нямаш този проблем, това е най-логичната причина.
Публикувано на: 23 Сеп 2008 19:01
от nurs
здравеите отново!днес ходих в сервиза за да я погледнат!значи момчетата казаха че топлиния датчик е здрав ,а проблема е в някав клапан на бензиновата помпа!и че този клапан изтървал бензина след 1-2 часа и затова тябвало да въртя няколко пъти докато нагнети пак!каза че някав клапан трябвало да сложат на системата за да не изтървало бенза!та питам някои зблъсквал ли се е с такова нещо и как е процедирал,че им нямам вяра много на тия!!!
Публикувано на: 23 Сеп 2008 19:29
от Kiki
nurs написа:здравеите отново!днес ходих в сервиза за да я погледнат!значи момчетата казаха че топлиния датчик е здрав ,а проблема е в някав клапан на бензиновата помпа!и че този клапан изтървал бензина след 1-2 часа и затова тябвало да въртя няколко пъти докато нагнети пак!каза че някав клапан трябвало да сложат на системата за да не изтървало бенза!та питам някои зблъсквал ли се е с такова нещо и как е процедирал,че им нямам вяра много на тия!!!
Това е много логично. Такъв клапан имах на един Пасат. Сомо, че беше слаган от предишния собственик. Слага се мното близо до резервоара.
Публикувано на: 23 Сеп 2008 23:18
от nurs
a tozi klapan kakav trqbva da e?i za6to blizo do rezervoara?ako e blizko do dvigatelq ako ne puska benzina sled klapana nqma kak da se vyrne kam rezervoara za6toto nqma kakvo da doide na negovo mqsto

Публикувано на: 25 Сеп 2008 19:34
от Kiki
nurs написа:a tozi klapan kakav trqbva da e?i za6to blizo do rezervoara?ako e blizko do dvigatelq ako ne puska benzina sled klapana nqma kak da se vyrne kam rezervoara za6toto nqma kakvo da doide na negovo mqsto

Клапана по принцип пропуска флуида сомо в една посока. А това къде ще се сложи и според мен няма голямо значение.

Публикувано на: 26 Сеп 2008 10:38
от slowtraveler
Вероятността в системата да има въздух е по-голяма в горната част на системата (до двигателя).
Клапанчето работи добре с течност, но може да пропуска въздух и от там да изтърве и бензина.
Предполагам, че затова повечето ги слагат до резервоара (на Шкода Фабия възвратното клапанче например е в един корпус с клапана за поддържане на налягане и филтъра до резервоара).
Публикувано на: 05 Окт 2008 11:19
от nurs
zraveite kolegi!sled dylgi zamervaniq i razmi6leniq otkrih kade e problema sys studeniq start!zna4i kam termo dat4ika(zeleniq)ot kompiutara trqbva da otiva ot 2-2.4 V,a na moq mu otiva to4no 5V

i kato mine prez datika koito pri 20 gradusa e nqkade kam 2,5k oma nali ima pad na naprejenie,a kompa izmerva izhodnoto naprejenie ot dat4ika koeto e dvapyti po golqmo ot normalnoto

i taka kompa se lyji 4e navyn e sigurno -15 gradosa i puska mn benzin i q davi!!a i kato se pomy4a da zapalq kato otviq sve6tite te napravo mokri!!!ta v4era pak studena mu6nah edno 5 K oma na mqstoto na dat4ika i zapali ot raz

!!!umolqvam nqkoi ot kolegite ako ima corolla 1,3 2E-E motor da si primeri ako moje termo dat4ika (toq zeleniq)kakvo mu e saprotivlenieto pri studena kola ,ili ako ima nqkoi harakteristikata na dat4ika

!za da znam da kupuvam li nov ili da lyja po nqkakyv na4in kompa!!!