Страница 1 от 2

с какво масло карате своите СЕЛИКИ???

Публикувано на: 15 Сеп 2008 20:43
от nenko
аз четах ръководството че пише 10W40 SG и сипах такова полусинтетика на ELF.

трябваше ли да налея CASTROL???

!

Публикувано на: 16 Сеп 2008 09:20
от Дон Хуан
Karam s Mobil 10W40 polusintetika i to zashtoto prochetoh tuk v foruma che takova maslo se preporachvalo za po starichki mashini kato moita - 170 000 km i 14 godini staj wacko.gif
inache po katalog i davat 10W30 palna sintetika......
Zasega raboti dobre dvigatelia pak shte vidim dali harchi tova maslo...
Ako niakoi ima nabliudenia za masloto ne celikite da spodeli
Dvigatelia mi e 2-ka...

cheers

Публикувано на: 16 Сеп 2008 11:14
от HooLigaN
мойта я карам сас castrol 10w40 полу синтетика и засега сам доволен

Публикувано на: 16 Сеп 2008 11:14
от HooLigaN
мойта я карам сас castrol 10w40 полу синтетика и засега сам доволен

Публикувано на: 16 Сеп 2008 12:04
от Elboriso
Castrol sintetic blend 10W40

Публикувано на: 16 Сеп 2008 12:35
от kofarata
аз пък като сипнах полусинтетика Мотул 10w40 и мотора стана по-шумен... бие към дизел. Мисля, че причината е щото го дават сток с 5w30 и сега пак шего сменям bash.gif Някой да е имал такива преживявания???

Публикувано на: 16 Сеп 2008 12:45
от DMDimitrov
kofarata написа:аз пък като сипнах полусинтетика Мотул 10w40 и мотора стана по-шумен... бие към дизел. Мисля, че причината е щото го дават сток с 5w30 и сега пак шего сменям bash.gif Някой да е имал такива преживявания???
Аз карах преди с Castrol 10W40 полусинтетика... сега и сипах Marly Zenox 0W40 Bi-Synthetic - мотора утихна значително и вибрациите на тихи обороти изчезнаха! :thumbsup:

Публикувано на: 16 Сеп 2008 15:31
от kofarata
DMDimitrov написа:
kofarata написа:аз пък като сипнах полусинтетика Мотул 10w40 и мотора стана по-шумен... бие към дизел. Мисля, че причината е щото го дават сток с 5w30 и сега пак шего сменям bash.gif Някой да е имал такива преживявания???
Аз карах преди с Castrol 10W40 полусинтетика... сега и сипах Marly Zenox 0W40 Bi-Synthetic - мотора утихна значително и вибрациите на тихи обороти изчезнаха! :thumbsup:[/quotе
полу ме успокои, тъй-като двигателя ти е друг :thumbsup:
някакви идеи защо 1,8 двигателчето толкова си мени шума при различните масла ?

Публикувано на: 16 Сеп 2008 15:51
от DMDimitrov
kofarata написа:полу ме успокои, тъй-като двигателя ти е друг :thumbsup:
някакви идеи защо 1,8 двигателчето толкова си мени шума при различните масла ?
Няма значение какъв е двигателя пич... просто маслата явно не са особено качествени, на които си попадал. На мен това масло ми го препоръча познат, който работи в голяма фирма и си разбира от работата, кара съвсем различна кола от моята и ме предупреди, че ефекта е положителен и ще го има със сигурност, тъй като освен на мен го е продавал и на други хора, които са имали същите отзиви :thumbsup:

П.С: всъщност, всеки си преценява за себе си какво да си купува smile.gif не ангажирам никого с мнението си - просто изказвам впечатления от моята колица и споделям впечатленията на други.

Публикувано на: 16 Сеп 2008 20:24
от nenko
ориентирах се към CASTROL сега за следващата смяна,но усилено се чудя дали да не и сложа 15W40 sad.gif .

мотора ми е сузуки и в ръководството препоръчват CASTROL.може би японските двигатели обичат кастрол. smile.gif

Публикувано на: 16 Сеп 2008 22:26
от tm-3s-ge
аз лятото карам селиката с CHAMPION-20W50,зимата с 15w40.имам аутодата и в нея пише-за студен климат-5w40,за умерен-10w40,за топъл климат-20w50.аз мисля,че нашия климат е достатъчно топъл през лятото и няма никакъв проблем да се кара с по-гъсто масло,особено за двигатели на километри...аз така карам и нямам проблеми.ако искате опитайте.селиката ми е 2.0-3S GE 92 Год.P.S.Маслото е Белгийско

Публикувано на: 17 Сеп 2008 11:16
от Slayer
MOTUL 300V
Yacco Galaxie

И на другите коли сипвам масла на Motul и Yacco и съм доволен от продуктите им.

Публикувано на: 17 Сеп 2008 11:43
от kofarata
явно сте сипвали 10в40 (мотул) но не ви се е разтракал двигателя от това. А за съмненията за ментетата - купих го от ПроСпийд, които всъщност са му вносители. А този вискозитет се води всесезонен до колкото "знам"..... Ще минавам на 0в40 или 5в40 unsure.gif иде зима!!!

!

Публикувано на: 17 Сеп 2008 11:53
от Дон Хуан
kofarata написа:явно сте сипвали 10в40 (мотул) но не ви се е разтракал двигателя от това. А за съмненията за ментетата - купих го от ПроСпийд, които всъщност са му вносители. А този вискозитет се води всесезонен до колкото "знам"..... Ще минавам на 0в40 или 5в40 unsure.gif иде зима!!!
A ima li vazmojnost problema da ne e v masloto a ot dvigatelia ti......
....dokolkoto znam dvigatelite darjat na mnogo i razlichni masla i nemat iadove-imam vpredvid ne sa mngo kaprizni za razlika ot nemskite....

cheers

Re: !

Публикувано на: 17 Сеп 2008 12:18
от kofarata
Дон Хуан написа:
kofarata написа:явно сте сипвали 10в40 (мотул) но не ви се е разтракал двигателя от това. А за съмненията за ментетата - купих го от ПроСпийд, които всъщност са му вносители. А този вискозитет се води всесезонен до колкото "знам"..... Ще минавам на 0в40 или 5в40 unsure.gif иде зима!!!
A ima li vazmojnost problema da ne e v masloto a ot dvigatelia ti......
....dokolkoto znam dvigatelite darjat na mnogo i razlichni masla i nemat iadove-imam vpredvid ne sa mngo kaprizni za razlika ot nemskite....

cheers
ами това е първото, което си помислих и затова я закарах в ТМ ауто да я проверат, казаха ми че "няма никакъв проблем, наистина се чува тракане от клапаните но в рамките на нормалното и е заради маслото". А аз като гледам нито ми харчи масло, върви, не изкарва пушеци, компресията е ок, сичко изглежда ток и жици. Затова много се чуда на тоя мотул, ама като чета постовете и други тойотки започват да тракат от него... специално за 10в40 dry.gif