Страница 1 от 3
повишеният разход на маслио при D4D
Публикувано на: 11 Сеп 2008 13:33
от vasilev

Здравейте!Някой друг тук има ли проблем с повишеният разход на масло при D4D 2,2???
Първите 15 000 км. - 2,5 л. закарана в сервиза на минимум.
От 15 000 - 30 000 - 3,0 л. закарана в сервиза на минимум.
От 30 000 - 37 000 в момента няма разход????
Накой да има научно обяснение???
Публикувано на: 11 Сеп 2008 14:07
от REX_TAXI
колега и при мен е така 2л. за 13000хил. явно това си е проблем за тия двигатели до около 45000хил. (поне така ми казаха в сервиза)

)))))
Публикувано на: 11 Сеп 2008 14:32
от vasilev

Благодаря за отговора!На мен ми отговориха негласно,че сегментите били "меки" и от Тойота предвиждат ремонти...До тогава поеха ангажимента да доливат за тяхна сметка...Обаче;-)След втората ми смяна на маслото след като бях заявил за проблема колата изведнъж спря да харчи?

????
Обаче:
1.Хипотезата,че сигментите вече са си "улегнали"не се връзва със съвременното автомобилостроене и абсолютно точните допуски.
2.Ако направя сметка колко струва едно шишенце добавка за уплътняване....и 1 л.масло на Тойота....????

???
3.Твърдят от сервиза,че не са правили пренастройка на компютъра...???
Пълна мистерия е за мен какво се случва???!?

Публикувано на: 11 Сеп 2008 15:11
от REX_TAXI
При Авенсиса в момента е така - харчи и то здраво както казах. Преди около година карах Корола Версо със същия мотор от 30 до 45хил.км. и не харчеше нито грам аз смених маслото на 30 и на 45хил.км. и ми беше много интересно когато от други колеги слушах че техните имат апетит към маслото. От ТМ ми казаха пък че това било направено нарочно за да се пази двигателя по-добре

което според мен е пълна измислица biggrin.gif но си е факт че Версото не харчеше на тези километри - дано и Авенсиса се оправи така

Публикувано на: 11 Сеп 2008 15:18
от vasilev
И моята е Версо,комшията има Раф....и при него за първите 15000 - 2 л долял......В ТМ ауто казаха,че почват ремонти по график /нови сегменти/от ЮЛИ....Сега сме Септември....В Кипър имаше техническа конференция по въпроса и знам само,че проблема бил признат от японците......Но изведнъж да спре да харчи ми е мноооого съмнително при положение,че първите 30 000 на всеки 4 000 светваше датчика за ниво и доливах по литър....

Публикувано на: 11 Сеп 2008 18:42
от max-2
vasilev написа:И моята е Версо,комшията има Раф....и при него за първите 15000 - 2 л долял......В ТМ ауто казаха,че почват ремонти по график /нови сегменти/от ЮЛИ....Сега сме Септември....В Кипър имаше техническа конференция по въпроса и знам само,че проблема бил признат от японците......Но изведнъж да спре да харчи ми е мноооого съмнително при положение,че първите 30 000 на всеки 4 000 светваше датчика за ниво и доливах по литър....

Колко време сменяха маслото? Да не са сменили и сегментите? laugh.gif
Публикувано на: 11 Сеп 2008 19:52
от Vesko
vasilev написа:И моята е Версо,комшията има Раф....и при него за първите 15000 - 2 л долял......В ТМ ауто казаха,че почват ремонти по график /нови сегменти/от ЮЛИ....Сега сме Септември....В Кипър имаше техническа конференция по въпроса и знам само,че проблема бил признат от японците......Но изведнъж да спре да харчи ми е мноооого съмнително при положение,че първите 30 000 на всеки 4 000 светваше датчика за ниво и доливах по литър....

Може да си си сменил стила на шофиране
При мен така се получи вече не ми харчи масло авенсис-а, кара го жена ми. Е има още две теоретични възможности:
1 - долива масло и аз не знам
2 - лампичката за ниво свети и аз не знам
ама са малко вероятни

Публикувано на: 11 Сеп 2008 23:03
от jim_beam
и моя рав 2.2 д4д харчеше масло,но проблема е в маслото тойота-скапан валволин.аз сложих на 30.000км мотул 10w40 и за 5000км почти нищо не е изгорило.обаче имам чувството,че мотора стана по-шумен.според рав-феновете с качествено масло спира да харчи.в никакъв случай боклука на тойота!
за следващата смяна съм взел TITAN SUPERSYN SAE 5W-40 на fuchs,един приятел го пробва на рекстона си и е супер доволен.валволин 5w30 му харчеше по 1л. на 1000км,а на мен за 15.000км около 2л.
аз се оплаках на 30к сервиза и ми връчиха една таблица да съм следял от сега нататък точно разхода.на всичкото отгоре са ми наляли 6,5л масло кретените вместо 5,9 според книжкат,на щеката поне 0,5-1см над максимум.сигурно по тоя начин искат да изкарат после по-малък разход.това със смяна на сегментите за първи път го чувам.
Публикувано на: 12 Сеп 2008 00:29
от Me4oKyX
Повтарям се, но проблема е в маслото колеги

Двигателите са си много добри! Моята 1.4д4д ми гори 2-300гр на 7000км, след тези километри, точа маслото без да сменям маслен филтър, наливам си ново, в моя случай Morris, и карам до 15хил. км за сервиза на Тойота, като вторите 8000км карам по същия начин и колата не пипва маслото biggrin.gif както каза jim - кофти масло, а му възлагат прекалено голям пробег.... Сегментите са си супер! Имаме е Версо 2.2д и Рав4 2.2 - същата работа

Правете като мен и няма да се притаснявате за нищо! А гаранцията няма да ви отпадне в никой случай, защото те няма как да разберат, че филтъра е свалян или че маслото е различно

Просто на вас ви е мирна главата
jim_beam - пробвай друго масло - мотула е качествено, но с него наистина са по-твърди двигателите. Виж трябва да има такова като мойто - нашия Рав утихва с него и то много прилично biggrin.gif Morris - пробвай го и кажи дали си доволен

Публикувано на: 12 Сеп 2008 00:29
от mitoko
може двигателя да е сметнат да се разравотва до 40к. Д4Д е по сложно от бензинов

Публикувано на: 12 Сеп 2008 10:50
от DMDimitrov
Аз смених маслото на моята королка преди 1500км, като си купих Marly Zenox 0W40 Bi-Synthetic... мотора утихна от това масло, вибрациите на тихи обороти изчезнаха почти. За сега няма никакви симптоми да харчи, макар, че и предното не го гореше почти - Castrol 10W40... за 10000км беше изгорила около 300гр.

))))
Публикувано на: 12 Сеп 2008 12:23
от vasilev
За стила на шофиране - не съм го сменил....Имам около 2 000 000 000 км. зад гърба си...трудно ще ми е и да искам))))За маслото - не зном дали е качествено...но подозирам,че може да са сипали 500 - 700 гр. отгоре...не съм гледал...Миналата година купих за фирмата Фиат Марея 1,9 JTD на 211 000км.Карах го до 240 000 и за 12 000км. от смяна до смяна щеката падаше наполовина.....като съм взимал всичко възможно от 105 те му коня.....Към Мечо ку имам въпросче;-)Достави ли powerbox за D4D???
Публикувано на: 12 Сеп 2008 16:05
от Me4oKyX
Аз имам за някои D4D ... Ти за коя кола имаш предвид ?!

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:02
от antoanto
Ей пичове, за маслото на "кастрол" с което се движат новите тойотки ще кажа само, че идва от ПРИСТА ОЙЛ коментара си е от вас. С такова масло 2-3л на 10-15х.км. си е нормално laugh.gif . Няма значение какво ще е маслото само да е орижиналллл и няма да има тъпи въпросииии biggrin.gif
Публикувано на: 13 Сеп 2008 19:28
от DMDimitrov
antoanto написа:Ей пичове, за маслото на "кастрол" с което се движат новите тойотки ще кажа само, че идва от ПРИСТА ОЙЛ коментара си е от вас. С такова масло 2-3л на 10-15х.км. си е нормално laugh.gif . Няма значение какво ще е маслото само да е орижиналллл и няма да има тъпи въпросииии biggrin.gif
true
