Страница 1 от 1

Газова за Карина Е

Публикувано на: 01 Сеп 2008 23:39
от PESHO OT MARS
Имам малка дилема. Карината ми е 4A-FE двигател сиреч бензин 1.6 теоритично е 115 коня и е с DIS-2 дистрибутор класичеки модел не е LeanBurn. Жената ще кара колата през зимата малко по-активно и съм се замислил да набия едни пари за АГУ истината е че нещата са на кантар сиреч очаквам по около 150 км. на седмица. Мислех ако ми изпаднат едни пари дали да не взема ГИ това е проблема, колата идва на границата да кажа че ми е слаба, в ГИто ме блазни това че ще запазя мошноста но цената е х2. За обикновенна газова нямам притеснение колата е с железни колектори няма дебитомери и т.н. сиреч не ме плаши но се притеснявам съвсем да не я убия като вървене, чат пат заради некадърни газаджии хора се оплакват от нестабилни обороти на празен ход което е по-рядко срещано при ГИ.
Та вие какво ще кажете 600 км. месечно сиреч по около 60лв. икономия и за 10-12 месеца ще се е изплатила при ГИ това са 2 години.
Съвет от хора които са си слагали обикновенна АГУ в София и са доволни?

Публикувано на: 02 Сеп 2008 08:30
от Martinco
Привет колега,аз съм с обикновена газова,но 2,0 л ми е колата.Доволен съм от газовата,защото и аз въртя по окло 100-150 км на седмица градско,и като заредя 10-12 лв. са ми напълно достатъчни.Знаеш как е по задръстванията в София,и ако карам на бензин,разхода ще ми е двоен.Относно мощността,моята да е загубила 10-15 %,но пък е над 130 коня,така че го преживях wink.gif

Публикувано на: 02 Сеп 2008 09:44
от the-rider
аз съм от 3-4 години на газ със същия мотор, с обикновенна газова, с електрически изпарител и съм ОК, без никви проблеми. Случвало ми се е дори да пукне от преобеднена смес, без никакви последствия. Няма никакъв смисъл да трошиш 3-но повече пари за инжекцион, И един съвет. Слагаш 40 литрова бутилка в резервната гума и си купуваш една от тънките гуми от голф ГТИ - дупките стават, и я разполагаш изправена до стената на багажника и работата заспива :thumbsup:
Ако не си решил къде да я слагаш, бих ти препоръчал едни хора в Горна баня до италианския лицей. Не са ми никакви, просто съм доволен от тях. :thumbsup:

Публикувано на: 02 Сеп 2008 10:24
от PESHO OT MARS
Май не съм смятал коректно километрите ще са повече на седмица около 250-300 в най-лошия сезон (когато е лошо времето) забравих да допълня и че тези километри са в съотношение 80%извън градско и 20% градско засега. От там следва че ще се избие и по-бързо. Истината е че това с мошноста си е малко снобизъм но на тази кола и липсва въртящ момент в ниските просто така съм свикнал. Ще го преживея (в крайна сметка жената ще я кара в 95% от времето а тя не се изживява като съзтезател не че аз го правя де). Остава чуденка за бутилката имам си читава резервна гума и донякаде се чудя дали да не жертвам стеснението точно зад седалките (колата е седан) и наистина няма да ми се налага да ги свалям защото си имам и служебна баничарка. А пък да си оставя пълно размерна гума, от друга страна пък печеля някой друг килограм излишно тегло по-малко и някой друг свободен литър в багажника.

Публикувано на: 02 Сеп 2008 10:29
от diver
PESHO OT MARS написа:Май не съм смятал коректно километрите ще са повече на седмица около 250-300 в най-лошия сезон (когато е лошо времето). От там следва че ще се избие и по-бързо. Истината е че това с мошноста си е малко снобизъм но на тази кола и липсва въртящ момент в ниските просто така съм свикнал. Ще го преживея (в крайна сметка жената ще я кара в 95% от времето а тя не се изживява като съзтезател не че аз го правя де). Остава чуденка за бутилката имам си читава резервна гума и донякаде се чудя дали да не жертвам стеснението точно зад седалките (колата е седан) и наистина няма да ми се налага да ги свалям защото си имам и служебна баничарка. А пък да си оставя пълно размерна гума, от друга страна пък печеля някой друг килограм излишно тегло по-малко и някой друг свободен литър в багажника.
Като сложиш нормална бутилка според тебе ще може ли да извадиш резервната гума?! Съмнява ме. Според мен правилния подход е слагаш бутилката на местото на резервната и караш с неква малка резервна за зор заман... виж и ловатото дет се продава на 350лв с кръглата бутилка и ел-изпарител. Мисля, че това е твойта газова.

Публикувано на: 02 Сеп 2008 10:36
от PESHO OT MARS
Може с тънка бутилка да си вадиш резервната без проблем. Знаеш че багажника е доста дълбок. И от къде ловато за 350 кинта, аз по принцип съм фен на ловато и никога не съм имал проблем с такива но чух май за некакви турски ментета ли сглобки ли и аз незнам

Публикувано на: 02 Сеп 2008 10:41
от diver
PESHO OT MARS написа:Може с тънка бутилка да си вадиш резервната без проблем. Знаеш че багажника е доста дълбок. И от къде ловато за 350 кинта, аз по принцип съм фен на ловато и никога не съм имал проблем с такива но чух май за некакви турски ментета ли сглобки ли и аз незнам
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7901

Публикувано на: 23 Сеп 2008 09:37
от PESHO OT MARS
Здравейте отново,
вдигам темата защото останах малко изненадан от цената на уредба която ми споменаха днес. Пратих половинката да провери в един от "фирмените" сервизи на Ловато за цена на уредба каквато искам (то не е много сложно както се вижда исках бутилка тип резервна гума емулатори на дюзите и ТАП) и се оказа че прогнозната цена е около 810лв. Вижда ми се малко височка.
Някакви идеи? sad.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2008 10:05
от Uncle Dido
Мисля, че е горе-долу нормална цена, при условие, че газовата бутилка ти е по-скъпа от обикновена пура. Пък и народа се е юрнал да слага газ, щото излиза все още по-тънко, и щот сме в БГ, има ли търсене, цената скача. Замисли се за ГИ. Има и читави за около 1300 - 1500лв., ама не губиш от мощността на колата, а тя не е толкова голяма. Пък и с ГИ разхода градско ще е по-малък.

Публикувано на: 23 Сеп 2008 10:11
от PESHO OT MARS
Дидо за съжеление съм готов да дам до 600лв. Всичко нагоре няма да може да се избие в обозримото бъдеще и следователно е нерентабилно (напоследък започнах да пиша на листче някой сметки и резултатите са доста интересни), поради тази причина отдавна се отказах от ГИ.