Страница 1 от 1

Относно последното гърне?

Публикувано на: 02 Авг 2008 00:36
от Sauros
Здравейте, колата ми е Corolla '97 година 1.3 16v. Имам желание да си сменя задното гърне. Иска ми се да е някво по-звучно, че тя таз кола се движи като стелт (което по принцип е един голям плюс). Въпроса ми е следния - може ли едно китайско, турско или някво подобно "фалшиво" гърне да окаже негативно влияние на нещо друго по колата. По принцип исках да си сложа някво хубаво, но след като ми обявиха 300 евро за ремус, се отказах. Поради тази причина си търся някво по-евтиничко от така наречените спортни гърнета. Та може ли да имам някви проблеми след смяната и ако знаете откъде във Варна да си взема нещо свястно моля да пишете. Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. Еми това е, чакам съвети. smile.gif

П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.

Публикувано на: 02 Авг 2008 08:22
от Aleksandar
Нали знаеш: "Не сме толкова богати да купуваме евтино"...

Re: Относно последното гърне?

Публикувано на: 02 Авг 2008 08:32
от diver
Sauros написа:...Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. ....

П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.
Ами сложи една тръба тогава до края biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 02 Авг 2008 08:36
от Vesko
Ако ги махнеш всичките ще е най-шумна...

Публикувано на: 02 Авг 2008 09:16
от Uncle Dido
Нискочестотно бучене не можеш го изкара от 1.3 мотор... sad.gif

Махни я тая тръба, дето ти е на мястото на катализатора, сложи резонатор. После за задното...ами има вариант там да влезе корпуса от средно за голф2 или голф3 1.8, 90к.с. Просто тръбите се режат, бележи се кое е вход - изход на корпуса и се монтира на мястото на задното. Препоръчвам ти го, защото е с добър обем, сравнително проходно, на ф50мм. После на изхода можеш да си монтираш накрайник от полирана неръжвавейка, не са евтини, но пък вечни. :whistle: После с черно спрейче го боядисваш гърнето и - ей ти Ремус! laugh.gif

Публикувано на: 02 Авг 2008 11:12
от Aleksandar
А какво е предимството на резонаторното гърне пред тръбата?

Публикувано на: 02 Авг 2008 16:48
от Uncle Dido
Резонаторното гърне е все пак шумозаглушаващо. Нищо, че в повечето случаи в него има само перфорирана тръба, увита с вата - целта е да се забавят газовете, в случая, все едно през тази перфорирана тръба да пуснеш вода - започва да пръска навсякъде от нея и по този начин на изхода излиза с по-малка скорост, или дебит в случая. Когато използваш тръба, газовете си преминават свободно, с голяма скорост и се получава неприятното звънтене в тръбите и пърдене от изходната тръба.

Ако искаш, разгледай тая тема в раздела Тойота Мания, там съм писал по-подробно в "За премахването на катализатора" :thumbsup: ! Успех!

Публикувано на: 03 Авг 2008 09:12
от Sauros
Fido Dido, като си махах катализатора първоначалната идея беше да си сложа резонаторно гърне. Обаче след кратък размисъл от страна на хората в сервиза, се достигна до решението, че няма голям смисъл колата да има 3 последователни гърнета. Така или иначе след катализатора има едно и после е крайното. Наистина след като замениха катализатора с тръба разлика в шума няма. Не се чува и това "дрънчене" което беше описано в темата за катализаторите. Разбрах че работиш в АСПО. В сайта им се споменава за TOP SPORT АУСПУСИ. Обаче не можах да ги намеря да ги разгледам. Ако може някъв линк или картинки или нещо от сорта? А също така някой ако има някакво мнение за Nes Sport или е чувал нещо да пише. Видях ги ей тука - http://www.redline-tuning.com/0/avtomob ... ta-11.html

Публикувано на: 03 Авг 2008 18:45
от agent dust
значи по магазините се продават достатъчно читави спортни гърнета. и то на много прилични цени.

ето ти рецепта;
изхвърляш всичко след двуцевката - т.е. там, където е последният преход 2-1. купуваш проходен резонатор ф50, дълъг 25-30см(тялото, без тръбите за отворите). този проходен резонатор го слагаш на 30см от двуцевката. крайното гърне пак да е проходно, с вход ф50, пак дълго колкото резонаторът(25-30см). всичко това се снажда стръби ф50. резултатът ще е звук, който щше ти пълни душата, а и колата ще върви много добре, без гадни вибрации от генерацията. двигателят ти е малък - и затова действаш по моторджийска схема - а не с огромни гърнета.

с 25см дълъг резонатор ще изкараш по-високочестотен звук с по-малко фибтрации. можеш първо да сложиш такъв и после да пробваш с 30см. такива проходни резонатори се продават на много места и не са скъпи. ремус не ти трябва, това е излишно пилеене на пари