Страница 1 от 1
HELP
Публикувано на: 01 Авг 2008 09:38
от Motos
iskam da znam kade moje da se napravi diagnostika ili po tochno da se proveri dvigatela na edna celica 1992 godina model s vdigashtite farove na edno priatelche e i poneje ne boravi s kompiutar mi zaracha da pitam,kogato e kupil kolata e pushela i sa mu kazali che ush sa gumichki na klapanite no toi gi e smenil i ne e bilo taka,kakuv moje da i e provlema i kade moje da se otstrani,kolata gori i maslo.
Публикувано на: 01 Авг 2008 09:45
от Aleksandar
Не казваш откъде си...

zz
Публикувано на: 01 Авг 2008 16:24
от Motos
ot berkovitza no tova priatelche bachka v sofia i jivee tam ta ako moje da go nasochite kum niakoi servis,kadeto si razbirat ot rabotata
Публикувано на: 01 Авг 2008 18:24
от Cosmos
Ми може да отиде в TM Auto

Публикувано на: 01 Авг 2008 19:09
от Aleksandar
Имаш ЛС

Но за диагностика може и да отиде и там
aa
Публикувано на: 02 Авг 2008 12:25
от Motos
kade tochno se namira TM auto
Публикувано на: 02 Авг 2008 12:33
от slowtraveler
TM Ауто София
бул. "Цариградско шосе" 163
1784, София
Tel: +359 2 960 4100
Fax: +359 2 960 4109
Но за толкова възрастна кола според мен е по-добре да потърси частен сервиз (колегите от София сигурно ще предложат свестен).
Не заради това, че в ТМ-Ауто няма да се справят.
Просто за ремонт сигурно ще поискат сума, съпоставима с тази, която приятеля ти е платил за цялата кола biggrin.gif
П.С. Абе човек, хората тръгнаха към хижата за празника на балкана - ти какво правиш още пред компа. Или си се забавил да гледаш бат Бойко как играе мач? biggrin.gif
zzz
Публикувано на: 02 Авг 2008 12:42
от Motos
v Greece sum choveche i shte propusna tozi praznik na balkana.Ti ot berk li si.

Публикувано на: 02 Авг 2008 12:47
от slowtraveler
В момента съм в Берковица и се кефя на хубавото време и празниците biggrin.gif
zzz
Публикувано на: 02 Авг 2008 19:50
от Motos
Niakakvi idei kakuv tochno moje da e problema s Celikata shtom ne e ot gumichkite na klapanite toi gi e smenil i pak si e prodaljilo da pushi,interesnoto e che e hodil do sega na 2-ma "maistora" i ne sa mu svurshili rabota.
zz
Публикувано на: 02 Авг 2008 19:54
от Motos
i kato e smenil gumichkite e pochnala da gori oshte poveche maslo
zz
Публикувано на: 02 Авг 2008 20:06
от Motos
v sushtoto vreme na niski oboroti niama moshnost
Публикувано на: 03 Авг 2008 13:49
от slowtraveler
Мерили ли са компресията...
Горене на масло може да стане и от износени/запекли сегменти...
П.С. липса на мощност при ниски обороти също може да е заради сегментите
Публикувано на: 03 Авг 2008 15:05
от Nedkow
Майсторите му са калпави, сложили са калпави гумички или не са ги монтирали правилно и сега някоя се движи с клапана, а маслото си тече, но според мен ще се наложи и смяна на сегменти

Публикувано на: 03 Авг 2008 19:46
от sskk87
Май сега е момента да кажа 4е и аз имах същия проблем с мойта селика!
в на4алото,смених гуми4ките на клапаните,но продължи да си гори масло, а отзад пушише като дизел:)тогава се принудих на ровя по надълбоко.Междувременно продължавах да си карам,като просто и доливах масло колкото беше нужно.Но в един момент запо4на да ми изхварля водата през разширителния съд.Та отворихме двигателя и за мое най-голямо съжеление само един цилиндър е работел както трябва.От там направих един списък на 4астите които трябваше да сменям-сегменти,биелни лагери(основните си бяха добре и не беше нужно да се сменят), вси4ките гарнитури(капак,глава,колертори,картер-последните 2 не са задължителни),термостат,филтри(маслен и въздушен),ангренажен ремък,обтягаща ролка.Вси4ко излезе към 600лв.СЕГА Е И МОМЕНТА ДА БЛАГОДАРЯ И НА GEORGI MITROVICH,ЗАЩОТО АКО НЕ БЕШЕ ТОЙ,НЯМАШЕ ДА МОГА ДА НАМЕРЯ 4АСТИТЕ biggrin.gif biggrin.gif
За работа 6те ми вземат около 300лв,като тва е най-евтиния вариант.ми общо взето е това,ако имаш въпроси пиши!
