Страница 1 от 1

Проблемчета...

Публикувано на: 12 Окт 2004 22:41
от Гост
Тия дни паднаха темперетурите и като запаля колата рано сутрин ми работи като.....трактор sad.gif .Така 3-4 секунди и после се оправи.На средни обороти го прави това.Като че ли работи на 3 или 2 цилиндъра. wacko.gif .Не ми свети лампата за инжекциона! ermm.gif От какво ли може да е това? :help: Колеги помагайте.Дайте съвет!

Публикувано на: 13 Окт 2004 08:19
от ALTEZZA
kakav viskositet maslo polzvash? ako e po gasto ima problem da se kachva na gore iz dvigatelia, osobeno na studeno vreme. bih ti preporachal da slagash 5W30 zimata.

Май не е от маслото...

Публикувано на: 13 Окт 2004 11:18
от Гост
Като купувахме колата сме сменили дистрибуторната капачка свещите и кабелте с оригинални от Тойота -Дензо.От тогава сме минали 20-25 хил километра,не ми се вярва да е от тях unsure.gif .Мисля си да не е някой датчик на мотора,но при такова положение трябва да свети лампата на инжекциона???Маслото е 10W-40 на ВР полусинтетика.И е сменяно преди месец.Няма да ми се смеете сега но го купувам от....ъъъъ....Опел. laugh.gif .Имам един приятел,който работи в Бояна Ауто и го купувам оттам.Доверили сме се на него,защото го карат директно от Германия и е произведено за техните ЕкоТек мотори 2002 год. модел и не е менте(в България почти всички масла са ментета).И на двете коли си ги купуваме от там.Вече 4 смени на колите сме правили с това масло и зима и лято караме с него и нямаме никъкви проблеми.Днеска ще я карам на диагностика doctor.gif

Публикувано на: 13 Окт 2004 22:04
от punkara
nishto i nyama na kolata! smeni masloto s 5W-40, v evropa 5w-30 trudno se namira! vzemi si go pak ot tvoya priyatel, i karai s nego prez zimata! tova trakane idva ot fakta che masloto ne se kachva vednaga nagore po sistemata!
edno profesionalno izchistvane na dvigatelyat pri sledvashtata smyana, i kachvane 5W-40 shte ti opravyat rabotata.
smile.gif

Публикувано на: 13 Окт 2004 22:23
от jamie
Абе БОСС, защо палиш и веднага - на средни обороти ?????
Моят съвет - смени си САМо масления филтър с оригинален от ТМ-АУТО. Говоря от опит. И при палене поне 10-15 секунди - ниски обороти. Дори автоматичен смукач ще е под 2000 оборота.

Публикувано на: 14 Окт 2004 01:25
от Гост
jamie написа:Абе БОСС, защо палиш и веднага - на средни обороти ?????
Моят съвет - смени си САМо масления филтър с оригинален от ТМ-АУТО. Говоря от опит. И при палене поне 10-15 секунди - ниски обороти. Дори автоматичен смукач ще е под 2000 оборота.
Ние като купихме колата преди година и половина я взехме много изгодно.Чак да не повярва човек и ни останаха пари да смениме някой неща.И отидохме в ТМ Ауто и купихме-дистрибуторна капачка,кабели,свещи,маслен филтър,въздушен филтър-всичко оригинално на Denso.Досега не сме имали никъкви проблеми с нея.Толкова пари ни спести тая количка и сме прекалено доволни от нея и аз си казах-ооо,щом е така винаги ще и купувам оригинални части-в знак на благодарност към нея. smile.gif и сега отново масления филтър и е оригинален.
А за средните обороти-като я запаля той автоматичния смукач си държи 1100-1200 об/мин и аз не пипам педала на газта докато леко загрее.Никога не я форсирам като е студена.На мене не ми е ясно ама нали 1200 об/мин са средни обороти.Ако ли пък не-извинявам се -
объркал съм терминологията.
punkara написа:nishto i nyama na kolata! smeni masloto s 5W-40, v evropa 5w-30 trudno se namira! vzemi si go pak ot tvoya priyatel, i karai s nego prez zimata! tova trakane idva ot fakta che masloto ne se kachva vednaga nagore po sistemata!
edno profesionalno izchistvane na dvigatelyat pri sledvashtata smyana, i kachvane 5W-40 shte ti opravyat rabotata.
smile.gif
Мерси за съветите,но аз грешно обясних blushing.gif .Не трака колата а работи неравномерно-мени оборотите и работи,като че ли е запушена.Все едно работи на 2-или 3 цилиндъра.Мисля си дали не е датчик на темперетурата или запушени дюзи.Ако за запушени дюзите винаги ли го прави това или само докато загрее?Какви са симптомите?само че сега много трудно се намира диагностик sad.gif От дясната страна под капака пред въздушния филтър има един куплунг-пише на него DIAGNOSTIS.Би трябвало в квалифициран сервиз да се направи диагностиката за минути.За съжаление няма и в ТМ Ауто програма за нея и такъв куплунг за диагностика, а би трябвало-не е толкова стара колата 95 год е ,и не е някъкъв специаллен модел. unsure.gif А на други диагностици не ми се ходи-нищо не разбират и само ти зимат парите.Знам го от личен опит.Това е много болна тема за мене-да намеря добър диагностик. :help: колеги дайте съвет.

Публикувано на: 14 Окт 2004 07:05
от punkara
trybav ti edna zica 3-4cm, edin moliv i edin list hartiya. otvaryash kapachkata diagnostika, davash na kuso s kabela TE1 i E1 syadash na sedalkata, davash kliucha na ON (bez da zavurtash na starter) i pochvash da gledash datchika na injekciona na tabloto, toi shte miga i ti shte pishesh. za podrobni instrukcii viz tuka:
http://www.off-road.com/toyota/tech/codes/

mislya che kircho nikolov, beshe postnal, oshte po dobur site za tezi kodove, neotdavna na cluba v dir.ba, taka che ako iskash idi na nego.

posle pishesh tuk, koi kodove ti e dala greshni (ako izobshto ima takiva) i shte mu mislime.
uspehi,
punky :thumbsup: wacko.gif tongue.gif

Публикувано на: 14 Окт 2004 08:11
от ALTEZZA
koe e lampata za datchika na injekciiona, predpolagam stava vapros za Check Engile lampata?
a i oste edin vapros, v Evropa 95 modelite imat li OBDII ?

Публикувано на: 14 Окт 2004 13:37
от Kiril Nikolov
ето го линка за diagnosis, обаче доколкото разбирам е само ако ти свети лампата по принцип - тогава ще има ефект от diagnosis mode -

www.troublecodes.net/toyota

Публикувано на: 15 Окт 2004 21:34
от Гост
Мерси на всички за съветите.Засега колата се поорави.Може да е била позапушена, но ако пак направи тоя номер ще търся кардинално разрешени на въпроса. :thumbsup: smile.gif