Клапа във входящите колектори
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
mersi za linka spored grafikata izliza 4e mo6nosta 6te padne v srednite oboroti, vqrno i 4e pri men kolata kato udari 5000 i po4va da vurvi pove4e i dosta se promenq vzuka no dosega si misleh 4e e ne6to svurzano s tova 4e sum na gaz i 4e prehvurlq na benzin ili ne6to takova. sega se opitvam da osmislq za6toto kato e zatvorena klapata nali po tozi na4i 6te svalq nalqganeto na vhodq6tiq vuzduh, za6to se vdiga mo6tnosta. Ako do nqkolko 4asa ne go razgadaq 6te pitam pak laugh.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
hahahaha razgadah go. Spored teoriqta 4e pri razli4nite oboroti kolektorite trqbva da budat s razli4ni razmeri za po efektivna rabota. Ta pri niskite oboroti e zatvoren i po tozi na4in se edno e po maluk i dvigatelq raboti po dobre koeto pre4i po golemite 6toto dvigatelq nemoje da drupne dostatu4no vuzduh togava se otvarq taq klapa i ei go na di6a kolkoto si 6te Tova pone razbrah. Drugiq izvod be6e 4e ako go ostavi6 otvoren prez cqloto vreme nqma da useti6 razlika pone taka tvurdqt nqkvi horica. Lubopitno mi e kakvo 6te stane dove4era na testa.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Изобщо не знаех че има 3с с твис,,,но при 2ри ген,,какъвто е на 5ти ген селика пише:bad_dog написа:Е, и?rudolf написа:мотора е 3С-ГЕ,селика; 5 генmaggkrabar написа:TVIS. намира се точно във фланецът, с който колекторът се закрепва за главата. виж колко рънъра имаш - 4АГЕ е с 8 рънъра, под 4500 работят само 4, останалите се пускат нагоре
http://en.wikipedia.org/wiki/3S-GE
,,не че няма блу топ 4аге- в ае92 де:)
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ако блокираш ТВИС-а - колата гаранция ще е по-зле в ниските. ако тръгне по-добре, значи има някакъв проблем. "пипането" на ТВИС-а се свежда единствено до неговото махане - за да върви колата по-добре на високи обороти. прави се на бегачките - при тях няма никакво значение какви са ниските, работят само на яка ръчка и на високи. махането на ТВИС-а или блокирането му в отворено положение влошава ниските. тогава се усеща по-рязка разлика във вървежът в ниски и високи - струва ти се, че колата изведнъж се отпушва. по принцип преходът при смяна на фазите на ТВИС-а не е чак толкова голям - има много причини една кола да върви лошо на ниски, но изправен ТВИС в никакъв случай не е една от причините.
status: за БАН
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
явно е друга система, обаче на моята корола също има някакви клапи във всмукателните колектори. дори на тези които са пластмасови, се разтракват и трябва да се сменят след известно време.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo_effect
Намери един gtech и премери времена. Според мен само си внушаваш , ама ако те кефи си карай така
Намери един gtech и премери времена. Според мен само си внушаваш , ама ако те кефи си карай така
bad_dog написа:http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo_effect
Намери един gtech и премери времена. Според мен само си внушаваш , ама ако те кефи си карай така
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
toi i da sloji gtecha nqma da izleze ni6toto 6toto kato q ru4ka tq pod 5000 ne pada,a nad 5000 po princip sa si otvoreni, no tazi subota 6te pomolq da mi dadut edin i 6te probvam na moita.bad_dog написа:http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo_effect
Намери един gtech и премери времена. Според мен само си внушаваш , ама ако те кефи си карай така
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
moje i da ste pravi 4e si vnu6avam,i poneje razbirate pove4e ot men,6te sa saglasq s vas i dove4era 6te si q zatvorq pak tazi klapa,NO predi tova 6te napravq edin test: 6te dam kolata na nqkoi priqtel da napravi 1-2 krag4eta (bez da mu kaja kakvo sum pravil),posle 6te napravq klapata kakto si be6e predi-i 6te vidim dali 6te otkrie nqkva razlika.
Ina4e zanapred 6te si karam kolata kakto sa si q napravili v zavoda,vse pak vsi4ko e mislene ot injineri.)))
Ina4e zanapred 6te si karam kolata kakto sa si q napravili v zavoda,vse pak vsi4ko e mislene ot injineri.)))
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
клапата не е една.и не е клапа а са дросели само на четири от общо 8 всмукателни клапана.ВИЖ ТОВА:http://www.autozine.org/technical_schoo ... gine_2.htm
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта