Страница 1 от 2
Toyota celica 1.8 VVT-i
Публикувано на: 18 Май 2008 11:49
от Gopi
Здравейте и поздрави за полезния форум.
Предстои ми покупка на кола и като че съм се спрял на селика 1.8 VVT-i. Прочетох доста интересни и полезни неща за колата, но от предишен опит с по-немасови коли (Volvo 480) ме интересува как стои въпроса с поддръжката на такава селика. Намират ли се части (ламарини, фарове, ходова част). Горе долу как вървят като цени. В общи линии ме интересува всичко свързано с поддръжката на тази кола.
Прочетох тук, че за разлика от много други коли няма нещо, което конкретно да дава проблем и да се внимава за него са мо като при покупка на всеки един употребяван автомобил. От други чуждоземни сайтове също прочетох доста добри отзиви за надежността на колата, така че само въпроса с поддръжката и цените на частите не ми се изясни.
П.С. Всяка една допълнителна информация за колата ще е от полза.
Публикувано на: 30 Май 2008 12:28
от madafaka
Бате тфа ми е любимата кола

в близко бъдеще и ас ще си взимам такава ако даде Господ

Колата е перфектна направо няма такава друга...просто е уникална!!
Някаде четох ама не съм сигурен за кои точно модел (1.4 ... 1.8 ) че няма ремък а е с верига и не се сменя никога.....
Четох че ако не е карана мн време раждасвали дисковете на спирачките, тфа да погледнеш,че и те не са евтини! Също ако можеш преди да си я купил да се разбереш с продавача да я видиш на Стенд щото по наще пътища ти требват Яки амортесиори за тая ниска кола.... ( аз така се преебах като си купих Пасео-то и на 2рата седмица се виде че ми е испушил предния, та сменявах и двата...)
Ламарини мисля че в българия много трудно ше си намериш щото си е редък модел, така че гледаи да не я удряш

)
Частите по тия по големите сервизи доставчици там ИнтерКар ала бала незнам ама не се надяваи да са като за Голф

)) скъпички са сигурно ама не и чак па ненормално много. Много внимаваи като си я избираш само да и е Всичко читаво ама Всичко! и при наи малкия шум които те притеснява питаи там щото на такива коли се "разгадават" проблемите само в Тоиота Мобиле сервиза.... а там дерат кожа яко.
Ако си намерил некфа яка оферта даи линк да вида и ас за кфо става дума... В България са от 15 до 18-19К(мои личен съвет е да се пазариш ЯКО щото не ги купуват много много тоя модел в Бг и търгашите немат голем избор особено ако уцелиш некои каде нищо не е продал 1-2 седмици напрао може да ти смъкне 2-3К от тфа каде е обявил) В един англииски саит намерих една тъмно син металик (само джантите беха малки) за 3600 Лири което е около 10 бона... ( само дето е с десен волан) ама ебаго тая уникална кола 6е я карам и със волан в багажника !

))
Публикувано на: 30 Май 2008 16:52
от diver
madafaka написа:...не съм сигурен за кои точно модел (1.4 ... 1.8 ) че няма ремък а е с верига и не се сменя никога........
Мадафака, не знам в Перник как е, ма тук не говорим за голф...Не ми е извесна селика с 1.4 мотор....
:)
Публикувано на: 12 Юни 2008 22:43
от celica_vvti
здравейте и от мен.
За да не пускам нова тема,ще използвам тази.И без това не го осветихте 4овека,искам да ви питам пак за селика VVT-I ,щото мисля да си взимам
моля ви пишете вси4ко каквото знаете за модела
:0
Публикувано на: 13 Юни 2008 20:48
от celica_vvti
аре бе хора,кажете нещо
Публикувано на: 14 Юни 2008 01:38
от Georgimitrovich
kaji kakvo te interesuva

Публикувано на: 14 Юни 2008 20:20
от celica_vvti
интересува ме вси4ко за нея пи4,щото се колебая между бмв е46 купе,но селиката е по уникална
интересуваме здраво ли е ока4ването за наште пътища?щото ми писна,имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
Публикувано на: 15 Юни 2008 19:31
от diver
celica_vvti написа:интересува ме вси4ко за нея пи4,щото се колебая между бмв е46 купе,но селиката е по уникална
интересуваме здраво ли е ока4ването за наште пътища?щото ми писна,имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
при всички положения е по-здрава от аудито....маслото си е масло, частите не са по-скъпи от тез на БМВ примерно...за харчене гаранция ще лапа по-малко от баварката като е твърде вероятно да върви повече....счупил съм няколко БМВ и съм имал няколко тойоти....
Публикувано на: 16 Авг 2010 13:22
от bordelov
zdraveite i ot mene

.. iskam da vi pitam v toyota po-malko ot 1500 lv shte me opravqt li da e obsluja !!! mersi predvaritelno
Публикувано на: 16 Авг 2010 13:50
от slowtraveler
Какво разбираш под 'обслужване'? Смяна на двигател и ск.кутия
Ако имаш предвид смяна на масло за 1500лв доста пъти ще го сменяш..
Публикувано на: 16 Авг 2010 13:53
от Bass_Man
celica_vvti написа:.........................
........................имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
Я сега да видим къде са хората със здравите окачвания на Ауди ?
celica_vvti написа:
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
Частите не са по-скъпи но ги няма във всяко едно магазинче на Симеон . Слабата страна е , че не е достатъчно мощна и изглежда по-спортна от колкото всъщност е . За да ползваш максимално евтини части гледай да си вземеш някаква каквато е имало и в щатите .
Относно обслужването това не е " икономично , еластично , евтино и тн . TDI " така , че цената на ремъци и ролки си е нормална .
Публикувано на: 18 Авг 2010 20:10
от bordelov
slowtraveler написа:Какво разбираш под 'обслужване'? Смяна на двигател и ск.кутия
Ако имаш предвид смяна на масло за 1500лв доста пъти ще го сменяш..
E sys sigurnost ne pitam za dvigatel i skorostna kutiq

.... interesuva me smqnata na vsichki konsumativi sled 50 hil. km kato maslo filtri ... i tnk

Публикувано на: 18 Авг 2010 21:03
от diver
bordelov написа:slowtraveler написа:Какво разбираш под 'обслужване'? Смяна на двигател и ск.кутия
Ако имаш предвид смяна на масло за 1500лв доста пъти ще го сменяш..
E sys sigurnost ne pitam za dvigatel i skorostna kutiq

.... interesuva me smqnata na vsichki konsumativi sled 50 hil. km kato maslo filtri ... i tnk

По-евтино от на алди 2.5ТДи в пъти laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Харесваш си колица марка модел вид матор после дрън дрън по телефона у джапан партс например, или питаш у секция купува продава и или сервизи и магазини.. Пример ролки ремъци масла филтри тойота карина 450лв. За старлета ми беше подобна цифрата.
за пример алди 2.5ТДИ само труда е малк оповечко

Публикувано на: 18 Авг 2010 21:15
от slowtraveler
На Авенсиса 1.6 VVT-i в официалния сервиз доколкото си спомням обслужването бе около 280лв...
Разликата с 1.8 VVT-i може да е само в 100-200гр масло...
1ZZ-FE и 3ZZ-FE са с верига...
П.С. сигурно ще трябва да смениш и свещи, така-че сумата ще е малко по-висока...
Публикувано на: 25 Авг 2010 12:19
от lomax
Човече, зимай няма да съжаляваш ...
Това че изглежда по-спортна от колкото е можем да поспорим.
Части бол , кеф ти ибей кеф ти Евро 07