Страница 1 от 1
					
				задна чистака
				Публикувано на: 10 Фев 2008 17:38
				от ivobox
				колеги цяла зима не ми работеше задната чистачка на Е11-ката и сега като се затопли малко пък почна да бачка ама непрекъснато - дори на OFF. побърках се. сега съм я изправил за да не стърже поне че на сухо.
някоя имал ли е подобен проблем.
			 
			
					
				Re: задна чистака
				Публикувано на: 10 Фев 2008 17:42
				от rudolf
				ivobox написа:колеги цяла зима не ми работеше задната чистачка на Е11-ката и сега като се затопли малко пък почна да бачка ама непрекъснато - дори на OFF. побърках се. сега съм я изправил за да не стърже поне че на сухо.
някоя имал ли е подобен проблем.
ми незнам,,,ма мен ми прилича на ключе,,,свали го и ако като го откачиш от буксите-спре начи е то,макар че няма от какво друго да е,щом работи и на офф.
от някъде си дърпа +,едва ли е от кабели..
 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Фев 2008 18:05
				от ivobox
				най-вероятно +а е от ключето ама може и някъде по веригата до край макар че и аз се съмнявам че е от кабели.
там при ключе си нямам и идея как се отваря. абе ще започна отзад напред - от моторчето на чистачката...или е там или при меката връзка на багажника или ключето
аман от ремонти по студ  
 
 
то тази история е като онази за тойота форума: мн съм недоволен от моята  тойота........250к и ми се развали чистачката.....ще сменям марката  biggrin.gif  biggrin.gif
 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Фев 2008 18:55
				от slowtraveler
				Да не би да е от ключа, който е в двигателчето и връща чистачката в нулево положение?
Ако там е дало на късо, (може да е обърнало някоя пластинка, която се пързаля по един диск), то тогава чистачката винаги ще си мисли, че трябва да поработи още малко, докато стигне до нулево положение, и няма да спира....
Но може да е и другаде - ключа на таблото или някой куплунг или някой стопен кабел (ако е била замръзнала чистачката и се е мъчила дълго време на едно място).
Трябва да се замери какво идва на куплунга на двигателчето.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Фев 2008 23:02
				от ivobox
				slowtraveler написа:
Трябва да се замери какво идва на куплунга на двигателчето.
абсолютно си прав