Страница 27 от 30

Публикувано на: 14 Апр 2009 10:50
от ALTEZZA
smb написа:kakto znaesh faktorite za ikonomichnosta sa mnogo i trqbva da se vodi prodyljitelna statistika, za da se kaje s po-golqma tochnost koe e po-ikonomichno, no tova e za druga tema
tai de, az po sluchaia dnes otnovo Shell zaredih, pak da vidim...

Публикувано на: 14 Апр 2009 17:48
от ugabuga
a promeniashtoto se v momenta vreme kak tochno go presmetnahte v smetkata :) shtoto tampaturata vunka kakto se zatoplia v momenta moje da prichiniava placebo effect malko :)

Публикувано на: 14 Апр 2009 20:18
от ALTEZZA
i tova go znaem, az poprincip si znam kolko mi harchi kolata i zimata i liatoto. vse pak 2mpg si e goliama razlika, bi triabvalo da ia hvana vednaga wink.gif

Публикувано на: 26 Апр 2009 19:00
от LordDigital
Според мен тоз Тунинг АртиКУЛ стои мноогоо по-добре на ГЛЕЗЛАТА :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Изображение

Публикувано на: 03 Юни 2009 08:44
от LordDigital
Малко да драсна по-интересните неща ,че отдавна не съм писал.

Имаше некво тракане и виене от край време от трансмисия/диференцял. Реших да сложа един резервен дифф ,дето го взех като съвсем скоро Rebuld-ван от jawsgear. Закарах го на професор Антонов за преглед ,и той като го завърте вика ... аа некои хамериканец си е оставил пръстите вътре ,ша требе да отваряме.

Ето какво намерихме вътре

- Резултат то некоректно подбрана шайба ,използвана за изключително популярня шайба тунинг на тия шперове - двата ретайнера на пружинита строшени:

Изображение

Изображение


- Резултат от изплзването на некакъе иЕван Ratech лагерн спесър (като оргиналния японски струва 10 кинта!) - вдълбаване във опашачния лагер:

Изображение




Счупените части ги има само във един склад на майната си ,та решихме да вземем чарколяк от моя дифф - дето си мислех ,че е фира. Да ма като го отворихме се оказа ,че е почти перфектен. Като резултат свалих и трансмисията да търсим белята вътре. Само да уточня ,че трансмисията е на над 250 000км като последните 50 000 съм я карал аз ,а колата ми е мапната или за газ до долу или без газ:)

Изображение

Изображение



Та нищо нередно не се намери във трансмисията ,закарах и резервната и нея да отвори да погледне - там пак и синхронизаторите беха като нови та реших да я кача нея. Е определено бех забравил да сложа пилотния лагер ,но шопу е казал ,че ОНО ми не Требе :wink:


И не на последно място - ходихме малко да покараме. Естестено излезнаха разни проблеми ма мисля ,че са лесно остраними. На видето има една обиколка (пистата е към 6 километра и все още я чуствам ужасно неРитмична ,отпреде е Димитър със М3-ката):

http://www.youtube.com/watch?v=Vo5S3PNo ... annel_page

Публикувано на: 06 Юни 2009 15:39
от The General
Снощи прочетох всичките 28 страници на един дъх,
евала за ентусиазма и успех занапред :thumbsup: .

Публикувано на: 07 Юни 2009 20:40
от LordDigital
Поради насмиляна трансмисиа на CRX-а ,пробвах малко супрата със новия мотор на спъната писта:

Изображение




Ето и едно OnBoard-че от сутришното каране ,следобяда бех доста по-добре въпреки че возих хора във колата.

http://www.youtube.com/watch?v=AKUdFsJ3 ... annel_page

Публикувано на: 07 Юни 2009 21:10
от Japanese_fever
BRAVO, Lorde! laugh.gif :thumbsup:
Mnogo me izkefi kato q izkara na drift po sredata na onq zavoi! biggrin.gif
Abe mnogo kus course sa naprivili tiq ot BMW, ue?!? wacko.gif

Публикувано на: 07 Юни 2009 22:09
от Uncle Dido
Лорде, тая зелената гривничка на лявата ръка - алл инклузив ли е?!

Публикувано на: 08 Юни 2009 08:48
от ugabuga
s tva agresivno karane ako kajesh che i nito edin konus ne otnese evala pravim :-D

Публикувано на: 08 Юни 2009 22:04
от LordDigital
Japanese_fever написа:BRAVO, Lorde! laugh.gif :thumbsup:
Mnogo me izkefi kato q izkara na drift po sredata na onq zavoi! biggrin.gif
Abe mnogo kus course sa naprivili tiq ot BMW, ue?!? wacko.gif
ugabuga написа:s tva agresivno karane ako kajesh che i nito edin konus ne otnese evala pravim :-D
Mi sutrinta si mileh che leko drift tam pomaga ,ma posle se okaza che ne e syvsem taka:) Inache ***-sa e kys ,stoto za tolkova stiga pistata - az go vziamah za 40.0x za Dimi za ~38.00 (M3 na full slicks).

Speecialno toz run ne vzeh nito edin cone ,to si lichi na vratata vednaga sled pyrviq slavom kak namalqvam super mnogo ,ne beshe predvidena za parahodi sys zatvorena zadnica i beshe golema myka dokato pocna da i ocelvam max velocity-to sledobqda:)

Публикувано на: 08 Юни 2009 22:05
от LordDigital
Fido Dido написа:Лорде, тая зелената гривничка на лявата ръка - алл инклузив ли е?!
Razbira se - i k*rvite i teh daze sa gi vklucili vyv "paketa" :whistle: Inache taz lenta q davat sled kato podpises dokument ,che ako nesto stane na pistata nama da sydis organizatorite wink.gif

Публикувано на: 08 Авг 2009 16:51
от LordDigital
Интересн ден беше вчере ,със двете Супри на Дайно - единствения логистичен проблем беше ,че немаше как да ги карам и двете:)

За таз резултата беше 387 коня на колелата. Ниската цифра е нормална ,имаики във предвид че поради огромната разлика във натоварването със пътя където таз кола е тюнвана ... AVC-R-а се бъгяса и гледам ,че не е надувал над 12.5psi... Единственото неОчаквано е ,че със тез валове требеше до поне 7000 оборота кривата да е почти равна ,а на 6600 се стоварва което е малко рано. Може би е крайно време да махна тесния ауспух (които са оказа межу другото ,че бил за Хонда Прелюд) :whistle: Иначе анализа ми показва че при смени от 2-ра до 3-та и от 3-та до 4-та ме хвърля във зони със над 90% от мощноста - тва мисля ,че е доволно широк PowerBand smile.gif smile.gif

видео:

http://www.youtube.com/watch?v=4Edsl4xD ... annel_page

Графика от Дайно:

Изображение



Графика от Логера:

Изображение

Публикувано на: 09 Авг 2009 15:24
от Bass_Man
Аве Лорде не би ли трябвало тоя Ауспух да почервенее ако ти убива толкова много мощност ? Пък и да те рестриктва точно на 6000 rpm ?

Публикувано на: 09 Авг 2009 16:53
от ugabuga
basmana konkurira japanesa s izkazvaneto toia put :-D