Пера на волана Рав4 ХА30
Публикувано на: 16 Окт 2025 10:18
Здравейте. Наскоро закупих Рав4, ХА30, фейслифт, 2.2 150 коня, автоматик. Личи си че волана е в отлично състояние и 99% е претапецирван.
Тааа, има пера на волана който не работят като дам от D на М. При вас как е? Работят ли? Тъй като, четох на места, че въпреки наличието на пера, софтуерно е заключено. Като заготовка един вид и само от Тойота сервиз може да се активира.
Или
При претапецирването да са бутнали някоя жичка, защото и темпомата не работи. Чест проблем е лентовия кабел (жълта шайба). Или отново да се "хвана" за кофти монтаж при слагане на волана след претапецирването.
Ясно е, че си трябва сервиз, но вълнува ме това за перата как стои въпроса
Тааа, има пера на волана който не работят като дам от D на М. При вас как е? Работят ли? Тъй като, четох на места, че въпреки наличието на пера, софтуерно е заключено. Като заготовка един вид и само от Тойота сервиз може да се активира.
Или
При претапецирването да са бутнали някоя жичка, защото и темпомата не работи. Чест проблем е лентовия кабел (жълта шайба). Или отново да се "хвана" за кофти монтаж при слагане на волана след претапецирването.
Ясно е, че си трябва сервиз, но вълнува ме това за перата как стои въпроса