Страница 1 от 1

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 13 Май 2024 18:58
от BG18
Здравейте колеги,

Имам следния проблем с 220д. Имам усещането, че когато двигателят се загрее (преди перките според мен), колата става тромава и не иска да върви както трябва. Когато е студена, всичко е наред. Колата няма DPF и е с деактивиран EGR.

- Диагностирах и не показа грешки.

Благодаря!

+++
При ниски обороти се чува едно вибриране, което идва от средата и май от дясната страна на автомобила(кокпита отвътре?). Искам да разбера дали някой друг е имал подобен проблем и какво би могло да го причини.

на около 2000 оборота няма сила, а след 2300-2500 оборота започва да губи мощност, като спира някъде около 3500 оборота. Премахнати ДПФ и софтуерно премахнат ЕГР.

Ще съм благодарен за всякакви съвети или идеи за отстраняване на проблема.

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 13 Май 2024 20:28
от iovkito
Който е махал карантиите, толкова си е свършил работата.

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 13 Май 2024 20:57
от BG18
И някаква идея?

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 13 Май 2024 22:01
от gena_bs
Връщане на заводския софт, читав диагностик, правилно и пълно изключване физически на DPF и EGR.
Внасяне на съответните корекции в оригиналния софт и зареждането му в компютъра на автомобила.
Един Господ знае кой, какво и как е "изключвал" по автомобила.
Обикновено изключват с диагностичен адаптер опциите за поява на грешките по DPF и EGR. Но ти взимат парите, все едно са направили всичко - физически и програмно. И след няколко километра си пак в "киреча".
Симптомите, които си описал са за запушен DPF.
За какъв дявол си правил такива "процедури"?

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 09:00
от BG18
Изкъртиха ДПФ-а и ги премахнаха софтуерно… Не знам дсли наистина е от това.


Има ли начин сам да видя/налучкам дали са ме @$%

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 09:32
от gena_bs
Интересно ми е какво точно очакваш от форума?
След като дори не знаеш какво и как конкретно са правили по автомобила ти.
Освен DPF има и катализатор, вероятно. Ако не са отваряли (рязали) металния обем, в който те се намират, твоите проблеми тепърва започват.
За софтуерното "премахване" на екологията въобще мълча...

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 09:42
от BG18
Например някои да ме посъветва.. Как и какво трябва да направя, а не някои еколог да се опитва да ме нахрани..


Аз ако бях майстор, нямаше да съм тук

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 09:59
от slowtraveler
Колега, встрани от еко-модификациите, не виждам какъв съвет би очаквал освен 'отиди на свестен майстор'...
Както се вижда - не знаеш със сигурност какво точно и КАК е пипано по автомобилът ти. И какво е състоянието му... Съответно едва ли би могъл сам да провериш и да отговориш на прости въпроси, като дали параметрите на SCV са правилни, дали турбото е ОК и т.н... Горното съвсем не е упрек - никой не е длъжен да ги знае тези неща. Но как да се каже дали в сервиза са те на@№$% когато и ние няма как дистанционно да знаем какво точно са правили и как са се справили.

Както многократно сме обсъждали - вярно, че DPF има някакъв ресурс, но много често се премахва DPF заради друг, по-сериозен проблем с автомобила.
Просто започва ДВГ започва да не работи както трябва поради някаква причина (например SCV, турбо, дюзи, износване) и започва да пуши. А ДПФ не позволява цялата тази гадост да излезе да я дишаме и се задръства...
И най-лесното за 'не-еколозите' е да премахнат ДПФ, ама основната причина вероятно съвсем не е в него, и постепенно основната причина 'изплува' с много пушек и т.н. :)
Така, че за мен премахването е грешка (и то дразнеща - особено като си на пътя след такъв tooth.gif )...

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 10:54
от Ивайло Димов
Мен ми прилича на тръгнала турбина ,не добре премахнати софтуерно EGR и DPF ...Българина обича да кара турбо дизел -хубава динамика в ниските и средни обороти при условно нисък разход на гориво .Но ,винаги има едно НО което осира цялата концепция ,а именно факта че повечето от колите с такава моторизация са някоя си употреба и то на много километри .И цялата периферия около ДВГ си има определен живот ,консуматив който в един момент трябва да се подмени ,а това е скъпо удоволствие и то много скъпо ,в някои случаи като теглиш чертата се оказва ,че да си вкараш автомобила в релси си платил сума която надхвърля покупната цена .Почва се с DMF съединител,дюзи ,турбина ,помпа за високо налягане ,EGR ,DPF ....оправяш едно то се чупи друго .Ама колата има и окачване и спирачки и като почнеш да я обслужваш като да е в ред всичко и те сумите се трупат лавинообразно.

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 11:10
от gena_bs
Понеже колегата не иска да го "хранят", не смятам да го разпитвам по-подробно.
Просто защото е безсмислено.
Вече има една подобна безполезна 10+ странична тема във форума, която преди малко повдигнах от чисто любопитство...
Желая успех в намирането на достатъчно финансиране за решаване на заявения проблем!

Проблем с 220д когато загрее

Публикувано на: 14 Май 2024 19:43
от WoLF
Както се каза по-горе, колата иска основен преглед кое до къде е. Променливите са просто прекалено много при пипана кола...