Препоръка за проверен кадърен газаджия - Бургас
Публикувано на: 06 Окт 2023 19:54
Извинявам се, че въпросът ми не касае Toyota!
По преценка на модераторите, темата може да се изтрие.
Колата е на комшия, който предполагам, не е присъствал на монтажа.
От няколко разговора с него и сериозно ровене в нета от моя страна, научих следното:
1.Автомобилът: Ford Kuga'10 MKI, двигател D5 2.5turbo бензин 200hp (код на Ford HYDB) - Volvo; разпределено впръскване Bosch Motronic MP9.0 (не съм сигурен за модела точно), не direct. AISIN AS-55-51SN (AF33) 5ст. автомат, 4x4. Нов внос и практически веднага се газифицира.
2.Газовата уредба: A.E.B. (Landi Renzo Group) с OBDII , монтирана преди месец, неизвестен модел и компоненти.
"Специалистът" изключил OBDII, защото имало проблем със скоростната кутия???
3.Проблемът: високо налягане на бензина в рейката. Грешки и трудно палене след изключване на двг на газ.
Това поколение двг имат датчик за налягането на бензина и PWM управление на помпата, съответно.
Същият двг на Volvo се вгражда както на S60, XC70, XC90, така и на Jaguar, Ford Mondeo, S-MAX и т.н.
Проблемът, естествено, го няма на бензин и се е появил след инсталацията на газовата система.
4.Опити за решение: Инсталирани до момента 3 броя Petrol Pressure Emulator на A.E.B. без никаква разлика. Последните два https://www.aeb.it/en/product/petrol-pr ... mulators/- програмируеми и по каталог на фирмата точно за този модел Kuga и двигател HYDB. Твърди се, че поне последният е доставен програмиран за Kuga. Програматорът https://www.aeb.it/en/product/aeb011n-a ... emulators/ струва 220лв. и се ползва основно за аванс процесорите. Явно в този сервиз го нямат.
Емулаторите идват с детайлно описание за свързване към инсталацията на автомобила, означени букси, пинове, цветове на проводниците.
Нямам идея какво толкова може да се обърка при инсталирането им!
5.Стигнало се е вече до предложение от страна на "специалистите" за демонтаж на газовата и връщане на парите.
Молбата ми е, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или знае газаджия в Бургас, който успешно го е разрешил, да помага!
По преценка на модераторите, темата може да се изтрие.
Колата е на комшия, който предполагам, не е присъствал на монтажа.
От няколко разговора с него и сериозно ровене в нета от моя страна, научих следното:
1.Автомобилът: Ford Kuga'10 MKI, двигател D5 2.5turbo бензин 200hp (код на Ford HYDB) - Volvo; разпределено впръскване Bosch Motronic MP9.0 (не съм сигурен за модела точно), не direct. AISIN AS-55-51SN (AF33) 5ст. автомат, 4x4. Нов внос и практически веднага се газифицира.
2.Газовата уредба: A.E.B. (Landi Renzo Group) с OBDII , монтирана преди месец, неизвестен модел и компоненти.
"Специалистът" изключил OBDII, защото имало проблем със скоростната кутия???
3.Проблемът: високо налягане на бензина в рейката. Грешки и трудно палене след изключване на двг на газ.
Това поколение двг имат датчик за налягането на бензина и PWM управление на помпата, съответно.
Същият двг на Volvo се вгражда както на S60, XC70, XC90, така и на Jaguar, Ford Mondeo, S-MAX и т.н.
Проблемът, естествено, го няма на бензин и се е появил след инсталацията на газовата система.
4.Опити за решение: Инсталирани до момента 3 броя Petrol Pressure Emulator на A.E.B. без никаква разлика. Последните два https://www.aeb.it/en/product/petrol-pr ... mulators/- програмируеми и по каталог на фирмата точно за този модел Kuga и двигател HYDB. Твърди се, че поне последният е доставен програмиран за Kuga. Програматорът https://www.aeb.it/en/product/aeb011n-a ... emulators/ струва 220лв. и се ползва основно за аванс процесорите. Явно в този сервиз го нямат.
Емулаторите идват с детайлно описание за свързване към инсталацията на автомобила, означени букси, пинове, цветове на проводниците.
Нямам идея какво толкова може да се обърка при инсталирането им!
5.Стигнало се е вече до предложение от страна на "специалистите" за демонтаж на газовата и връщане на парите.
Молбата ми е, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или знае газаджия в Бургас, който успешно го е разрешил, да помага!