Страница 1 от 3
					
				Потропване на Corolla
				Публикувано на: 15 Сеп 2007 00:09
				от Wish1981
				Айде здравейте и от мене.Гледам че много хора са очаровани от Corollata (1.3;12 valve), и аз имам такава тривратка,върви като изоглавена на газ на бензин на к'вото пуснеш.Наскоро скъсах ангренажен ремък (смених го преди 6 месеца) и въпреки че много хора ме уверяваха че тоя модел тойоти имали защита,в крайна сметка се изкривиха 3 клапана и с ремонта и шлайфане на глава,клапани,нови гарнитури и т.н олекнах с около 350 лв.Но както и да е.С'я пак съм на пистата  

 .Та мойто питане е относно потропване на предницата.Смених неотдавна шарнири,амортисьори не са,един приятел каза че са тампони на носач но реших и вас да ви попитам вас дали имате идея к'во е.Интересно е че е само в дясно se усеща това почукване и то като ускорявам или като намалявам.Другото питане е за бензина.Неще въобще да запали на бензин.Преди нямаше никакви проблеми на безнин,даже и зимата палеше от раз.Сега обаче "въртя ключа" доста обаче неще и неще.Може би  щото я карам предимно на газ.Помягайте.10x предварително  

 .
 
			
					
				
				Публикувано на: 15 Сеп 2007 02:24
				от domi
				Никакъв опит със въпросния модел, но тропането звучи като сдал амортесьор. Може да бъде много работи, де, сигурно ще е хубаво да смениш всички тампони и прочее...
			 
			
					
				
				Публикувано на: 15 Сеп 2007 14:48
				от Wish1981
				Мерси много на Domi но се надявам да е някой тампон щото амортесьорите са бая парички,но ако е,ще трябва да се сменява няма как.Мерси отново. biggrin.gif
			 
			
					
				
				Публикувано на: 15 Сеп 2007 15:46
				от Xeku
				Тампоните на носачите са обичайна и логична причина, провери си цялата предница, все ще има някоя стара гумена втулка, която да ти прави проблеми!
			 
			
					
				
				Публикувано на: 15 Сеп 2007 22:12
				от agent dust
				или тампон по двигателя и скоростите
ако си с карбуратор - сипи хубав и пресен бензин, и почисти карбураторът със спрей за карбуратори - напръскай го отвън, изчакай, запали колата, пусни я на бензин и като подаваш газ пръскай със спреят в дроселът - като гледаш да форсираш добре да не изгасне. тези карбуратори са доста прецизни и понякога от газта се запушват жигльорите. ако си инжекция - пак същата процедура, но пръскаш по дебитомер или направо в дроселът ако нямаш дебитомер
			 
			
					
				
				Публикувано на: 16 Сеп 2007 00:29
				от LEXUS
				Zalagam na tamponi na nosachite.
			 
			
					
				потропването
				Публикувано на: 04 Окт 2007 22:51
				от shirosama
				Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
			 
			
					
				запалването
				Публикувано на: 04 Окт 2007 22:55
				от shirosama
				При мен имаше проблем при запалването. Никога не си сипвай от Шел Ви Пауър бензин.Това е смърт за горивната система.Вдига всички боклуци от системата и ги вкарва в дюзите и т.н.А в твоя случай сипи повече бензин от нормалния 95 и смятам, че ще ти се оправи положението. Най-вероятно трябва да смениш горивния филтър. Сложи преди новия горивен филтър, който е сравнително скъп /около 25-30 лева/ от прозрачните горивни филтри /те са по 2лева/.Така ще сменяваш само тези по два лева:)
			 
			
					
				Re: потропването
				Публикувано на: 05 Окт 2007 04:44
				от LEXUS
				shirosama написа:Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
Какви биалетки,тия Короли нямат биалети!
 
			
					
				
				Публикувано на: 05 Окт 2007 08:28
				от davor
				тампон на двигателя
			 
			
					
				
				Публикувано на: 05 Окт 2007 08:53
				от aleksbr
				При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
			 
			
					
				биалетки
				Публикувано на: 06 Окт 2007 09:26
				от shirosama
				Може да не са биалетки, но са някакви обирачи на вибрациите май. Представляват нещо като болт с два тампона на края
			 
			
					
				
				Публикувано на: 07 Окт 2007 20:42
				от dap
				aleksbr написа:При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
и на при мен има тропане във волана и ми казаха че е точно от карето на кормилната уредба .искат ми 50 лв за рециклиране.на теб колко ти взеха за ремонта и как точно ти отсраниха проблема
 
			
					
				
				Публикувано на: 07 Окт 2007 20:58
				от aleksbr
				Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 08 Окт 2007 19:25
				от dap
				aleksbr написа:Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.
а да те питам преди ремонта имаше ли тресене във волана когато спираше от по висока скорост!!! да знам дали ми е от него или трябва и дискове да сменям