това не са грешки споко  
 
 
трябва ти Zero point calibration - като смениш кормилен накрайник, шарнир или удариш дупка, или регулираш преден мост се изисква 
и на мен ми излезе C1210 след като ресетнах ЕСП паметта 
C1210  е код за липса на калибриране ЕСПто не знае кога кормилото е в право положение и те пита просто ....   
 
 
другия код е калибриране на жироскопа, ускорение ЕСП не знае дали колата е в покой или правиш дрифт  
 
 
взимаш диагностиката и я калибрираш ... волана прави ли е ДА, колата в покой ли е ДА .... и си готов  
 
 
има видео в Ютюб как се прави без диагностика с кламери  

 ... обаче е различно според модела , нарочно е усложнено  
и аз имам проблеми с тези кодове
колата започна от време на време да включва ЕСП малко след потегляне.... губи мощност за секунда и сама натиска спирачките, издава звук и светва лампата есп скид ..  

 ... лампата светва за секунда и после гасне трябваше ми време да я забележа... чувах само шума на ЕСПто  
страх ме е, че при изпреварване ще го направи  
проверих за грешки с ЕЛМ327 няма грешки ... то чете само ДВГ  
 
 
проверих за грешки с Техстриим в модул VSC пак няма грешки  
 
 
след ресет на Паметта ми се повиха тези кодове и светна лампата VSC
не съм го калибрирал още ... щом има код ЕСП не работи и се радвам, че  

 НЕ РАБОТИ  и че не набива сама спирачки ... само VSC лампата ме дразни  
 
 
ето скид лампа примигваше по време на движение 
			
		
				
			 
- есп.jpg (9.38 KiB) Преглеждано 24021 пъти