Електрически коли, но Не от TOYOTA
- Filbor
- Мнения: 1123
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Ако вземем първия автомобил Ситроен е-C3:
Първа цена в евро 23 300
Втора цена в евро 24 290
(23 300 + 24 290)/2 = 23 795 средно.
Дават му среден реален пробег 265 км.
=> 23 795 / 265 = 89.79 Евро или закръглено 90 Евро на км, както са показали.
Първа цена в евро 23 300
Втора цена в евро 24 290
(23 300 + 24 290)/2 = 23 795 средно.
Дават му среден реален пробег 265 км.
=> 23 795 / 265 = 89.79 Евро или закръглено 90 Евро на км, както са показали.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1123
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 5617
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 265 пъти
- Получена благодарност: 273 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Още 'не сме нападнати' изцяло от китайците, но ни остава съвсем малко време... Играят си тяхната игра (а не чужда), имат достъп до евтини ресурси, имат огромен интелектуален и работен потенциал...
И вече почна съвсем да не им пука за 'стария континент' - отношението им стана съвсем пренебрежително, защото Европа се самоунищожи с глупави правила, ограничения, 'закончета' и т.н., вместо да си търси интереса и да се развива във важните направления.
Само вижте как посрещнаха канцлера на Германия - Шолц преди 2-3 дни в Китай... Направо се подиграват с 'най мощната икономика на ЕС', и демонстрират, че общо взето за тях е някакъв дрипльо (какъвто в реалност и стана де ) ... Предният път май пак не бе посрещнат на най-високо ниво, а но все пак бе от правителството... Този път най-високият ранг в посрещащата делегация бе заместник кмет .... Общо взето - ще го 'пуснат по надолнището'...
Това е част от манталитета на китайците - докато могат да откраднат и 'наместят' - са тихи и културни... Усетят ли силата си - стават нагли...
Точно този ефект очаквам съвсем скоро и в автомобилният сектор... Така, че учете китайски, щото може и да решат, че всички надписи в автомобилите трябва да са на китайски
И вече почна съвсем да не им пука за 'стария континент' - отношението им стана съвсем пренебрежително, защото Европа се самоунищожи с глупави правила, ограничения, 'закончета' и т.н., вместо да си търси интереса и да се развива във важните направления.
Само вижте как посрещнаха канцлера на Германия - Шолц преди 2-3 дни в Китай... Направо се подиграват с 'най мощната икономика на ЕС', и демонстрират, че общо взето за тях е някакъв дрипльо (какъвто в реалност и стана де ) ... Предният път май пак не бе посрещнат на най-високо ниво, а но все пак бе от правителството... Този път най-високият ранг в посрещащата делегация бе заместник кмет .... Общо взето - ще го 'пуснат по надолнището'...
Това е част от манталитета на китайците - докато могат да откраднат и 'наместят' - са тихи и културни... Усетят ли силата си - стават нагли...
Точно този ефект очаквам съвсем скоро и в автомобилният сектор... Така, че учете китайски, щото може и да решат, че всички надписи в автомобилите трябва да са на китайски
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- itzoa
- Мнения: 352
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не случайно в Откровението в Библията "Звярът" е описан като 7 глава ламя, демек дракон, демек китайците ;) Това моя си интерпретацияslowtraveler написа: ↑17 Апр 2024 12:00 Още 'не сме нападнати' изцяло от китайците, но ни остава съвсем малко време...
П.п. Някой друг направи ли връзката как дръпнаха супер много с автомобилите (електромобилите) точно по време на Ковида дето тръгна от Ухан и точно тогава спряха всякакви чипове към запада, уж пак заради Ковида, който там успяха да контролират за разлика от целия Запад.. а да и в Африка нямаше много ковид, където са им инвестициите? ;)
- Filbor
- Мнения: 1123
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Еко Бонус
- Прикачени файлове
-
- Хюндай Еко Бонус.jpg (379.43 KiB) Преглеждано 4840 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 397
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Интересно ми е дали имаш информация за този "бонус" и дали има някаква истина в следващата статия:
Ако батерията на електромобила ви е над 40%, няма да се качите на гръцки ферибот
Първите пъти като ми изпадаше тази новина си мислех, че е поредната порция fake/hate news по адрес на електромобилите. Но на колкото нови места я срещам, толкова повече си мисля, че е възможно и да има някаква истина в нея. Това е пореден повод да се чудя как е възможно южните ни съседи да са наследници на една от първите европейски цивилизации, положила основите на математиката и не малко от съвременните науки. Какво трябва да им се е случило за тези няколко хилядолетия, за да е факт този сериозен регрес в интелектуалното им развитие...
Ако батерията на електромобила ви е над 40%, няма да се качите на гръцки ферибот
Първите пъти като ми изпадаше тази новина си мислех, че е поредната порция fake/hate news по адрес на електромобилите. Но на колкото нови места я срещам, толкова повече си мисля, че е възможно и да има някаква истина в нея. Това е пореден повод да се чудя как е възможно южните ни съседи да са наследници на една от първите европейски цивилизации, положила основите на математиката и не малко от съвременните науки. Какво трябва да им се е случило за тези няколко хилядолетия, за да е факт този сериозен регрес в интелектуалното им развитие...
- mapamop
- Мнения: 4820
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 147 пъти
- Получена благодарност: 480 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Не са те мисля. В един стар виц се казваше че на вратата на всяка наука и постижение на цивилизацията ни стои по един древноримски мислител. Първите хора открили удоволствието от секса са римляните, гърците са го усъвършенствали като са включили и жените в цялата работа.Monster написа: ↑04 Юни 2024 15:47 как е възможно южните ни съседи да са наследници на една от първите европейски цивилизации, положила основите на математиката и не малко от съвременните науки. Какво трябва да им се е случило за тези няколко хилядолетия, за да е факт този сериозен регрес в интелектуалното им развитие...
Имам чувството че там само мислят как да събират глоби, предвид че всичките им странни рестрикции са точно преди активния туристически сезон.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
-> Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
- Filbor
- Мнения: 1123
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 397
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Малко объркващо го написах, но под "бонус" имах предвид новината за гръцките фериботи. Дали си чувал от първо лице дали наистина има такива странни проверки или това си е поредната фалшива новина. Трудно ми е да си представя как някой потен грък се завира в колата ми, за да види на колко процента ми е батерията и това събитие да се случва на и без това дългата опашка преди качването на ферибота.
- ufer
- Мнения: 2772
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
А-а, може да има вече и четящи устройства и още като наближиш, ще знае дали да те скалпира...
- Filbor
- Мнения: 1123
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 37 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Взимаме примерно тази новина:
https://www.ferryscanner.com/en/blog/ne ... d-vehicles
"For more detailed information on the regulations and to plan your trip accordingly, refer to the websites of the ferry companies and the Ministry of Shipping and Island Policy."
Отива се тук:
https://www.gov.gr/en/upourgeia/upourge ... -politikes
И министерството всъщност е:
"Ministry of Maritime Affairs and Insular Policy"
После отиваме на техния сайт:
https://www.ynanp.gr/en/
И какво да се види - последната новина е от: April 16, 2024
Вече трябва да се види конкретно какво си е решила съответната фериботна компания.
Така и така говорим за Гърция:
https://www.nrgincharge.gr/en/xartis-fortiston
https://www.ferryscanner.com/en/blog/ne ... d-vehicles
"For more detailed information on the regulations and to plan your trip accordingly, refer to the websites of the ferry companies and the Ministry of Shipping and Island Policy."
Отива се тук:
https://www.gov.gr/en/upourgeia/upourge ... -politikes
И министерството всъщност е:
"Ministry of Maritime Affairs and Insular Policy"
После отиваме на техния сайт:
https://www.ynanp.gr/en/
И какво да се види - последната новина е от: April 16, 2024
Вече трябва да се види конкретно какво си е решила съответната фериботна компания.
Така и така говорим за Гърция:
https://www.nrgincharge.gr/en/xartis-fortiston
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- BOz
- Мнения: 4500
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 180 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- Monster
- Мнения: 397
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Тъкмо си бях приготвил една вчерашна статия за излизането на модела в България:
Новият Citroen е-С3 идва у нас през септември с модерен френски дизайн
В тази кола ми харесват:
- размерът - практичен за града
- SUV просветът
- цената - значително по-малка от предходни поколения електромобили със сходни параметри
Не ми харесват:
- липсата на AWD опция
- липсата на опция за 22 kw AC зареждане
- липсата на възможност за "зареждане в обратна посока" - бих искал да мога да ползвам батерията на колата да захранва къщата при авария с тока у дома или при нужда от допълнителна мощност, а през деня да я пълня с ток от фотоволтаици, докато си работя от вкъщи
- ограничението на скоростта до 135 км/ч - и при сегашното ми Зое е така и не е нещо фатално, но би било по-практично да е към 160 км/ч, за да можеш да не се "влачиш" при изпреварване в горните стойности на скоростта по магистралата.
Вероятно описаните плюсове ще са повече от достатъчни, за да направят този модел добре продаващ се у нас - особено предвид конкурентната цена.
Новият Citroen е-С3 идва у нас през септември с модерен френски дизайн
В тази кола ми харесват:
- размерът - практичен за града
- SUV просветът
- цената - значително по-малка от предходни поколения електромобили със сходни параметри
Не ми харесват:
- липсата на AWD опция
- липсата на опция за 22 kw AC зареждане
- липсата на възможност за "зареждане в обратна посока" - бих искал да мога да ползвам батерията на колата да захранва къщата при авария с тока у дома или при нужда от допълнителна мощност, а през деня да я пълня с ток от фотоволтаици, докато си работя от вкъщи
- ограничението на скоростта до 135 км/ч - и при сегашното ми Зое е така и не е нещо фатално, но би било по-практично да е към 160 км/ч, за да можеш да не се "влачиш" при изпреварване в горните стойности на скоростта по магистралата.
Вероятно описаните плюсове ще са повече от достатъчни, за да направят този модел добре продаващ се у нас - особено предвид конкурентната цена.
- biro
- Мнения: 2734
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Голям разход по каталог дават за тази табуретчица.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 222 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Те Сутиен ако ставаха за нещо, нямаше да фалират в 1974 и да ги купи Peugeuot = PSA.
Странни технически решения, усложнено и съответно скъпо обслужване.
Не мога да разбера как въобще някой ги купува? Особено пък "премиум" марката им DS.
Последният им читав автомобил висок клас беше XM от края на 80-те и началото на 90-те. От по-малките Xantia от 90-те.
С някои уговорки от по-новите C5. Лимузината им C6 се провали с гръм и трясък.
Странни технически решения, усложнено и съответно скъпо обслужване.
Не мога да разбера как въобще някой ги купува? Особено пък "премиум" марката им DS.
Последният им читав автомобил висок клас беше XM от края на 80-те и началото на 90-те. От по-малките Xantia от 90-те.
С някои уговорки от по-новите C5. Лимузината им C6 се провали с гръм и трясък.
Последно промяна от gena_bs на 20 Юни 2024 19:00, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта