Страница 1 от 1
					
				моля за помощ ABS
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 11:04
				от tuindl
				преди два дни в сервис на тойота  ми смениха жилото на ръчната спирачка и сп.цилиндър , от тогава ABS сработва дори при леко натисксе на педала . Колата си спира - дума няма , но с много шум и вибрации . 
Моля за помощ . Дайте акъл щото онези безмозъчници утре , ще ми се чешат по глаяите и ще се опитат да изкарат или мен жиножен или че това си е нормално . 
Благодаря предварително !!! 

 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 13:32
				от kristian
				След смяната колата има ли добра инерция?
Да не би да са ти пренатегнали челюстите на задните спирачки  и да зацепва много здрабо някое колело.Пробвай някъде на сухо и право и 
ПРАЗНО!! място изключи ABS-а и издъни едни здрави спирачки .Би трябвало следите от задните да са доста по-къси.Същевременно трябва да са еднакви ляво и дясно.Другото е да прегледаш датчиците на колелата-да не са ти "окотили"нещо.Това засега ми идва на акъла.  Успех 

 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 14:03
				от sluchaen_fen
				Вероятно са забравили да свържат куплунга на датчика на ABS-а. Сега при натискане на спирачката в компютъра на ABS-а постъпва сигнал, че само трите гуми се въртят, а четвъртата гума е блокирала, т.е. четвъртата гума се "плъзга" и колата "поднася"при спиране. Затова ти сработва ABS-а.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 18:17
				от kristian
				sluchaen_fen написа:Вероятно са забравили да свържат куплунга на датчика на ABS-а. Сега при натискане на спирачката в компютъра на ABS-а постъпва сигнал, че само трите гуми се въртят, а четвъртата гума е блокирала, т.е. четвъртата гума се "плъзга" и колата "поднася"при спиране. Затова ти сработва ABS-а.
При това положение няма ли да му светва лампата на ABS-а?
 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 18:56
				от tuindl
				лампата на ABS - a не свети , въобщи по таблото - никакви индикации  за проблем . Инерция... не мога да преценя , но като че ли има.. но определено шумът идва от ремонтираното колело.
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 19:20
				от ALTEZZA
				sluchaen_fen написа:Вероятно са забравили да свържат куплунга на датчика на ABS-а. Сега при натискане на спирачката в компютъра на ABS-а постъпва сигнал, че само трите гуми се въртят, а четвъртата гума е блокирала, т.е. четвъртата гума се "плъзга" и колата "поднася"при спиране. Затова ти сработва ABS-а.
pri tova polojenie shte svetne lampata za ABS, i ABS-a izobshto niama da raboti.
che taka da reagira, obiknovenno e ili polu izvaden datchik ili koleloto ot koeto chete ne e savsem na miastoto si(hlabava poluoska naprimer).
teoriata za prenategnatite zadni spirachki, ne sam siguren dali e vazmojno, no ne bih go izkluchil kato variant.  kato sipirash, stava li goliama jega ot kam zadnite spirachki?
 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 02 Сеп 2007 20:00
				от tuindl
				греят , но не както когато задържаше ръчната спирачка
			 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Сеп 2007 20:41
				от tuindl
				какво се оказа 

 т.нар. механик , майстор или там както сам си казва , не е почистил от ръжда барабаните на задните спирачки / колата не е нова  / , както ги е извадил , така и ги е сложил  

 . Така , стават и такива работи , но вместо да преразгледат работата си , се започва търсене и на невъзможни места . Лошото е , че в съседния сервиз 
собственика покара малко колата , разкостиха задните колела , почистиха всичко и проблема се разреши . Това обаче струва пари , които бих спестил  .  Както и да е , това може да е от полза за други с подобни проблеми
 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 04 Сеп 2007 21:27
				от kristian
				
			 
			
					
				
				Публикувано на: 08 Сеп 2007 00:22
				от LEXUS
				tuindl написа:какво се оказа 

 т.нар. механик , майстор или там както сам си казва , не е почистил от ръжда барабаните на задните спирачки / колата не е нова  / , както ги е извадил , така и ги е сложил  

 . Така , стават и такива работи , но вместо да преразгледат работата си , се започва търсене и на невъзможни места . Лошото е , че в съседния сервиз 
собственика покара малко колата , разкостиха задните колела , почистиха всичко и проблема се разреши . Това обаче струва пари , които бих спестил  .  Както и да е , това може да е от полза за други с подобни проблеми
 
Ти си виновен,защо не им я върна в тм-ауто като рекламация.Аз лично съм го правил,когато на старата Корола не бяха обезвъздушили добре спирачките при смяна  на спирачната течност ,върнах им я на същия ден като рекламация и си свършиха работата.
 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 08 Сеп 2007 04:36
				от Japanese_fever
				LEXUS написа:Ти си виновен,защо не им я върна в тм-ауто като рекламация.Аз лично съм го правил,когато на старата Корола не бяха обезвъздушили добре спирачките при смяна  на спирачната течност ,върнах им я на същия ден като рекламация и си свършиха работата.
To4no taka. Suglasen sum. Samo 4e sa malko horata, koito znaqt 4e tova e tqhno pravo i pove4eto iskat da izbegnat razpraviite, a ne znaqt 4e e samo v tehen u6turb i v u6turb na klientite sled tqh.
 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 08 Сеп 2007 17:50
				от slowtraveler
				LEXUS написа:.............не бяха обезвъздушили добре спирачките при смяна  на спирачната течност..............
Че тея юнаци как са сменяли течността, щом се е налагало обезвъздушаване?!?! 

Нямат ли си машина за смяна на сп.течност? 

 
			 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Сеп 2007 09:02
				от tuindl
				аз направих рекламация , възможно е да не съм се изразил ясно в предишния пост , но от сервиза дефинираха проблема като нов - от скоросната кутия !? Там въобще  не се съобразиха с това , че проблемът възникна след тяхната намеса и въобще не преразгледаха работата си
			 
			
					
				
				Публикувано на: 10 Сеп 2007 11:30
				от bobsn
				tuindl написа:какво се оказа 

 т.нар. механик , майстор или там както сам си казва , не е почистил от ръжда барабаните на задните спирачки / колата не е нова  / , както ги е извадил , така и ги е сложил  

 . Така , стават и такива работи , но вместо да преразгледат работата си , се започва търсене и на невъзможни места . Лошото е , че в съседния сервиз 
собственика покара малко колата , разкостиха задните колела , почистиха всичко и проблема се разреши . Това обаче струва пари , които бих спестил  .  Както и да е , това може да е от полза за други с подобни проблеми
 
Бъди сигурен, че после двата сервиза са се почерпили и посмели добре за твоя сметка. Тоя номер го правеше и Чарли Чаплин с едно хлапе дето трошеше джамовете, а после она прошляк ги сменяше. А няма да е лошо да кажеш къде са тия сервизи, демек да ги турим да таблото на славата, че да не се парят и други като тебе. Аман от мърльовци, това дето най-мразя е като ми сменят гумите дори е да си взема колата с наклепани джанти и целите на пръсти, а кво ли остава да не ти почистят барабана от ръжда или да не ти обезвъздушат системата...