Страница 1 от 1

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 30 Дек 2020 20:43
от nico_dechev
Здравейте, интересно ми е дали е възможно визуалното преобразуването на Corolla e160/170 от първоначалната версия(2013-2014г), към фейслифт (2015-2019г)? Предницата при фейса е доста по модерна и европейски изглеждаща, има ли и други, които се интересуват от подобна тема?

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 31 Дек 2020 18:08
от Kiki
Дано не е като при Авенсис Т25 преди и след фйса, защото нещата са сложни. При него трябва да се сменят фаровете, калниците, бронята, решетката и капака.
При Аурис-а, ако фаровете са различни, ще е същата работа.

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 31 Дек 2020 18:50
от mapamop
Чисто визуално ми се струва че май има и лека разлика в стоповете. Мое мнение по снимки. Там не съм сигурен как се сменя стоп с друга форма без да се реже купето. Това ако гоним цялостна визия на фейслифта и първото е вярно. Иначе си я има и опцията "катърче".

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 01 Яну 2021 18:04
от nico_dechev
Определено при преднцата всичко се сменя, но дали съвпадат точките на монтаж към самата рама?! Доколкото, задницата на фейса има два вида стопове, единият е същия като префейса, другия в лед но по форма са идентични

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 02 Яну 2021 13:28
от dracunculus
А да попитам нещо- защо искаш да правиш тези промени? Всмисъл.... ще дадеш хиляди лева за някава промяна, която освен някаква козметична страна, нищо друго не би донесло.

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 02 Яну 2021 16:32
от peterhr
Такъв тип промяна би "подмладил" една кола ако е примерно 10-15 годишна. Ако има много по моргите, да е пълно с евтини части.
Но тази Корола още е нова и ме съмнява да има много бройки на пазара за части. Ако един фар или стоп е 300лв - то не е много изгодно икономически.

Отпред - фаровете може и да са едно към едно, като там няма смисъл да сменяш нищо. Бронята е различна. Отзад - светодиодните стопове на външен вид изглеждат пак едно към едно по форма с тези преди фейса. Отделно, че има фейслифтови Короли (по-нисък клас), които отзад са с крушки. Така че вероятно нищо друго освен предна броня и задни стопове няма да е нужно.

Ако намериш някъде части пиши (може и на ЛС) къде точно е колата донор и какво ниво на оборудване (ако има информация), че аз много искам електрически прибиращи се огледала. Ама цената още е прекалено висока.

ПП: Сега се сешам, че фаровете отпред са различни по дизайн. Преди фейса - мигача е по-ясно видим и е по-голямо мястото за него. Отделно и са разместени дневните светлини и мигача (кое е отгоре и кое отдолу) преди и след фейслифта. Така, че трябва да се сменят и предни фарове.

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 02 Яну 2021 17:08
от iovkito
На паркинга на тойота до моята рав4 беше спряла една 2016-та, фейслифт. Загледах се, за да видя какви са разликите. На задните светлини имаше едно ръбче, което е в противоположната посока. Заради него се сменя задължително багажникът. Ако краищата им са еднакви, страничните панели остават същите. Отпред се сменят задължително калници, фарове, броня и преден капак. Реално, такъв фейслифт си струва, ако някой ти подари една кола с премазан таван примерно, а другите части са здрави. Но таваните ги има като резервна част, затова и това е малко вероятно. :)

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 04 Яну 2021 00:57
от nico_dechev
Араби и индийци са заляли тубата с подобни трансформации , не че съм от хората, които ще си разглобят веднага колата пред блока за такова нещо ( ако беше така щях да карам бмв) по-скоро имам интерес и мааалко желание. Също, ако говорим само за фарове, броня и решетка, то олх има достатъчно донори и след една боя и продаване на излишните части, то ъпгрейда може и да е ммм... смислен :D.

Преобразуване на Corolla e17 от пре-фейс към фейслифт

Публикувано на: 04 Яну 2021 07:14
от dracunculus
Колега, всеки сам си решава. Ако си технически ентусиаст и го правиш заради хобито- евала, давай :thumbsup: Но рационално не е в никакъв случай. Идея си нямам колко ти е стара колата и в какъв техн. вид е, но не е ли по-смислено да я продадеш и да вложиш още малко и да си вземеш направо фейслифтовата? Разбира се, ако излиза сметката? Почнеш ли с части от моргите... де да знам, например, ако капак ще се сменя (без да имам идея нужно ли е) се почва едно- взимаш някакъв, който не е удрян, но леко одран, ОК, пребоядисваш го, но ти ръждясва скоро, защото се оказва, че е имал минимална скрита ръжда еди си къде. Просто за мен това е уравнение с много неизвестни! Но това е моята гледна точка. Реши си сам :cheers: