Странно парно Тойота РАВ4 2002г
Публикувано на: 28 Ное 2020 19:48
Здравейте колеги. Проблема го имам от повече от две години, но сега чак решавам да питам компетентните съфорумци.
Парно по принцип няма - разликата при загрята кола зимата е минимална на топло и на студено. Интересното е че една от вентилаторните решетки духа топло /не колкото трябва, но чувствително по топло от другите, които духат хладко/ - става въпрос за тази до навигаторската врата.
Да започнем с малкото радиаторче, което най-често се поврежда и е вътре в купето - не е от него - проверено, тествано. Когато колата загрее под капака всички възможни маркучи за парното са много топли, включително и входния и изходния към купето. Не губи антифриз и не е нужно доливане.
Моите съмнения - не се затваря докрай клапата топло студено или има някаква повреда по нея. Да ама копчето си се върти съвсем нормално и даже като го завъртя по рязко от студено към топло се чува едно "туп" - демек затваря добре, ама знам ли?
Най-чудното ми е как пък само от една от дюзите има наченки на топло, от другите не - някакви предполужения?
Парно по принцип няма - разликата при загрята кола зимата е минимална на топло и на студено. Интересното е че една от вентилаторните решетки духа топло /не колкото трябва, но чувствително по топло от другите, които духат хладко/ - става въпрос за тази до навигаторската врата.
Да започнем с малкото радиаторче, което най-често се поврежда и е вътре в купето - не е от него - проверено, тествано. Когато колата загрее под капака всички възможни маркучи за парното са много топли, включително и входния и изходния към купето. Не губи антифриз и не е нужно доливане.
Моите съмнения - не се затваря докрай клапата топло студено или има някаква повреда по нея. Да ама копчето си се върти съвсем нормално и даже като го завъртя по рязко от студено към топло се чува едно "туп" - демек затваря добре, ама знам ли?
Най-чудното ми е как пък само от една от дюзите има наченки на топло, от другите не - някакви предполужения?