[Lexus IS200 XE10][Фото-отчет]Средно гърне - катализатор №3 - варианти и ремонт
Публикувано на: 22 Апр 2018 18:00
Автомобил:
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Средно гърне - катализатор №3.
Проблем:
Променена акустика на изпускателната система.
Пробойна в генерацията - под топлинния щит.
Решение:
Подмяна средно гърне и катализатор №3.
Пакетиране в ОЕМ топлинен щит.
Процедура по демонтаж:
Сваляте тръбата с катализатора от фланците от двата края.
Развивате/разрязвате болтове - 5 броя.
Подменяте гарнитури и пакетирате в топлинния щит.
Първо се снабдявате с подходящ заместител - оригиналните "двуцевки" гният много:
![Изображение](http://i.imgur.com/lJtAvsTl.jpg)
![Изображение](http://i.imgur.com/4OKEQPVl.jpg)
В случая съм издирил заместител с катализатор - докато се набутам да внеса от UK ми попадна такъв на малко мили направо в ръцете:
![Изображение](http://i.imgur.com/NoRlTnul.jpg)
Ляво ОЕМ - дясно UK афтърмаркет:
![Изображение](http://i.imgur.com/tYgYrLVl.jpg)
Старите ОЕМ гарнитури са прегорели:
![Изображение](http://i.imgur.com/5nC8fm8l.jpg)
Единствената разлика е в липсата на канал за горната гарнитура:
![Изображение](http://i.imgur.com/vFmRIB2l.jpg)
Малко рязане на ръждясали болтове:
![Изображение](http://i.imgur.com/Lraf4k9l.jpg)
Стъклена вата и ръжда на прах - ОТРОВНО:
![Изображение](http://i.imgur.com/nOYRcUil.jpg)
Разопакована ОЕМ средна част - открихме още една пробойна:
![Изображение](http://i.imgur.com/n7QoWzBl.jpg)
Заместителят е точно сметнат:
![Изображение](http://i.imgur.com/LcuaMUXl.jpg)
Пакетирането върви по план - ватата беше рециклирана обратно в "новата" сборка:
![Изображение](http://i.imgur.com/MqS5xCRl.jpg)
Виновникът за шумът - пробойната е точно между двете тръби - при опит за заварка само се разширяваше - изгубена кауза:
![Изображение](http://i.imgur.com/n6HFQD8l.jpg)
Монтажът е по обратния ред:
![Изображение](http://i.imgur.com/KwDQAqxl.jpg)
Пакетиран - почти като ОЕМ:
![Изображение](http://i.imgur.com/I8IVJ9Gl.jpg)
Нова и стара гарнитура:
![Изображение](http://i.imgur.com/Mzgxxr0l.jpg)
Заспа си на място:
![Изображение](http://i.imgur.com/nmFjujyl.jpg)
Обработка на фланеца с монтажна паста - отдолу също има 2 нови ОЕМ гарнитури - остана ми и една резервна:
![Изображение](http://i.imgur.com/36pzt9wl.jpg)
Дефектът се превърна в ефект - ОЕМ крайното гърне си има канал и захвана гарнитурата:
![Изображение](http://i.imgur.com/AXtLidEl.jpg)
Старото гърне се оказа изгнило, но с напълно здрав ОЕМ катализатор №3 - ето едно мое произведение:
![Изображение](http://i.imgur.com/ZDuXHV6l.jpg)
Диаграма:
![Изображение](http://japan-parts.eu/EU/3/171940D.png)
Основната звезда в този фотоотчет - тръба с катализатор заместител от:
http://www.eurocats.co.uk/
http://www.eurocats.co.uk/3D_PDF/LX6000T.pdf
Стокова снимка:
![Изображение](http://www.eurocats.co.uk/2D_Models/LX6000T.jpg)
За манипулацията препоръчвам да се снабдите освен с тръби с катализатор и с ОЕМ гарнитури:
"Ремонтът" отне 1 час - благодаря на колегата doggy от LBG за сервизната дейност.
Моторът работи отлично - акустиката е като оригиналната.
Поздрави на всички, загрижени за еко-винетките и тези, които си махат катализаторите.
Моите са си все още 3 броя.
Изводите оставям за вас.
Благодаря на колегата Toyota_forever за доставката на гарнитурите - аз имам една налична в повече, ако някой я закъса и не му се чака.
Благодаря Ви за вниманието.![cool.gif cool.gif](./images/smilies/cool.gif)
Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Средно гърне - катализатор №3.
Проблем:
Променена акустика на изпускателната система.
Пробойна в генерацията - под топлинния щит.
Решение:
Подмяна средно гърне и катализатор №3.
Пакетиране в ОЕМ топлинен щит.
Процедура по демонтаж:
Сваляте тръбата с катализатора от фланците от двата края.
Развивате/разрязвате болтове - 5 броя.
Подменяте гарнитури и пакетирате в топлинния щит.
Първо се снабдявате с подходящ заместител - оригиналните "двуцевки" гният много:
![Изображение](http://i.imgur.com/lJtAvsTl.jpg)
![Изображение](http://i.imgur.com/4OKEQPVl.jpg)
В случая съм издирил заместител с катализатор - докато се набутам да внеса от UK ми попадна такъв на малко мили направо в ръцете:
![Изображение](http://i.imgur.com/NoRlTnul.jpg)
Ляво ОЕМ - дясно UK афтърмаркет:
![Изображение](http://i.imgur.com/tYgYrLVl.jpg)
Старите ОЕМ гарнитури са прегорели:
![Изображение](http://i.imgur.com/5nC8fm8l.jpg)
Единствената разлика е в липсата на канал за горната гарнитура:
![Изображение](http://i.imgur.com/vFmRIB2l.jpg)
Малко рязане на ръждясали болтове:
![Изображение](http://i.imgur.com/Lraf4k9l.jpg)
Стъклена вата и ръжда на прах - ОТРОВНО:
![Изображение](http://i.imgur.com/nOYRcUil.jpg)
Разопакована ОЕМ средна част - открихме още една пробойна:
![Изображение](http://i.imgur.com/n7QoWzBl.jpg)
Заместителят е точно сметнат:
![Изображение](http://i.imgur.com/LcuaMUXl.jpg)
Пакетирането върви по план - ватата беше рециклирана обратно в "новата" сборка:
![Изображение](http://i.imgur.com/MqS5xCRl.jpg)
Виновникът за шумът - пробойната е точно между двете тръби - при опит за заварка само се разширяваше - изгубена кауза:
![Изображение](http://i.imgur.com/n6HFQD8l.jpg)
Монтажът е по обратния ред:
![Изображение](http://i.imgur.com/KwDQAqxl.jpg)
Пакетиран - почти като ОЕМ:
![Изображение](http://i.imgur.com/I8IVJ9Gl.jpg)
Нова и стара гарнитура:
![Изображение](http://i.imgur.com/Mzgxxr0l.jpg)
Заспа си на място:
![Изображение](http://i.imgur.com/nmFjujyl.jpg)
Обработка на фланеца с монтажна паста - отдолу също има 2 нови ОЕМ гарнитури - остана ми и една резервна:
![Изображение](http://i.imgur.com/36pzt9wl.jpg)
Дефектът се превърна в ефект - ОЕМ крайното гърне си има канал и захвана гарнитурата:
![Изображение](http://i.imgur.com/AXtLidEl.jpg)
Старото гърне се оказа изгнило, но с напълно здрав ОЕМ катализатор №3 - ето едно мое произведение:
![Изображение](http://i.imgur.com/ZDuXHV6l.jpg)
Диаграма:
![Изображение](http://japan-parts.eu/EU/3/171940D.png)
Основната звезда в този фотоотчет - тръба с катализатор заместител от:
http://www.eurocats.co.uk/
http://www.eurocats.co.uk/3D_PDF/LX6000T.pdf
Стокова снимка:
![Изображение](http://www.eurocats.co.uk/2D_Models/LX6000T.jpg)
За манипулацията препоръчвам да се снабдите освен с тръби с катализатор и с ОЕМ гарнитури:
90917-06046 - 2 броя
90917-06076 - 1 брой
"Ремонтът" отне 1 час - благодаря на колегата doggy от LBG за сервизната дейност.
Моторът работи отлично - акустиката е като оригиналната.
Поздрави на всички, загрижени за еко-винетките и тези, които си махат катализаторите.
Моите са си все още 3 броя.
Изводите оставям за вас.
Благодаря на колегата Toyota_forever за доставката на гарнитурите - аз имам една налична в повече, ако някой я закъса и не му се чака.
Благодаря Ви за вниманието.
![cool.gif cool.gif](./images/smilies/cool.gif)