RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пуши ?
RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пуши ?
Здравейте Колеги
имам няколко въпроса за RAV4 D4D 136 k.c. 2007 година
понеже се наслушах на "компетентни мнения" по фирмените сервизи искам да ви попитам вас за отговор
1.странен "удар" при първоначално палене. Чува се някъде отдолу и основно при студен двигател. според мен не е демпфер защото той има и други симптоми които при мен ги няма. Има ли някаква вероятност да е тампон по двигателя или нещо подобно?
2.проблем с пушек на определени интервали (според тойота в режим на прочистване на DPF). През няколко дена колата пуши зверски с бял пушек на неизгоряла нафта. Обясняваха ми че имало 5-та дюза която впръсквала гориво в DPF-a и трябвало да се кара около 25 км на 2500 оборота да се прочисти системата. Но това става поне веднъж в седмицата и е много дразнещо. Четох че това с петата дюза е при моделите D-CAT и там си е фабрично измислено. При D4D така ли е?!? Много е важно да кажа че колата НЯМА КАТАЛИЗАТОР. Така я купих и си мисля че след като в катализатора който по принцип е след DPF-a това неизгоряло гориво от петата дюза трябва да изгори, а при мен няма къде. Правилно ли разсъждавам
3.Относно първоначалното потегляне, което винаги е на 4WD и до 40 км/ч трябвало да свети лампа на таблото 4WD. Еми при мен не свети. Свети само като натисна бутона. Така ли е?
4.Лоста за скоростите - регулира ли се по някакъв начин защото понякога влизат лесно понякога не
5.Кормилната рейка - два пъти ми я взеха за рециклиране във "фирмения сервиз" . Оправя ли се или ...
Моля за вашата съпричастност
имам няколко въпроса за RAV4 D4D 136 k.c. 2007 година
понеже се наслушах на "компетентни мнения" по фирмените сервизи искам да ви попитам вас за отговор
1.странен "удар" при първоначално палене. Чува се някъде отдолу и основно при студен двигател. според мен не е демпфер защото той има и други симптоми които при мен ги няма. Има ли някаква вероятност да е тампон по двигателя или нещо подобно?
2.проблем с пушек на определени интервали (според тойота в режим на прочистване на DPF). През няколко дена колата пуши зверски с бял пушек на неизгоряла нафта. Обясняваха ми че имало 5-та дюза която впръсквала гориво в DPF-a и трябвало да се кара около 25 км на 2500 оборота да се прочисти системата. Но това става поне веднъж в седмицата и е много дразнещо. Четох че това с петата дюза е при моделите D-CAT и там си е фабрично измислено. При D4D така ли е?!? Много е важно да кажа че колата НЯМА КАТАЛИЗАТОР. Така я купих и си мисля че след като в катализатора който по принцип е след DPF-a това неизгоряло гориво от петата дюза трябва да изгори, а при мен няма къде. Правилно ли разсъждавам
3.Относно първоначалното потегляне, което винаги е на 4WD и до 40 км/ч трябвало да свети лампа на таблото 4WD. Еми при мен не свети. Свети само като натисна бутона. Така ли е?
4.Лоста за скоростите - регулира ли се по някакъв начин защото понякога влизат лесно понякога не
5.Кормилната рейка - два пъти ми я взеха за рециклиране във "фирмения сервиз" . Оправя ли се или ...
Моля за вашата съпричастност
Последно промяна от Akima на 10 Окт 2015 22:42, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.Моля прочетете правилата и важните теми.
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Относно точка 4 - при мен след смяна на съединителя (който се оказа в цветущо здраве), включването остана на моменти трудно.
В колата от подписа ми има опция да регулираш хода на педала на съединителя.
Ако при теб отделя ниско, по всяка вероятност не е разделил контакта , в момента , в който ти преместваш лоста.
Аз "вдигнах" хода на педала и всичко се оправи.
Може и да има нужда от обезвъздушаване...
В колата от подписа ми има опция да регулираш хода на педала на съединителя.
Ако при теб отделя ниско, по всяка вероятност не е разделил контакта , в момента , в който ти преместваш лоста.
Аз "вдигнах" хода на педала и всичко се оправи.
Може и да има нужда от обезвъздушаване...
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Благодаря колега. Ще го проверя това!skydiver написа:Относно точка 4 - при мен след смяна на съединителя (който се оказа в цветущо здраве), включването остана на моменти трудно.
В колата от подписа ми има опция да регулираш хода на педала на съединителя.
Ако при теб отделя ниско, по всяка вероятност не е разделил контакта , в момента , в който ти преместваш лоста.
Аз "вдигнах" хода на педала и всичко се оправи.
Може и да има нужда от обезвъздушаване...
дано и по другите въпроси има решение :(
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Ето как изглежда при мен:
Синята стрелка е стопера на педала, оранжевата е мястото където се намира компенсатора.
Естествено първо трябва да освободиш ход на педала при стопера и после да настройваш отдолу :
Синята стрелка е дръжиш "контра" на оста, оранжевата - развиваш.
После въртиш оста и приключваш там,където ти харесва.
Дано проблемът ти се крие тук.
Синята стрелка е стопера на педала, оранжевата е мястото където се намира компенсатора.
Естествено първо трябва да освободиш ход на педала при стопера и после да настройваш отдолу :
Синята стрелка е дръжиш "контра" на оста, оранжевата - развиваш.
После въртиш оста и приключваш там,където ти харесва.
Дано проблемът ти се крие тук.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Колега благодаря ти много. Ще проверя настройката на съединителя.
Проблема с пушека и това дали имам катализатор или не ме тормози най-много
Ще сложа снимка на това което го нямам и което е с права тръба заместено (под предната дясна седалка е)
Проблема с пушека и това дали имам катализатор или не ме тормози най-много
Ще сложа снимка на това което го нямам и което е с права тръба заместено (под предната дясна седалка е)
- Прикачени файлове
-
- image.jpeg (1.1 MiB) Преглеждано 2999 пъти
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Ето още една
- Прикачени файлове
-
- image.jpeg (1.05 MiB) Преглеждано 2990 пъти
-
- Мнения: 1692
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Някак доста остро влизаш за да получиш съпричастност. Това със скоростите включва/не включва ми звучи като ремонт скорости за около 2 хиляди. Имаш доста неясни моменти, D4D, D-CAT, пета дюза и т.н. В катализатора нищо не гори, това не е "кюмбе". Ако нямаш пета дюза и пуши бяло, антифриз губи ли? Ако да- още 2 хиляди. Ама ти тези решения в хиляди лева вече си ги чул и не ти допадат..
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
не мислех че е остро, но ако така мислиш ИзвиняваймехаННика написа:Някак доста остро влизаш за да получиш съпричастност. Това със скоростите включва/не включва ми звучи като ремонт скорости за около 2 хиляди. Имаш доста неясни моменти, D4D, D-CAT, пета дюза и т.н. В катализатора нищо не гори, това не е "кюмбе". Ако нямаш пета дюза и пуши бяло, антифриз губи ли? Ако да- още 2 хиляди. Ама ти тези решения в хиляди лева вече си ги чул и не ти допадат..
колата не е D-CAT
пета дюза ми казаха че имам в сервиза на Тойота Варна
номера на мотора е 2AD0130
антифриз не губи
за скоростите ще проверя настройките на педала както е описано по-горе
-
- Мнения: 1692
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
Ако е до регулировки на педала, то трудното включване ще бъде ВСЕКИ път. Провери, но нещо не съм оптимист. Че мотора е 2AD е ясно, буквите след това какви са. FHV е за D-CAT. Като казваш че е 136кс значи трябва да са FTV.
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
2AD-FTV според ВИН-а обаче от Тойота София ми казаха че се води low emission и има фабрично и DPF и 5-та дюза.
Та нещата стават сложни. Пушенето може ли да е от ЕГР
Та нещата стават сложни. Пушенето може ли да е от ЕГР
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: Няколко въпроса RAV4 D4D 136 k.c.
колега бял пушек не е ли проблем с турбото,проверил ли си маркуча дали има масло към кулера?
иначе имаше една акция с ъпдейт на екюто за отстраняването на пропушване от време на време.
също имаше коли с висок разход на масло поради дефектни сегменти,сменяха им и блока гаранционно.
тия двигатели имали някакви сегменти с тефлоново покритие или нещо такова и те правели проблеми,или самите цилиндри са покрити с него,не знам точно.
този модел няма 5-та дюза,но имаше такива с отворен филтър.предполагам впръсква нафта със закъснение директно в цилиндрите и я изхвърля неизгоряла,за да се възпламени директно в катализатора и изгорят саждите.тия специалисти с тръбата не са ли наясно как да накарат системата да не впръсква повече?
скоростите си включват така,просто задържай по-дълго съединителя натиснат!смени им маслото с ориг.!
4wd свети само ако натиснеш бутона,иначе не!не го ползвай на асфалт!автоматично си потегля на 4х4,на всеки 30к се сменя маслото на диф. и разд.кутия!
иначе имаше една акция с ъпдейт на екюто за отстраняването на пропушване от време на време.
също имаше коли с висок разход на масло поради дефектни сегменти,сменяха им и блока гаранционно.
тия двигатели имали някакви сегменти с тефлоново покритие или нещо такова и те правели проблеми,или самите цилиндри са покрити с него,не знам точно.
този модел няма 5-та дюза,но имаше такива с отворен филтър.предполагам впръсква нафта със закъснение директно в цилиндрите и я изхвърля неизгоряла,за да се възпламени директно в катализатора и изгорят саждите.тия специалисти с тръбата не са ли наясно как да накарат системата да не впръсква повече?
скоростите си включват така,просто задържай по-дълго съединителя натиснат!смени им маслото с ориг.!
4wd свети само ако натиснеш бутона,иначе не!не го ползвай на асфалт!автоматично си потегля на 4х4,на всеки 30к се сменя маслото на диф. и разд.кутия!
Re: RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пу
Здравейте....пак
От ТМ ауто потвърдиха че колата има ДПФ и пета дюза!
Понеже утре пак ще влизам в сервиз за смяна на семеринг на скоростна кутия
а съм записал и преглед на ЕГР...Какво друго да гледам?
Пушека е синкав, мирише на неизгоряла нафта. Не на масло!
Масло колата не гори. За 10 000 км доливам 500 грама максимум.
И за този удар при палене кой тампон да гледам според вас
Ако знаете и добър сервиз диагностика във Варна където да погледнат ще съм ви благодарен
Мерси предварително
От ТМ ауто потвърдиха че колата има ДПФ и пета дюза!
Понеже утре пак ще влизам в сервиз за смяна на семеринг на скоростна кутия
а съм записал и преглед на ЕГР...Какво друго да гледам?
Пушека е синкав, мирише на неизгоряла нафта. Не на масло!
Масло колата не гори. За 10 000 км доливам 500 грама максимум.
И за този удар при палене кой тампон да гледам според вас
Ако знаете и добър сервиз диагностика във Варна където да погледнат ще съм ви благодарен
Мерси предварително
- Akima
- Мнения: 7146
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 73 пъти
Re: RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пу
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597Kirilsol написа:Ако знаете и добър сервиз диагностика във Варна където да погледнат ще съм ви благодарен.
Re: RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пу
A със скоростите какво стана?
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Re: RAV4 XA30 2AD-FTV D4D 136HP - купен без катализатор - пу
За скоростите гледах и настройвах по твоя съвет. Малко по-добре е мисля. Благодаря ти още веднъж
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта