Страница 1 от 1

Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 21:17
от jim_beam
http://www.motor-talk.de/blogs/toyota-p ... rankheiten

човекът е механик и дава в блога най-разпространените дефекти,грешки,кодове,както и начин за действие според ситуацията,за дизеловите мотори става въпрос.
пробвайте дали ще се отвори линка,защото е възможно да изисква регистр. във този форум.
ако нещо не е ясно мога да помогна с немския,но и гоглето може. cool.gif

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 21:28
от Akima
Ausgezeichnet jim. :thumbsup:

Има проблеми и решения за D4D и D-CAT.

Кратко съдържание от мен:
-Трудно запалване.
-Преразход на масло;
-Преразход на гориво;
-Дюзи;
-Течаща водна помпа;
-Вибрации при отнемане на газта;

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 21:57
от jim_beam
проследих една дискусия за дефектни ZMS-и при д4д мотори,по-точно RAV4 xa2 с 2.0 дизел.оказвало се,че при счупен такъв моторът можел без проблем да запали,обаче при вкл. на скорост колата не тръгва.обясниха,че този ZMS бил от две отделни шайби,свързани с някакви пружини или ламели,които се чупели.спомена се също,че дефектната серия се произвежда от немската фирма LUK.те също са производителите на дефектните ZMS-и и при VW.впоследствие тойота започват сами да си ги произвеждат и след това уж вече нямало проблеми.за мен горепосоченото означава само едно-никакви изделия LUK повече!
трябва да взема да направя една листа с черните овце,аман! mad.gif guns.gif

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 22:03
от Akima
offtopic.gif
Те Toyota все ги цакат немци - Kolbenschmidt. biggrin.gif
А и веднъж американците с педалите на газта.

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 22:31
от Scott
Akima написа:Toyota все ги цакат немци - Kolbenschmidt...
Интересно, ако имаш сглобка бутало, проектирано за даден мотор и стандартен сегмент, кой компонент е виновен за запичането - сегмента или буталото? Кой проектант не си е свършил работата.
А относно американците от CTS - те са ODM, дизайна на педала е на Тойота.

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 22:42
от Japanese_fever
Akima написа: А и веднъж американците с педалите на газта.
"Педалите на газта" тябва да е в кавички, защото абсолюотно всико му беше наред. Може да питаж колегата ALTEZZA, който вече не влизат тук.
И scott е прав, че всъщниост сегментите на 1ZZ, 3ZZ и т.н. запичат не заради самия сегмент, а заради липсващи дупки за маслото на самото бутало. Колегата механника беше обяснил, че след прибиването на тези отвори повече ядове няма със сегментите.

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 22:51
от Akima
@Scott

Хубаво е да разпознаваш шегата - най-малкото веселия емотикон след текста ти е ориентир.

Независимо кой е произвел компонента нали си купувам Toyota точно заради качествения контрол и гаранцията,че са премислили и тествали конфигурацията.

А относно педала:
vehicles built in Japan use Denso pedals and are not subject to the recall
Защо реално японския "педал" не се дъни,а американския да - щом дизайнът е един?

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 23:16
от Japanese_fever
Защото няма дънене и при ам.
Просто патърдията беше, за да понижат продажбите на Тойта в САЩ, които няколко години наред бяха номер 1 изпреварвайки GM.
Пак ти казвам, имаме колега, който работи тук ш дилър на Тойота - проблеми по механичната или ел. част на педала - НЯМА!
Ако не ми вярваш му пиши л.с. -ALTEZZA.
Лично съм присъствал (бях в дилъра) на "отсраняване на повредата", ако някой разбере в какво всъщност се състои recall-a (какво точно се прави по колата) ще се хване за главата. Няма нищо общо със самия педал, ел. към него или каквото и да било свързано с педала. smile.gif

Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D

Публикувано на: 29 Яну 2015 23:32
от Akima
Джап,
наясно съм,че слагаха променена захваща планка да я наречем.
За колегата Алтезов знам,че е работил при дилър - четях форума дълго преди да се регистрирам - жалко,че не влиза от около година.

Май утре ще разделя мненията ни в друга тема в Офтопик например. :whistle:
Този път аз "окалях терена". sad.gif