andrian999999 написа: а и диапазона на добрите гуми е 75 лева
може, цифрата и да съвпада но валутата е Евро... biggrin.gif
7 градуса не са случайни, 7 градуса ако показва на таблото, на асфалта обикновенно е по-ниска...
зимната гума и при ниски температури и на дъжд, не само на сняг и лед има по-добро сцепление.
показателите за различните марки и модели зимни гуми при тестове понякога се разминават драматично...
иначе освен за разликата в цената при големите и малките цолажи (има и доста фрапиращи)
винаги се е смятало, че по-тесните гуми са по-добри за зимата, заради това, че на единица площ оказват по-голям натиск.
И един бръз поглед в новите тестове само потвърждава заключението за "обичайните заподозрени" -
премиум производители доминират в челните места, но има и няколко изненади.
Под “Изключителни”, се нареждат Dunlop SP Winter Sport 4D - гумата победител в теста, заедно с Continental WinterContact TS 850, Michelin Alpin A4 и Nokian WR D3.
Dunlop SP Winter Sport 4D остава най-доброто предложение в отношение цена-пробег-качество.
Като “Препоръчителни”, са откроени далеч повече зимни гуми. Там групата водят Goodyear UltraGrip 8, Bridgestone Blizzak LM-32S, Pirelli Sottozero Series, Semperit Speed-Grip 2, Hankook Winter I * CEPT RS, Uniroyal MS плюс 77, Barum Polaris 3, Fulda Kristall Control HP, Kumho KW27 I'Zen
Ако Ви е любопитно, кои гуми не успяват да преминат при една от последните класации
изброявам ги по-долу:
BF Goodrich G-Power, Sava Eskimo HP, Toyo Snowprox S953, Firestone Winterhawk 2, Kleber Krisalp HP2, Vredestein Wintrac Xtreme, Yokohama W.driveV902, Maxxis Presa Snow, Matador Sibir Snow...
(китайските изобщо не ги споменавам)
Направо предупреждават потребителите да държат ръцете си на разстояние, от няколко конкретни модела, под предлог, че качествата им върху заснежени и мокри настилки са наистина минимални.
Трябва да се отчете, че има специфика в моделите за SUV и автомобили - но класациите от последните 2 години са доста сходни, въпреки това.
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.