Страница 1 от 1

От трета на пета предавка.

Публикувано на: 22 Ное 2006 12:59
от pol
Вече почна да ми става навик, като мина 80 на трета да хаквам директно пета - шашкам ли по този начин електрониката или изобщо колата е въпроса. Субективно не забелядзвам нищо, но знае ли човек. wacko.gif


Благодарско предварително.

Публикувано на: 22 Ное 2006 13:19
от jamie
Не, всичко е наред.

Публикувано на: 22 Ное 2006 14:02
от Xeku
На предишната ми кола с месеци не включвах 3-та. Така бяха изчислени скоростите, че 4-та реагираше почти като 3-та, а и беше доста дълга - 30 -130 км/ч. Нищо нередно няма в това, щом си набира колата без да прекъсва и чука...

Публикувано на: 22 Ное 2006 14:52
от pol
Гат ме ядосат от втора до четвърта са ми излишни, ма тва е друга тема. wink.gif

Публикувано на: 22 Ное 2006 15:58
от ugabuga
ne strahuvai, vsichko e nared :)

Re: От трета на пета предавка.

Публикувано на: 22 Ное 2006 19:23
от Japanese_fever
pol написа:Вече почна да ми става навик, като мина 80 на трета да хаквам директно пета - шашкам ли по този начин електрониката или изобщо колата е въпроса. Субективно не забелядзвам нищо, но знае ли човек. wacko.gif


Благодарско предварително.
Tova 6te go probvam dneska. Principno ni6to ne stva. Prosto Vdiga6 malko pove4e oborotite na treta za da si v oboroti, kogato vkliu4i6 na 5-ta.

Ot ALTEZZA-ta sum 4uvam, 4e ne e hubavo za skorstnata kutiq da kara6 na nqkoq predavka s niski oboroti, vmesto da prevkliu4i6 edna nadoli i da gi digne6. No moga da se dosetq, 4e ti oborotite ot 3K nadolu ne gi broi6 za jivi, det se vika. laugh.gif

Публикувано на: 22 Ное 2006 20:10
от ALTEZZA
^mejdu karane i karane ima razlika. vsichko e mnogo otnositelno, no ideiata e che ako se opitash da nabirash ot niski oboroti(da rechem si na 2000rpm ili po malko i nastapish pedala do lamarina), togava machish dvigatelia, tai kato toi ne e v diapazona na moshnosta si. kogato obache veche si nabral podhodiashtata skorost s koiato iskash da karash, togava mojesh da smaknesh oborotite do kam 2000rpm, togava samo galish gasta. oborotite gi smakvash ne zaradi drugo, ami zaradi razhod na benzin.

Публикувано на: 22 Ное 2006 20:52
от agent dust
аз никога не пропускам предавка - навик. мога и от първа на пета направо, но прердпочитам да си сменям редовно и двигателя да е в нормални обороти

Публикувано на: 23 Ное 2006 21:00
от Japanese_fever
maggkrabar написа:аз никога не пропускам предавка - навик. мога и от първа на пета направо, но прердпочитам да си сменям редовно и двигателя да е в нормални обороти
Az su6to.
V4era probvah ot 3-ta na 5-ta. Zna4i razlikata v rpm(ne gi smenih mnogo burzo) pri mojta kola e 1000rpm. T.e. sled kato prevkliu4a na 5-ta padat s 1k nadolu. NO 4uvstvam nqkakva izvestna praznina m/u tova prevkliu4vane i ne vijdam nikakva polza ot nego, osobeno pri sportno karane. Vupreki 4e spestqva6 edno prevkliu4vane, ne moje da si po-burz ot tozi deto 6te izcedi 3-ta i 4-ta dokraj predi da vkliu4i 5-ta.
Tova e mojto mnenie.

Публикувано на: 24 Ное 2006 18:16
от gringo359
Една заблеяна собственичка на Ярис редовно го правеше този номер-тя просто няма особен усет за оборотите.Пробвах го на нейната кола,също и на моята ЕЕ90 и (вярно като лаик) не виждам нищо ненормално-просто има ситуации,когато #4 се оказва излишна-скоростта и натоварването са станали добри за #5.

Публикувано на: 24 Ное 2006 19:04
от Scott
Japanese_fever написа:... NO 4uvstvam nqkakva izvestna praznina m/u tova prevkliu4vane i ne vijdam nikakva polza ot nego, osobeno pri sportno karane...
Ползата е, че ако си се изтирил на трета да кажем с 6к об/мин. и изпреварваш колона от коли, като станеш първи можеш гордо да превключиш на 5-та и да поддържаш скоростта си без да даваш зор на колата.