Проблем с Camry '94
Публикувано на: 13 Юни 2012 04:49
Здравейте,
имам спешна нужда от помощ! Имам Camry от 94-та година, автоматик. Проблемът ми е следният - когато колата не се движи а двигателят работи (на светофар например) и съм на "D" или "R" колата губи мощност, падат оборотите и изгасва. Това започва да се случва около 5-10 минути след като съм подкарал колата при незагрят двигател. Интересното в случая е, че ако колата е на "P" или "N" няма проблеми - подържа около 1100 оборота, понякога пада под 1000, но след по-малко от секунда отново е отгоре. Ако съм на "R" или "D", обаче, изгасва около 10 секунди след като съм спрял, даже когато съм на "R" и по-бързо.
Възможно ли е това да е заради изгоряла свещ, или пък може би задръстен EGR или IAC клапан? Въздушният филтър е нов, в много добро състояние. Спешно се нуждая от помоща ви, благодаря предварително
ПП Може би е редно да кажа и че когато колата се изкачва на най-висока предавка, и работи на под (около) 2100 оборота, почва да се "дави", но това се случва само и единствено на най-висока предавка. Като цяло това не ми е особено голям проблем, но може да е свързано с горния...
имам спешна нужда от помощ! Имам Camry от 94-та година, автоматик. Проблемът ми е следният - когато колата не се движи а двигателят работи (на светофар например) и съм на "D" или "R" колата губи мощност, падат оборотите и изгасва. Това започва да се случва около 5-10 минути след като съм подкарал колата при незагрят двигател. Интересното в случая е, че ако колата е на "P" или "N" няма проблеми - подържа около 1100 оборота, понякога пада под 1000, но след по-малко от секунда отново е отгоре. Ако съм на "R" или "D", обаче, изгасва около 10 секунди след като съм спрял, даже когато съм на "R" и по-бързо.
Възможно ли е това да е заради изгоряла свещ, или пък може би задръстен EGR или IAC клапан? Въздушният филтър е нов, в много добро състояние. Спешно се нуждая от помоща ви, благодаря предварително

ПП Може би е редно да кажа и че когато колата се изкачва на най-висока предавка, и работи на под (около) 2100 оборота, почва да се "дави", но това се случва само и единствено на най-висока предавка. Като цяло това не ми е особено голям проблем, но може да е свързано с горния...