Страница 1 от 2
Имам въпрос колеги
Публикувано на: 02 Юни 2012 17:18
от sadist_bg
Здравейте, искам да попитам за една може-би ТАПА а може и да е някакъв датчик аз лично не знам какво е а от доста време ми се мотае на един свободно висящ кабел със букса в двигателя няма нищо по него (дупчици или нещо такова) за да ми подскаже че е някакъв датчик затова сам го снимал ако някои знае моля да сподели дали е някаква важна част от двигателя (и да е забравена да се сложи от някои некадърен майстор) или е просто запушена буксата със тази пластмаса

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ОТЗОВАЛИ СЕ
Публикувано на: 02 Юни 2012 20:03
от loser
Прилича на датчика за входящия въздух.Ако е така то мястото му е някъде в/у кутията на въздушния филтър.
Поздрави
Публикувано на: 02 Юни 2012 21:37
от jerryes
огледай кутията на въздушния филтър, отзад някъде е може би дупката и не можеш да я видиш- пъхни го там

Публикувано на: 02 Юни 2012 22:19
от memorex
Това е датчик за температурата на въздуха според мен.
Най вероятно стои някъде преди входа на въздушния филтър.Така че и да виси голяма разлика няма да има.
На изхода на филтъра трябва да е дебитомера.
Публикувано на: 02 Юни 2012 22:55
от Uncle Dido
Определено е датчика за температурата на входящия въздух. По принцип има дупка с гумено уплътнение на кутията на филтъра.
Публикувано на: 03 Юни 2012 00:54
от CuMo
Още едно потвърждение - датчик за температура на входящ въздух.
Виж за отвор по горната част на кутията за въздушния филтър. На карината се намира откъм двигателя.
Моят изглежда по същия начин.
Публикувано на: 03 Юни 2012 03:54
от sadist_bg
Благодаря колеги огледах кутията и намерих дупката тя се намира в ляв долен ъгъл със едно гумено уплътнение

Искам също да попитам дали има значение ако този датчик е извън дупката (каква роля играе) и също така аз нямам дебитомер след филтъра изобщо, само една тръба която влиза в дросела БЛАГОДАРЯ ОТНОВО ЗА БЪРЗИЯ ОТГОВОР

Публикувано на: 03 Юни 2012 08:37
от mafiota
В зависимост от температурата на входящият въздух се коригира допълнително предварението , и при много студено компа разбира че трябва да пуска повече бензин.
Дебитомер няма , но има МАП датчик.
Публикувано на: 03 Юни 2012 11:22
от sadist_bg
mafiota написа:В зависимост от температурата на входящият въздух се коригира допълнително предварението , и при много студено компа разбира че трябва да пуска повече бензин.
Дебитомер няма , но има МАП датчик.
Колега ако тоя МАП сензор се намира някъде преди дросела и него го нямам нямам абсолютно никакви сензори докато тоя въздух не влезне в двигателя само една електрическа част имам и тя представлява една кутийка която е закачена от страни на дросела и се управлява от жилото на педала на газта, никакви други датчици и електроника няма от въздушния филтър чак до колекторите за въздух
Публикувано на: 03 Юни 2012 12:21
от Georgimitrovich
MAP sensora ne e zadyljitelno da sedi na pytq na vyzduha kato MAF senzora. edna malka kytiika s edno vakym4e trqbva da e. Dai snimka na dvigateli i 6te go namerim.
Публикувано на: 03 Юни 2012 15:03
от mafiota
MAP датчика измерва налягането в смукателния колектор (след дросела). Това е по-разумния метод вместо поставяне на "проблемен дебитомер", на пътя на въздушния поток. ECU като си измери вакума, и се знае диаметъра на дросела, в зависимост от положението на клапата и темп. на мотора мигновенно смята колко бенз. да пусне

Публикувано на: 03 Юни 2012 15:06
от sadist_bg
Това е единствената електроника някакъв тротъл датчик. Искам да
попитам също дали този датчик е взаимно заменяем със датчика на
КОРОЛА 95 година само че е 16V двигател а моя е 12 понеже ми се от
отвори възможност да свалям каквото си поискам от тази кола и аз
свалих всички датчици, релета, дросел, жила, инжекторите, някаква
пръчка отгоре върху тях и всевъзможни още работи за всеки случаи
разпитвам за тези работи понеже може един от всички тези простотии
да ми е проблема, а той се състои от това че колата на свободен ход
ми държи 400 оборота (на бензин) на косъм е да загасне също така
при работа на бензин до 2000 оборота все едно се дави със гориво и
прекъсва също така забелязах ония ден че след 4000 оборота все
едно някои ме дърпа със въже отзад оборотите се дигат (много бавно)
колата не върви като сам сменил заради този проблем 2-пати свещи
нови кабели ново чукче дистрибуторна капачка и сега се почва със
всички останали простотии по горивната система та да се оправи вече
че ми писна

Публикувано на: 03 Юни 2012 15:33
от sadist_bg
Това също сам го свалил от КОРОЛАТА предстои им пълно почистване в
един сервиз и след това смяна със моите които най вероятно никога не
са отваряни за почистване или смяна понеже колата е карана от жена 14-
15 години и само се караше и никакви ремонти по нея щом е вървяла.
Частите които сам ги свалил на външен вит са еднакви но за параметри и
дали ще може да ги сложа на моята. Ако някои знае моля да сподели
дали може
Също така искам да попитам номер 1 какво му е предназначението със газта ??
Публикувано на: 03 Юни 2012 15:43
от sadist_bg
Тези работи също съм ги свалил като номер 2 знам че на моята кола е
проблем (поне така каза майстора в сервиза) планката не става обаче
ще се пробвам да извадя от вътре тази клапа със 2-те пружини от на
КОРОЛАТА и да ги сложа на моята (моите са развалени не знам дали
пружините или клапата)
Също искам да попитам този вакум които е сам на едната снимка каква
роля играе и него го имам същия на ВЪНШЕН ВИД от КОРОЛОТА ако са
взаимно заменяеми също ще помоля да споделите ако трябва ще ги
снимам всички работи които съм свалил

Публикувано на: 04 Юни 2012 20:57
от sadist_bg
Никои ли не може да ми каже тези работи каква роля играят и дали мога да ги заменя със по горе посочените неща???
