Страница 1 от 1
ОТНОСНО ТУРБОКОМПРЕСОР
Публикувано на: 30 Май 2012 20:58
от dinkonik
ИМАМ АЖЕНСИС ВЕРСО 2001Г.D4D ИНТЕРЕСУВАМЕ ДАЛИ СТАВА ТУРБОТО НА АВЕНСИС СЛЕД 2000Г. И НА КОИ МОДЕЛИ СЛЕД 2001?
Публикувано на: 30 Май 2012 21:17
от memorex
И по–точно какво и къде да става?

ОТНОСНО ТУРБОКОМПРЕСОР
Публикувано на: 30 Май 2012 22:02
от dinkonik
ДА ЛИ СА ВЗАИМНО ЗАМЕНЯЕМИ
Публикувано на: 30 Май 2012 22:24
от memorex
Мисълта ми беше колега с кой мотор си.С този ли:
1CD-FTV–2.0 л 115 кс
Публикувано на: 30 Май 2012 22:48
от CuMo
От Аженсис на Авенсис - трудно....

ОТНОСНО ТУРБОКОМПРЕСОР
Публикувано на: 30 Май 2012 23:00
от dinkonik
ИЗВЕНЯВАМ СЕ ЗА НЕВОЛНАТА ГЕШКА=СТАВА ВЪПРОС ЗА АВЕНСИС ВЕРСО 2000=115К.С D4D
Публикувано на: 30 Май 2012 23:12
от CuMo
В Раднево има един пичага дето прави газови уредби и прави доста модерни коли. Сигурно има връзка по магазините за авточасти.
Намира се ето тук:
https://maps.google.bg/maps?q=%D1%80%D0 ... 0&t=h&z=17
Друг вариант е да звъннеш до Ст.Загора или Хасково и по номерата на рамите да питаш дали са взаимозаменяеми.
Ето ти телефони в Хасково:
0878827862
0878806511
Или Люцкан Варна - 0898565995
или отиваш тук:
http://www.toyodiy.com/parts/xref
И виждаш дали частта по парт номер се вгражда и в двата автомобила.
Като вкараш номера на рамата на едната кола (която знаеш) тук:
http://www.toyodiy.com/parts/q.html
Ще намериш парт номера на частта и се връщаш на предишния линк.
.
Публикувано на: 31 Май 2012 07:21
от kaloian311
А каква е причината да търсиш ново турбо?
ОТНОСНО ТУРБОКОМПРЕСОР
Публикувано на: 01 Юни 2012 16:07
от dinkonik
благодаря на всички които се включиха по темата.Проблемът е следния миналата година долу-горе по същото време турбото отказа или по-точно колата загуби мощност и взе да харчи масло ходих при майстор и той ми каза турбината има луфт повече от колкото трябва=свалих я и я пратих на ремонт в турбохют софия след като я монтирах на ново при 2500 оборота колата влезе в авариен режим =говорих с човек от турбохют и той ми каза че настройките по турбото са ги правили както са били преди ремонта=питам аз възможно ли е на стенд зада проверят какво налягане прави турбината??=в последствие долу-горе я настроихме да нагнетява около 1800 -1900 ат.но сега нещо пак се разтрои и нагнетява над 2100 ат.и се чува свестене като на разбит лагер = понеже още е в гаранция ще трябва май да им я пратя пак =та това е напрактика проблема