Страница 1 от 1
					
				За шарнирите
				Публикувано на: 13 Фев 2012 13:55
				от Petar
				Колеги на Авенсиса шарнирите му неса разбити и са здрави но гумените маншони са много напукани поради старост тъй като вече са над 100 хил км поне аз толкова съм минал преди това  незнам още колко е карано с тях  .Та въпросът мие могат ли дасе сменят тези маншони или да карам докато се разбият шарнирите и след това да  купувам нови
			 
			
					
				
				Публикувано на: 13 Фев 2012 20:40
				от max-2
				Аз бих ги сменил, ако са толкова зле. Има една фирма в Пловдив, която се занимава с производството на маншони. Не съм ползвал, но съм влизал в магазина им и ми изглеждат много читави. 
http://www.duraflex-bg.com/
  Другия вариант е да ти изпратя моите оригинални японски от карината, като нови са, но шарнирите не издържаха.Единия се разхлопа и на 270к ги смених и двата. Ако сменяш маншоните си намери вилица за избиване на конуса на шарнира. 

 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 13:15
				от desotodorov
				E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала 

Ако съм на мястото на колегата бих взел твоите и бих сменил маншоните...някакси е грехота за две гумички да се оставят да умрат здрави части, пък и замяната с нови ще е значително по-скъпа операция отколкото смяната само на маншоните.
Страно ми е че са се напукали - по моято всички гуми отдолу са като нови...което си е пак за голЕмо евала на качеството на материалите вложени в тях...предишната ми кола - "само" 10 годишна почти нямаше здрав маншон, спирачни маркучи, маркучи охладителна ситема - всичко беше напукано и потенциално опасно...мхмх...Пежо с две думи  

 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 13:25
				от Vesko
				desotodorov написа:E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала 
 
 
Че за това за тойота си е нищо. Аз лично навъртях толкова на един авенсис и го продадох на приятел. Не помня той да се оплаквал че е сменял шарнири. Но мога да го политам. А той май я кара до около 500к км.
ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif
 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 13:48
				от desotodorov
				ми..аПсолютно съм съгласен ... трябва си скорост за да няма време колелото да пропадне и да понесе удара   biggrin.gif  имам честта всеки ден да го тествам на следзимната магистрала Хемус - на доста места има такива нови "попълнения" или изпразвания  

 , които ако си със 120 и нагоре не се усещат...ама като минеш с 90... 

 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 14:26
				от LEXUS
				Vesko написа:desotodorov написа:E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала 
 
 
Че за това за тойота си е нищо. Аз лично навъртях толкова на един авенсис и го продадох на приятел. Не помня той да се оплаквал че е сменял шарнири. Но мога да го политам. А той май я кара до около 500к км.
ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif
 
 Да, и моята на 250 000км. не са сменяни шарнирите. Само не разбрах десо защо си ги сменил и 2-та като единия е бил износен.
 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 18:30
				от Petar
				Колега мерси  имам желание даги взема ама щее малко по нататък .И аз съм на мнението чее по-добре да оправия оригинала от колкото да купувам други
			 
			
					
				
				Публикувано на: 14 Фев 2012 21:41
				от max-2
				ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif[/quote] Да, и моята на 250 000км. не са сменяни шарнирите. Само не разбрах десо защо си ги сменил и 2-та като единия е бил износен.[/quote]
   Не ги е сменял Десо, а аз. При една проверка със зверско клатене го хванах, че мърда много леко, но забравих а и не тропаше. След около година и половина ходих на проверка (вече взе да тропка) и майстора каза че е за смяна и другия е "тръгнал". Запазил съм ги защото знам че се рециклират, но не бих го направил, защото при завъртане на болта в шарнира на всеки 90 градуса се усеща отхлабване и затягане, а това означава че и ябълковидния болт има износване, а не само специалната пластмаса, която го обгръща и която се сменя при рециклажа.