Toyota в БГ - колко?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 19 Сеп 2006 09:06

За инвалид колата трябва да е до 1800сс и до 74kw като държавата покрива 1600лв. а остатака се доплаща

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 19 Сеп 2006 09:07

kak se obrashtat kw v hp?
->

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 19 Сеп 2006 09:12

1kw = 1.36hp

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 19 Сеп 2006 09:16

t.e. 100hp, ili inache kazano edva li moje da se kupi kola ot USA det da se vkara na invalid
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Сеп 2006 09:23

Направо си купи в България друга. Нямам високо мнение за Авензисите обаче - мисля че Карина Е е по-сполучлива (но ще я купиш на повечко годинки).

novozagorski
Мнения: 56
Регистриран на: 31 Авг 2006 21:56
Местоположение: Стара Загора

Мнение от novozagorski » 19 Сеп 2006 17:54

ALTEZZA написа:che kolko e ogranichenieto na konete za invalid? toi e samo sas 125hp vse pak.
Mislq,4e okolo 100 konq samo razre6avat na invalid...
Predi be6e do 75 konq,no promeniha zakona!!!

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 19 Сеп 2006 22:28

И според мен си купи кола от тук,мобилето ще ти помогне:http://i.mobile.bg/
Макар че там е пълно с измамници се намира и нещо свясно.
Другият вариант е като се прибереш,да се обърнеш към някой който внася само на поръчка,по-този начин отпада варианта колата да е била зверски удряна и правена у нас или пък двигатела да е закрепен така че
да издържи някой друг километър.Естественно винаги има риск с покупка на автомобил втора употреба.
Внимавай:
Автомобил внесен от Италия:перфектно външно състояние,много доър интериор,под капака всичко блести,колата не е изгнила,НО италянците не сменят масло...те доливат...
Автомобил внесен от Германия:от вън се ядва,добро състояние на интериора,под капака е прахоляк и мърсотия(може и някой слаб теч), по-пода на колата се забелязва тук таме някоя раздичка,но не е болка за умиране,колата се сервизира стриктно или поне по-стриктно от по-горната,има по-малко екстри(изключваме японските марки).
По горното важи само ако колата се купи директно от собственика.
Колите там висят по-авто къщи и авто морги,резултат от това предницата на колата се разтропва още на втория месец за което спомагат и наще пътища.
Доста години се занимавам с това,но съвет не мога да ти дам.
Извинявам се ако съм ви изморил с моето писане,но поне изясних това-онова,а има още много...
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
mitiracing
Мнения: 132
Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
Местоположение: BG ПЛЕВЕН
Обратна връзка:

Мнение от mitiracing » 20 Сеп 2006 17:51

neznam kolega no spored men ako si ja kara6 tuka i ne se pribira6 skoro,i nai vajnoto ti e izljazla na dobri pari moje6 da si ja vnese6.Po princip navsjakade vav Toyota centrovete moje6 da si pora4a6 4asti za tvoita kola ima gi no ne sa na cenite na tezi v USA.kokoto do serviza ,6te ti ja napravjat,ne e pak izvanzemna vse pak.6tom vav [programata na TOYOTA mi izliza i SCINON i nai vajnoto e 4e mogat da se pora4vat i 4asti zna4i njama problem.ako ti e stapila na 3-4000 dolaga tam 6te ti doide do tuka na xubavi pari taka 4e ako si i znae6 sastojanieto po dobre si ja dokarai.
PS moita kato i znam sastojanieto i sa6to sam ja dokaral ot tam e 3000 pati po dobra ot tezi bokluci koito se prodavat tuka.na 240000km napravo e v neverojatno sastojanie.
TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 00:33

Тази Корола не е много подходяща за България.
Скъпа транспортна доставка. Риск от липси по колата при получаването на колата у нас.
Скъпо обмитяване.
Възможна усложнена процедура на регистрация в КАТ, ако тази модификация я няма в масивите на регистрационната мрежа.
Досадно чакане на части. Доставките на поръчани в ТМ-ауто авточасти са доста бавни (10-15 дни) за масовите европейски модели. Става на въпрос за доставки от централен склад за източна Европа. При теб различни са Фарове, стопове, решетка, всички калници, брони, капаци и т.н. Това означава, че при леко ПТП (пътно транспортно произшествие) трябва да чакаш месец за ремонт. Тук без кола не се издържа. Градския транспорт е ужасен и мизерен.
Минус е, че тук (в Б-я) избираш кола, която не познаваш и не си сигурен в нея така, както си сигурен в твоята Корола.

Тук се предлагат нови Короли, сглобени в Турция и Англия. Има и японска сглобка, но те са по-скъпи. Моите Короли са само японска сглобка и никога не съм имал дефект или проблем. Така ги купувам по-скъпо, но после спестявам за ремонти. Освен това за нова японска Корола чаках 5 месеца след сключване на договор с местния дилър. За турска или английска Корола се чака 1 месец (максимум 2 месеца). Това те очаква, ако решиш да купуваш нова Корола от Б-я.

За втора употреба Корола от Б-я има два варианта.
Първия е внос на употребявана Корола от западна Европа. Търговците внясят предимно Короли с някаква тежест (ПТП, огромен пробег, лошо техническо състояние). Може да се попадне на менте (кола-двойник на друга кола, т.е. едната кола е в западна Европа, а другата кола със същия VIN и същия номер на двигателя е в Б-я). Може да се попадне на фалшива регистрация - на кола се слага измислен номер на двигателя и измислен номер на рамата (VIN) и после тази кола се внася у нас. Да не се впускам в такива подробности, за да не излизам от темата. С други думи - риска е голям.
Втория вариант е втора употреба на Корола, закупена като нова от Б-я. Ако първия собственик е фирма, има риск да попаднеш на амортизиран екземпляр. Представи си душманско каране по разбити пътища и т.н. Служебните коли по-често участвуват в произшествия. Частните лица много по-рядко купуват нова Корола. У нас жизнения стандарт по-рядко позволява на частно лице да си закупи нова кола. Затова тези коли се управляват по-внимателно.
Обобщението е повърхностно, но се надявам да ти е от полза в този момент, когато вземаш решение.
На твое място бих си купил японска Корола втора употреба от Б-я при условие, че същата Корола е закупена като нова в автосалон в Б-я. Предмет на отделна тема е как да се избира кола у нас.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 21 Сеп 2006 00:47

Мерси на всички за изчерпателните отговори.
Сега съм още по unsure.gif ... объркан.

Фен,
Значи реалността е следната: Ако я внеса от САЩ ще ми излезе златна и не само това, ами един фендър-бендър и нямам кола за няколко месеца... Ако си я купя от БГ пък, е почти сигурно че ще е трошляк? Нямам пари за чисто нова кола... Значи при моето положение - Корола в БГ няма да карам sad.gif

Много лошо... влюбих се в тази кола (Първата кола за мен явно е като първата мома). Не е ясно още дали ще се прибирам, но исках да съм с готово решение, а не да мисля в последния момент.

Да кажем ако преживея риска че ако ме чукнат в БГ ще чакам за ременот... остава транспортния разход и таксите.

По този калкулатор: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=3&leftmenu=1 ми излиза че ще платя 3800 лв... което някак си бих го преживял. Все още не съм сигурен че не мога да използвам на дядо безмитния внос (той е инвалид). Някой каза че били много конете... ама 125 коня, не мисля че са много? Т.е. ако няма мито би ми излязло към 2500 лв? Не е чак толкова много... Скрити разходи има ли?

После транспорт... от Калифорния сигурно ще струва майка си и баща си... Ама ако пък направя едно крос-кънтри до NY biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Хем ще видя голяма част от САЩ... само да стигна жив де dry.gif

Та някой има ли идея колко ще струва от Калифорния до БГ, и от NY до БГ, да сравня?

Мерси!
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 01:03

Докато се решава твоето оставане в Америка, ще настъпят изменения във вносния режим в Б-я. Ако ни приемат в ЕС (Европейския съюз), ще отпадне обмитяването при внос на стари коли от ЕС в Б-я. Ще имаме право да караме в Б-я коли с регистрация от ЕС. Правителството ще загуби доста пари заради отмененото обмитяване, но ще измисли някаква еко такса или възрастова граница. Въпреки това ще бъде чувствително по-леко от сегашната рекет-такса. От м. май 2004 година поляци, унгарци, чехи и словаци взеха паспорти на ЕС и първото нещо, което направиха като такива е да си купят употребявана кола от Германия.
Затова се информирай за цените на колите в ЕС. Най-уравновесен е пазара на коли втора употреба в Германия.
www.mobile.de

Аватар
alex_varna
Мнения: 295
Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път

Мнение от alex_varna » 21 Сеп 2006 14:52

Държавата определено ще намери начин да компенсира загубата от отпадането на ДДС при внос на автомобили 2ра ръка... biggrin.gif Ако забелязвате последно време много много не се говори по тоя въпрос и бъдете сигурни , 4е към края на декември ще ни изтърсят новината , че ще бъде въведена някоя Еко такса или незнам си каква такса от поне 1000 лв. и нагоре , която ще замести отпадналото ДДс biggrin.gif
Аз смятах да чакам 1 Януари , за да си купувам кола , но като се замилсих видях , че е абсолютно безмислено .. държавата пак ще ни изгърби яко biggrin.gif
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI

Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 21 Сеп 2006 16:02

Няма да измислят нещо, което да е еквивалент на сегашния рекет. Може да въведат възрастова граница за внос или покриване на даден сертификат за екологичност. Например сертификат EURO 4. Може да въведат някаква схема, по която ще се изчислява екотаксата на база на вредните емисии.
Който не го устройват новите правила, ще кара внесената кола у нас с немски регистрационни табели без да нарушава нормативната уредба.
Така ще имаме възможност да пазаруваме от ЕС мощни японски автомобили, които сега са атракция у нас поради безумното обмитяване от порядъка на 10 000 - 30 000 лева.
Пример: Сега при внос на употребяван японски автомобил, който е над 4 години и мощността е над 163 коня, обмитяването при вноса у нас е по 61.34 лева за всяка конска сила. При 200 конски сили трябва да се заплаща 12 268 лева.

П.П. В предаването "Сто въпроса за ЕС" по националната телевизия "Канал 1" имаше разясняване на вносния режим при присъединяване на Р. България към ЕС. Транспортния министър каза (преди 2-3 седмици), че няма да има ДДС (компонент от сегашното обмитяване) за коли втора употреба, внос от страна членка на ЕС. За акциза нищо не казаха. Акциз има при леки коли над 163 коня. Сто коня по DIN в Европа са около 105 коня по SAE в Америка.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 21 Сеп 2006 21:37

Нямам много време за писане,но схемата вече е измислена но не се знае кога ще задейства,това е проекто закон:От каде имаш парите да си купиш кола за оценена на 25000лв.?Ти казваш,работих в германия спестих и си я купих.Държавата казва,добре значи за да я подържаш трябва да декларираш всяка година този доход.А ти дали можеш,да кажем че можеш,значи на тази сума данака ви е ....
Сега това ще започва от дадена кубатура на горе,според стандарта на държавата.Моята информация е 1,8 но може да е и 2,0.

Сега малко за това сплашване със пренабит номер на автомобила,близнак...Не плаши човека толкова,всепак говорим за Корола а не Ленд Круизер 9 месец 2006 или разни други от класа.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 21 Сеп 2006 21:40

Отделно данака на автомобила ще скокне лекинко.
Ами със ЕКО-Евро,айде ако изкаш да я караш иди на преглед за газове,опааа господине вие сте за нов катализатор,отиваш бацален и си слагаш един...............
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта